Interpretacja indywidualna z dnia 04.09.2020, sygn. 0112-KDWL.4011.45.2020.1.DK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDWL.4011.45.2020.1.DK
Skutki podatkowe wypłaty myśliwym świadczenia za odstrzał zwierząt.
Skutki podatkowe wypłaty myśliwym świadczenia za odstrzał zwierząt.
Skutki podatkowe wypłaty myśliwym świadczenia za odstrzał zwierząt.
Obowiązki płatnika w związku z dokonywaniem na rzecz myśliwych - w formie ryczatłtowej - zwrotu kosztów z tytułu sanitarnego odstrzału zwierząt.
Uznanie Powiatu za podatnika z tytułu wydzierżawiania na rzecz koła łowieckiego obwodu łowieckiego i opodatkowanie pobieranego z tego tytułu czynszu dzierżawnego, stawka podatku VAT dla dzierżawy obwodu łowieckiego, opodatkowanie obciążenia koła łowieckiego związanego z nieusprawiedliwionym niezrealizowaniem rocznego planu łowieckiego w wysokości odpowiadającej udziałowi w kosztach ochrony lasu przed
Czy jeżeli Koło Łowieckie w wewnętrznej uchwale ustaliło zarówno: 1. cenę tuszy zwierzęcej pobranej przez myśliwego na własny użytek, przy przyjęciu zryczałtowanych stawek, co zobowiązuje myśliwego do wpłaty na rzecz Koła określonej kwoty, 2. jak i rekompensatę kosztów polowania w wysokości zryczałtowanej stanowiącej 20% wypłaconej przez Koło myśliwemu, który odstawił tusze do punktu skupu, to czy
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie ustalenia przychodu myśliwego i obowiązku sporządzenia informacji PIT-8C.
Jeżeli Koło Łowieckie ustaliło na podstawie wewnętrznej uchwały, dotyczącej wszystkich członków Koła, cenę 1 kg tuszy zwierzyny wziętej na użytek własny myśliwego w wysokości 1 zł i myśliwy będzie zobowiązany do wpłaty na rzecz Koła takiej kwoty, to czy różnica między ceną stosowaną przez punkt skupu zwierzyny, a ceną ustaloną przez Koło będzie stanowiła przychód myśliwego? Czy w tym przypadku Koło
Obowiązki płatnika w związku z wykupem przez myśliwego upolowanej zwierzyny na użytek własny po cenie niższej niż w punkcie skupu od Koła Łowieckiego
Nie można zgodzić się z Wnioskodawcą, że jako myśliwy otrzymując rekompensatę za strzeloną zwierzynę, która jest księgowana przez koło w poczet składek członkowskich oraz kupując tuszę dzika na własny użytek, płacąc ustalonym ryczałtem, otrzyma przychód podlegający opodatkowaniu. W konsekwencji koło łowieckie nie jest zobowiązane do wystawienia informacji podatkowych, tzn. nie jest zobowiązane do wystawienia
Różnica, jaka powstała pomiędzy pierwotną wysokością składki członkowskiej a nowo powstałą wartością ustaloną przez Walne Zgromadzenie Koła, tj. obniżenie jej o sumę równoważną 20% wartości tusz dostarczonych do punktu skupu nie jest przychodem myśliwego w rozumieniu art. 10 ust. 1 pkt 9 i art. 20 ust. 1 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, a tym samym jak słusznie twierdzi Wnioskodawca
Ustalenie przychodu myśliwego i związanych z tym obowiązków płatnika
Ustalenie przychodu myśliwego i związanych z tym obowiązków płatnika
brak jest podstaw do zakwalifikowania różnicy pomiędzy wartością tuszy dzika udostępnionej do wykupu przez Koło Łowieckie myśliwemu a ceną skupu jako przychodu z innych źródeł rozumieniu art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ile zasady wykupu tuszy dzika po cenie preferencyjnej są stosowane według jednolitych reguł wobec wszystkich myśliwych. Powyższe nie będzie rodzić