Interpretacja indywidualna z dnia 12 maja 2023 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.136.2023.1.LK
Ewidencjonowanie sprzedaży usług mycia i czyszczenia aut.
Ewidencjonowanie sprzedaży usług mycia i czyszczenia aut.
Prawidłowość ewidencjonowania sprzedaży usług mycia i czyszczenia aut.
Ewidencjonowanie sprzedaży na kasie rejestrującej
Ewidencja sprzedaży usług mycia i czyszczenia auta, o którym mowa w § 4 ust. 1 pkt 2 lit. m) rozporządzenia.
Brak obowiązku wydania paragonu fiskalnego w przypadku przesłania faktury elektronicznej na wskazany w procesie rejestracji adres e-mail.
Wystawianie faktur przy sprzedaży udokumentowanej paragonami fiskalnymi.
w zakresie uznania transakcji za dostawę towarów, określenia momentu sprzedaży, powstania obowiązku podatkowego oraz zakresie określenia czy opisywane we wniosku świadczenie stanowi jedną transakcję sprzedaży napoju (napojów) i jest dokumentowane paragonem fiskalnym.
Podatek od towarów i usług w zakresie zwolnienia z obowiązku ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej sprzedaży usług myjni samochodowej oraz obowiązku podatkowego z tytułu usług bezobsługowej myjni samochodowej w przypadku wystawienia faktury.
w zakresie uznania transakcji za dostawę towarów, określenia momentu sprzedaży, powstania obowiązku podatkowego oraz zakresie określenia czy opisywane we wniosku świadczenie stanowi jedną transakcję sprzedaży napoju (napojów) i jest dokumentowane paragonem fiskalnym.
1. Czy zasadnym było wprowadzenie kasy rejestrującej i czy należy ewidencjonować na kasie wartość posiłków potrącanych z list płac własnych pracowników, na których dodatkowo wystawiana jest wewnętrzna, zbiorcza faktura sprzedaży? 2. Co stanowi podstawę opodatkowania dla usług sprzedaży posiłków na rzecz własnych pracowników?
Zwolnienie z obowiązku instalacji kasy rejestrującej.
Powstania obowiązku podatkowego z tytułu usługi mycia samochodów.
Ewidencjonowanie usług mycia samochodów za pomocą kasy fiskalnej.
Sposób rozliczania, sprzedaży dukata lokalnego kruszcowego i niekruszcowego, dokumentowania i ewidencji tej sprzedaży oraz odliczenia podatku naliczonego.
Czy prawidłowe jest zastosowanie jednej kasy fiskalnej potwierdzającej sprzedaż żetonów będących środkiem płatniczym w całym obiekcie turystyczno-wypoczynkowym oraz prowadzenie jednego rejestru zwrotu żetonów bez konieczności pozyskiwania od klienta wcześniej otrzymanego paragonu potwierdzającego sprzedaż?