Interpretacja indywidualna z dnia 23 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDIB3-3.4013.154.2024.1.MAZ
Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Możliwość nakładania nowej, kolejnej banderoli bezpośrednio na banderolę pierwotnie nałożoną
Uznanie butelki plastikowej za typowe opakowanie jednostkowe płynu do e-papierosów oraz oznaczanie banderolami
Sposób oznaczania znakami akcyzy płynów do papierosów elektronicznych sprzedawanych w butelkach plastikowych, pakowanych pojedynczo do pudełek kartonowych
rozlewanie bazy do płynu do papierosów elektronicznych z zapłaconą akcyzą poza składem podatkowym, oznaczanie opakowań jednostkowych banderolami
Brak prawa zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT nieodliczonego z powodu braku faktury, którą kontrahent zobowiązany był wystawić z tytułu zwrotu naddanych opakowań
sposób oznaczania znakami akcyzy płynu do papierosów elektronicznych
oznaczanie wyrobów tytoniowych znakami akcyzy i prawo do obniżenia kwoty akcyzy należnej o akcyzę zapłaconą i wartość podatkowych znaków akcyzy naniesionych na opakowania
sposób nanoszenia znaków akcyzy na opakowania jednostkowe wyrobów akcyzowych
Dotyczy ustalenia czy z tytułu sprzedaży budynku Gmina będzie podatnikiem VAT w rozumieniu art. 15 ust. 1 i ust. 2 ustawy o VAT i czy sprzedaż działki zabudowanej budynkiem będzie objęta zwolnieniem od VAT .
Banderolowanie opakowań zawierających 200 sztuk papierosów
Czy wydatek w postaci zakupu pustych butli na gaz Spółka mogła zaliczyć jednorazowo w koszty w momencie ich otrzymania od dostawcy?
Czy wartość otrzymanej od dostawcy faktury za niezwrócone w danym kwartale opakowania stanowi koszt uzyskania przychodów?Czy wartość wystawionej przez Spółkę faktury na różnicę wartości opakowań odebranych i oddanych dostawcy w danym kwartale stanowi przychód podatkowy?
Opodatkowanie otrzymywanych bonusów oraz sposób ich dokumentowania.
Czy w świetle zmian w ustawie o podatku dochodowym od osób prawnych i Prawie farmaceutycznym są kosztami uzyskania przychodów wydatki na reklamę produktów leczniczych w rozumieniu art. 52 ust. 1 Prawa farmaceutycznego, ponoszone przez Spółkę będącą częścią koncernu farmaceutycznego, która w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej, na podstawie umów zawartych z dostawcami leków z Grupy