Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
    • comment
      Artykuł

      Upały w pracy – jakie obowiązki ma pracodawca

      Przepisy nie określają maksymalnych temperatur, jakie powinny występować w pomieszczeniach pracy. Należy jednak przyjąć, że do przekroczenia normy temperaturowej dochodzi, kiedy przy ciężkiej pracy fizycznej w hali jest ponad 28°C, w przypadku warunków szczególnych powyżej 26°C, a przy pracy biurowej - ponad 30°C.

    • comment
      Porada

      TEMPERATURA W POMIESZCZENIACH PRACY

      W pomieszczeniach pracy biurowej temperatura nie może być niższa niż 18°C. Natomiast maksymalna temperatura w biurze nie jest określona wprost w żadnych przepisach. Można jednak przyjąć, że dla tego rodzaju pomieszczeń dopuszczalna jest temperatura nieprzekraczająca 30°C.

    • comment
      Porada

      Praca na otwartej przestrzeni

      Nasi pracownicy często wykonują prace na wolnej przestrzeni. Czy w zimę pracodawca musi jakoś szczególnie o nich zadbać?

    • comment
      Porada

      Bezpieczeństwo pracy zimą - na co zwrócić uwagę

      Ekipy naszych pracowników będą wykonywać krótkotrwałe roboty (od kilku tygodni do kilku miesięcy w jednym miejscu) w tzw. otwartym terenie. Do miejsca pracy pracownicy będą przywożeni i odwożeni każdego dnia. Ochronę miejsca wykonywania robót zlecimy firmie wyspecjalizowanej. Zbliża się okres zimowy. Na co powinniśmy zwrócić uwagę aby być w zgodzie z przepisami bhp?

    • comment
      Artykuł

      TEMPERATURA W POMIESZCZENIACH PRACY

      W pomieszczeniach pracy biurowej temperatura nie może być niższa niż 18°C. Natomiast maksymalna temperatura w biurze nie jest określona wprost w żadnych przepisach. Można jednak przyjąć, że dla tego rodzaju pomieszczeń dopuszczalna jest temperatura nieprzekraczająca 30°C.

    close POTRZEBUJESZ POMOCY?
    Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00