Jak przedsiębiorca powinien walczyć z konkurencją kopiującą jego produkty
PROBLEM
Prowadzimy wspólnie z mężem od 1989 r. firmę produkującą akcesoria wędkarskie. Mamy kilka charakterystycznych produktów, które są znane większości hurtowni w Polsce z ich wysokiej jakości i powtarzalności. Tych kilka najlepszych naszych produktów od lat sprzedajemy pod nazwami: Błysk 1, Błysk 2 i Błysk 3. W ostatnim miesiącu zadzwonił do nas jeden z naszych stałych hurtowych odbiorców z pretensjami w sprawie jakości Błysku 2. Po krótkiej rozmowie okazało się, że jeden z naszych byłych pracowników założył spółkę o nazwie prawie identycznej z nazwą naszej firmy. Na jego stronie internetowej o tej samej nazwie są sprzedawane produkty wyglądające z zewnątrz (kształt i kolory) niemal identycznie jak nasze, i to pod nazwami Błysk 1, Błysk 2 i Błysk 3. Produkty te są jednak wykonane z innych materiałów dużo niższej jakości. Co możemy zrobić w takiej sytuacji?