Interpretacja indywidualna z dnia 16.09.2011, sygn. ILPB2/436-115/11-2/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPB2/436-115/11-2/MK
Podatek od czynności cywilnoprawnych w zakresie określenia podstawy opodatkowania.
Podatek od czynności cywilnoprawnych w zakresie określenia podstawy opodatkowania.
Podatek od czynności cywilnoprawnych w zakresie określenia podstawy opodatkowania.
Podatek od czynności cywilnoprawnych w zakresie określenia podstawy opodatkowania.
Czy koszt słodyczy, napojów bezalkoholowych, herbaty, kawy, poniesiony podczas prezentacji promocyjnych, jest kosztem uzyskania przychodów Spółki jako podwykonawcy P Sp. z o.o., wykonującego prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM Ph? Przy realizacji usług marketingowych Spółka ponosi ww. koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach (produktach
Czy w ramach promocji koszt drobnych upominków o wartości poniżej 100 zł na osobę w skali roku jest kosztem uzyskania przychodów? Spółka jako podwykonawca firmy P. Sp. z o.o. wykonuje prace usługowe na rzecz kontrahenta zagranicznego OM P. Przy realizacji usług marketingowych Podatnik ponosi koszty związane z organizacją spotkań z kadrą medyczną celem przekazania informacji o lekach-produktach OM P
czy wydatek poniesiony na zakup sprzętu stanowi dla Spółki koszt uzyskania przychodów z późniejszej odsprzedaży telefonów. W ocenie Spółki wydatek poniesiony przez Spółkę na zakup sprzętu stanowi koszt uzyskania przychodów z późniejszej odsprzedaży telefonów przez Spółkę, ponieważ wydatek ten jest poniesiony w celu uzyskania przychodów wynika to z faktu, że zgodnie z treścią łączącego strony stosunku
Czy zatrudniając jako zleceniodawca w rozumieniu prawa cywilnego (a nie pracodawca w rozumieniu prawa pracy) pracowników na umowę zlecenie i będąc zaleceniami inspektora pracy obowiązany do zapewnienia zleceniobiorcom odzieży, obuwia roboczego i środków higieny mogę wydatki poniesione z tego tytułu zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej.
Czy sprzedaż produkcji przeznaczonej na rynek krajowy podmiotowi centralnemu Grupy E jest zgodna z art. 11 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych? Czy uzasadnione jest wykorzystanie metody rozsądnej marży w celu ustalenia cen stosowanych w transakcji z podmiotem centralnym w odniesieniu do tej produkcji?