Interpretacja indywidualna z dnia 3 czerwca 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.148.2024.2.AMA
Skutki podatkowe współpracy z Franczyzobiorcą.
Skutki podatkowe współpracy z Franczyzobiorcą.
Prawa do odliczenia pełnej kwoty podatku naliczonego z tytułu zakupu samochodu osobowego przeznaczonego na nagrodę dla uczestników akcji promocyjnych.
Odliczenie podatku naliczonego w związku z WNT
Czy w świetle przepisów ustawy o podatku od towarów usług Wnioskodawca jest uprawniony, począwszy od 1 kwietnia 2014 r., do odliczania naliczonego podatku z tytułu nabywania paliwa, usług napraw i przeglądów do samochodów udostępnianych odpłatnie Zleceniobiorcom na podstawie umowy najmu?
Czy można odliczyć podatek VAT w pełnej wysokości od nabycia samochodu osobowego?
Wnioskodawca ma prawo do skorzystania z prawa do obniżenia podatku należnego o kwotę podatku, która nie została uregulowana przez dłużną Spółkę, gdyż wierzytelność została uprawdopodobniona oraz zostały spełnione łącznie warunki określone w art. 89a ust. 2 ustawy o podatku od towarów i usług.
Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnie przekazywanych towarów na cele reprezentacji i reklamy.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w ramach tzw. sprzedaży pakietowej (premiowej).
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w związku z tzw. programem procent od obrotu.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w ramach tzw. sprzedaży pakietowej (premiowej).
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w związku z tzw. programem procent od obrotu.
W zakresie nieodpłatnego przekazania kontrahentom gadżetów i materiałów promocyjnych.
Czy Wnioskodawca ma prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur zaliczkowych wystawianych przez generalnego wykonawcę, do których nie nastąpił transfer środków bezpośrednio na konto generalnego wykonawcy?
Możliwość odzyskania podatku VAT od poniesionych wydatków.
Możliwość odzyskania podatku VAT od poniesionych wydatków.
Opodatkowanie podatkiem VAT nieodpłatnie przekazywanych towarów na cele reprezentacji i reklamy.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom na cele degustacji.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów w ramach tzw. sprzedaży pakietowej (premiowej).
W zakresie nieodpłatnego świadczenia usług na rzecz klientów lub potencjalnych klientów.
W zakresie nieodpłatnego świadczenia usług na rzecz klientów lub potencjalnych klientów.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów zużywanych podczas przygotowywania zdjęć do folderów reklamowych, ulotek, katalogów.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów na targi i wystawy.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom na cele degustacji.
W zakresie nieodpłatnego przekazania towarów klientom w celu przedstawienia nowego asortymentu.