Interpretacja indywidualna z dnia 18.12.2013, sygn. ILPP2/443-901/13-2/AK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-901/13-2/AK
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania bezpłatnych degustacji wyrobów Spółki.
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania bezpłatnych degustacji wyrobów Spółki.
Opodatkowanie czynności nieodpłatnego wydania towarów o jednostkowym koszcie wytworzenia (lub cenie nabycia) nieprzekraczającym 10 zł netto, w stanie prawnym obowiązującym do dnia 31 marca 2013 r.
Opodatkowanie czynności nieodpłatnego wydania towarów o jednostkowym koszcie wytworzenia (lub cenie nabycia) nieprzekraczającym 10 zł netto, w stanie prawnym obowiązującym od dnia 1 kwietnia 2013 r.
Jeżeli zarówno produkty jak i towary handlowe Wnioskodawcy przekazywane są kontrahentom (przedstawicielom handlowym) w niewielkich ilościach, w celach degustacji i o ile przekazywane ilości nie pokrywają ich potencjalnego zapotrzebowania na dane towary, eliminując lub ograniczając potrzebę dokonania zakupów tych towarów, a jedynie stanowią zapoznanie potencjalnego klienta z ich jakością, to takie przekazania
Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.
Opodatkowania nieodpłatnego przekazania kontrahentom towarów handlowych w celu wykonania stałych ekspozycji przedstawiających aktualną ofertę handlową.
Opodatkowanie nieodpłatnego udostępniania kontrahentom ekspozytorów wraz z zamocowanymi do nich towarami handlowymi.
1. Czy nieodpłatne przekazanie klientom próbek wina do degustacji, próbek wina dołączanych do oferty handlowej oraz próbek przekazanych w celu przeszkolenia-zapoznania pracowników z nowym asortymentem, nie podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług - na podstawie art. 7 ust 3 ustawy o podatku od towarów i usług? 2. Czy butelkę wina o pojemności 0,75l można uznać za próbkę produktu skoro Wnioskodawca
Czy nieodpłatne przekazanie klientom próbek napojów alkoholowych do degustacji i próbek napojów alkoholowych dołączanych do oferty handlowej podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług na podstawie art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług? Jaka ilość alkoholu będzie stanowić próbkę? Powyżej jakiej ilości wydanie towaru będzie podlegała fakturze wewnętrznej?
Czy nieodpłatne przekazanie potencjalnemu klientowi kilku sztuk produktów w celu uzyskania zamówienia za ten towar i współpracy z klientem stanowi czynność opodatkowaną w rozumieniu ustawy o podatku od towarów i usług?
Czy jedna sztuka produktu (np. 1 rogalik) może zostać uznana za próbkę w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy o VAT?
Czy wartość towaru, przeznaczonego na podstawie dokumentu wydania zewnętrznego (WZ) na degustacje, można w całości zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów, bez konieczności ograniczania limitem stanowiącym 0,25% przychodu?
Dotyczy prawa do odliczenia podatku naliczonego przy zakupie towarów i usług związanych z wysyłkami próbek towarów do kontrahentów zlokalizowanych w krajach Wspólnoty Europejskiej.
Dotyczy identyfikacji czynności polegającej na wysyłce próbek towarów do kontrahentów zlokalizowanych w krajach Wspólnoty Europejskiej, jako wewnątrzwspólnotową dostawę towarów.
Czy przekazywane kontrahentowi (istniejącemu lub potencjalnemu) "kart kolorów" nici można zaliczyć do "próbki" w rozumieniu art. 7 ust. 7 ustawy o podatku od towarów i usług ?
Jak należy wycenić próbki, które podatnik nieodpłatnie przekazuje kontrahentom?
Pytanie dotyczy opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazania przez Spółkę w ramach usług w zakresie reklamy/ promocji produktów leczniczych materiałów w formie ulotek i upominków, a także produktów spożywczych dla swoich klientów.