Interpretacja indywidualna z dnia 05.07.2018, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.210.2018.1.AG, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP2-2.4010.210.2018.1.AG
Brak kwalifikacji do przychodów z zysków kapitałowych przychodów związanych ze sprzedażą produktów w formie plików zapisanych na fizycznym nośniku danych lub formie plików do pobrania za pośrednictwem internetu a także przychodów związanych z udzieleniem licencji na dostosowanie i/lub dystrybucję tych plików.
Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 7 maja 2018 r. (data wpływu 16 maja 2018 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie braku kwalifikacji do przychodów z zysków kapitałowych przychodów związanych ze sprzedażą produktów w formie plików zapisanych na fizycznym nośniku danych lub formie plików do pobrania za pośrednictwem internetu a także przychodów związanych z udzieleniem licencji na dostosowanie i/lub dystrybucję tych plików jest prawidłowe.
UZASADNIENIE
W dniu 16 maja 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie braku kwalifikacji do przychodów z zysków kapitałowych przychodów związanych ze sprzedażą produktów w formie plików zapisanych na fizycznym nośniku danych lub formie plików do pobrania za pośrednictwem internetu a także przychodów związanych z udzieleniem licencji na dostosowanie i/lub dystrybucję tych plików.
We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.
() S.A. (dalej jako Spółka lub Wnioskodawca) jest producentem i wydawcą gier wideo (na urządzenia stacjonarne i mobilne) opartych na własnych markach.
Gry te, wraz z dodatkami/rozszerzeniami oraz wraz z technologiami zapewniającymi ich funkcjonowanie, które składają się na tzw. silnik lub są z nim powiązane, albo wspierają funkcjonowanie gry, w tym zdalnie za pośrednictwem sieci Internet, dalej określane są jako Innowacyjne Produkty.