Czy do pisma informującego Urząd Wojewódzki o zmianie nazwy stanowiska pracy cudzoziemca należy dołączyć inne dokumenty
Od 1 lipca 2018 r. w przypadku niektórych zawodów łatwiej można uzyskać pozwolenie na pracę w Polsce dla cudzoziemca. Wojewoda wydaje bowiem dla niektórych zawodów zezwolenie na pracę bez konieczności przedstawienia informacji starosty o braku możliwości zaspokojenia potrzeb kadrowych w oparciu o rejestry bezrobotnych i poszukujących pracy lub o negatywnym wyniku rekrutacji organizowanej dla pracodawcy
Od 1 stycznia 2002 r. weszła w życie część przepisów gruntownie znowelizowanej w czerwcu 2001 r. ustawy o zatrudnianiu oraz przeciwdziałaniu bezrobociu. Nowelizacja ta w dużym stopniu zmieniła sytuację prawną cudzoziemców pełniących funkcje w zarządach wielu polskich podmiotów gospodarczych.
Przepisy dotyczące legalizacji pracy cudzoziemców na terytorium Polski uległy zmianie 1 stycznia 2002 r. Zmiany te obejmują wymogiem uzyskania zezwolenia na pracę nową grupę - cudzoziemców pełniących funkcje w zarządach osób prawnych oraz zmieniają dotychczasową procedurę uzyskiwania przyrzeczeń i zezwoleń na pracę.