Interpretacja indywidualna z dnia 19.05.2015, sygn. IPPP3/4513-10/15-2/SM, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/4513-10/15-2/SM
opodatkowania opłatą paliwową ubytków ponadnormatywnych paliwa lotniczego
opodatkowania opłatą paliwową ubytków ponadnormatywnych paliwa lotniczego
Czy w przedstawionym stanie faktycznym w myśl ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, niezawinione niedobory towaru są kosztem uzyskania przychodów?
Czy prawidłowe jest określanie różnic w masie towarów (ubytków lub nadwyżek) dla celów podatkowych bez uwzględniania błędów granicznych dopuszczalnych wag, jeżeli różnice te mieszczą się w granicach błędów granicznych dopuszczalnych wag nieautomatycznych wykorzystywanych przez Spółkę, a w konsekwencji czy możliwe jest powstanie w Spółce zobowiązań podatkowych na podstawie art. 5 ust 1 Uopa, jeżeli
rozliczenie ubytków i niedoborów wyrobów akcyzowych a dopuszczalne błędy i różnice wskazań urządzeń i przyrządów pomiarowych
w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych.
Czy Spółka postąpi prawidłowo, jeżeli zaliczy do kosztów uzyskania przychodu roku 2007, koszty stanowiące wartość brakujących towarów (wartość gazu odnoszącą się do reklamowanej za 2005 rok ilości 68.567 ton i wartość gazu odnoszącą się do reklamowanej za 2006 rok ilości 295.588 ton)?
Czy Spółka ma obowiązek korygowania podatku naliczonego od zakupu wyrobów akcyzowych, co do których stwierdzono niedobór zawiniony, bądź też niedobór (ubytek) ponadnormatywny?
Czy stanowisko podatnika w sprawie rozliczenia na potrzeby podatku dochodowego od osób prawnych ubytków występujących przy handlu olejami napędowymi jest prawidłowe?
Czy na podstawie art. 15 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych Spółka może ustalone normy ubytków zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?