Czy informację o obniżeniu wpłaty na PFRON można przekazać nabywcy w formie elektronicznej
Od 1 października 2018 r. obowiązują znowelizowane wzory informacji i deklaracji składanych do PFRON. Modyfikacje tych dokumentów wynikają ze zmian w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, uchwalonych 6 czerwca 2018 r., i mają charakter dostosowujący. Publiczne i niepubliczne przedszkola włączono do grupy pracodawców zwolnionych z wpłat na PFRON, jeżeli
Pracodawca zatrudniający co najmniej 25 pracowników w przeliczeniu na pełny wymiar czasu pracy i nieosiągający co najmniej 6% wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest zobowiązany do dokonywania miesięcznych wpłat na PFRON. W wyniku nowelizacji przepisów podmiotami, które będą musiały dokonywać wpłat na PFRON, począwszy od wpłat za styczeń 2019 r., będą również pracodawcy prowadzący zakłady
Począwszy od 1 lipca 2016 r. sprzedający pracodawca uprawniony do udzielania ulg we wpłatach na PFRON sporządza informację w tym zakresie na sformalizowanym druku INF-U. Informację tę wystawia sprzedający dla nabywcy po terminowym uregulowaniu przez niego należności za zakup dokonany po 30 czerwca 2016 r. Ostatecznym terminem przekazania tej informacji jest ostatni dzień miesiąca następujący po miesiącu