Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł

      Co po zmianach przepisów powinny zawierać poszczególne części akt osobowych

      Akta osobowe pracowników dzielimy od 1 stycznia 2019 r. na cztery części: A, B, C i D. W części A należy przechowywać dokumenty związane z ubieganiem się o zatrudnienie, w części B - dokumenty dotyczące nawiązania stosunku pracy i przebiegu zatrudnienia, a w części C - dokumenty w zakresie ustania stosunku pracy. Natomiast w nowej części D akt osobowych należy składać dokumenty dotyczące ponoszenia

    • comment
      Porada

      Czy pracownicy gastronomii muszą mieć książeczki sanepidowskie

      Prowadzimy kilka cukierni i restauracji. Czy przed zatrudnieniem powinniśmy prosić pracownika o kopię książeczki sanepidowskiej, jeśli będzie pracował w gastronomi, czy wystarczy, że tylko pokaże książeczkę przed podjęciem pracy? Czy kserokopię książeczki można przechowywać w aktach osobowych? Jak należy postąpić w przypadku zleceniobiorców?

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00