Interpretacja indywidualna z dnia 07.07.2020, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.145.2020.2.KS, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-1.4010.145.2020.2.KS
skutki podatkowe utraty przez spółkę statusu małego przedsiębiorcy
skutki podatkowe utraty przez spółkę statusu małego przedsiębiorcy
W zakresie ustalenia, czy zmiany związane z rozwojem Spółki Komandytowej oraz Grupy, a w rezultacie ewentualna zmiana statusu Spółki Komandytowej z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego wpłynie na zakres przyznanej pomocy publicznej, a co za tym idzie czy przedmiotowa zmiana wpłynie na sposób obliczenia wysokości zwolnienia podatkowego na podstawie art. 17 ust. 1 pkt 34a updop, w związku
1. Przepisy którego rozporządzenia Rady Ministrów określają warunki udzielania pomocy publicznej Wnioskodawcy w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, jako przedsiębiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą na terenie strefy na podstawie Zezwolenia? 2. Jaka jest maksymalna dopuszczalna wielkość pomocy publicznej w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych na podstawie
Czy zmiany związane z rozwojem Spółki, a tym samym uzyskaniem statusu dużego przedsiębiorcy przez Podatnika mają wpływ na jego podmiotowość, jako adresata zezwolenia strefowego, a tym samym wpływają na sposób obliczania wysokości ulgi podatkowej w związku z ewentualną zmianą jego statusu z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego; zatem czy zmiana statusu Podatnika z przedsiębiorcy średniego
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
w zakresie sposobu rozliczenia zakończenia działalności w specjalnej strefie ekonomicznej.
Przepisy którego rozporządzenia Rady Ministrów określają warunki udzielania pomocy publicznej Wnioskodawcy w formie zwolnienia z podatku dochodowego od osób prawnych, jako przedsiębiorcy prowadzącemu działalność gospodarczą na terenie strefy na podstawie Zezwolenia? (pytanie oznaczone we wniosku nr 1)Jaka jest maksymalna dopuszczalna wielkość pomocy publicznej w formie zwolnienia z podatku dochodowego
Czy zmiana statusu Wnioskodawcy - w okresie obowiązywania zezwolenia - ze średniego na dużego przedsiębiorcę, ma wpływ na wskaźnik maksymalnej intensywności dopuszczalnej pomocy publicznej z tytułu działania na terenie sse. Jeżeli tak, to czy nowy wskaźnik maksymalnej intensywności dotyczy całego okresu obowiązywania zezwolenia, czy też dotyczy on wyłącznie zdyskontowanych kosztów inwestycji poniesionych
Czy w przypadku zbycia lokalu w zamian za dożywocie, jeszcze w 2015 r., należny jest podatek dochodowy? Czy dopiero dokonanie tej czynności w styczniu 2016 r. nie będzie skutkowało naliczeniem podatku dochodowego?
Czy zmiany związane z rozwojem Spółki, a w szczególności związane z wejściem w skład grupy kapitałowej przez Podatnika mają wpływ na jego podmiotowość, jako adresata zezwolenia strefowego, a tym samym wpływają na sposób obliczania wysokości ulgi podatkowej w związku z ewentualną zmianą jego statusu z przedsiębiorcy średniego na przedsiębiorcę dużego? Zatem czy zmiana statusu Podatnika z przedsiębiorcy
możliwość zwolnienia z opodatkowania dochodu pochodzącego z częściowego zwrotu wniesionych wkładów (po likwidacji Spółdzielni Kółek Rolniczych), a przekazanego w formie darowizny na dofinansowanie zakupu samochodu bojowego dla Ochotniczej Straży Pożarnej
Czy do obliczenia wysokości przysługującego Spółce zwolnienia podatkowego, o którym mowa w art. 17 ust. 1 pkt 34 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych należy brać pod uwagę 50 % wartości kwalifikowanych wydatków inwestycyjnych faktycznie poniesionych do dnia 31 grudnia 2006 r.?
stawka podatku nie jest uzależniona od statusu nabywcy oraz, że przeznaczenie lokalu mieszkalnego na cele użytkowe dokonane przez nabywcę pozostaje bez wpływu na wysokość stawki podatkowej stosowanej przez Spółkę.