Filtry
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 63/2011 z dnia 26 stycznia 2011 r. ustanawiające szczegółowe przepisy dotyczące występowania o odstępstwo od docelowych indywidualnych poziomów emisji CO 2 na mocy art. 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 23 str. 16 z 2011.01.27
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 1014/2010 z dnia 10 listopada 2010 r. w sprawie monitorowania i sprawozdawczości danych dotyczących rejestracji nowych samochodów osobowych na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2010 nr 293 str. 15 z 2010.11.11
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) NR 725/2011 z dnia 25 lipca 2011 r. ustanawiające procedurę zatwierdzania i poświadczania technologii innowacyjnych umożliwiających zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 194 str. 19 z 2011.07.26
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 20 grudnia 2011 r. potwierdzająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO 2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2010 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/878/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 343 str. 97 z 2011.12.23
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA KOMISJI z dnia 17 lutego 2012 r. w sprawie metody pobierania opłat z tytułu przekroczenia poziomu emisji CO 2 z nowych samochodów osobowych na mocy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2012/100/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 47 str. 71 z 2012.02.18
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) NR 429/2012 z dnia 22 maja 2012 r. zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1014/2010 w celu określenia wspólnego formatu powiadamiania o błędach przez producentów samochodów osobowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 132 str. 11 z 2012.05.23
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 11 grudnia 2012 r. potwierdzająca średnie indywidualne poziomy emisji CO 2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2011 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2012/770/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 338 str. 29 z 2012.12.12
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 13 marca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia stosowania diod elektroluminescencyjnych w niektórych funkcjach oświetlenia pojazdu kategorii M1 jako technologii innowacyjnej służącej zmniejszeniu emisji CO 2 z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2013/128/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 70 str. 7 z 2013.03.14
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 397/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 w odniesieniu do monitorowania emisji CO 2 z nowych samochodów osobowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 120 str. 4 z 2013.05.01
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) NR 396/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 r. zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1014/2010 w odniesieniu do pewnych wymogów dotyczących monitorowania emisji CO 2 z nowych samochodów osobowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 120 str. 1 z 2013.05.01
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie zatwierdzenia wysokosprawnego alternatora Valeo („Valeo Efficient Generation Alternator”) jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2013/341/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 179 str. 98 z 2013.06.29
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 10 września 2013 r. w sprawie zatwierdzenia systemu hermetyzacji komory silnika firmy Daimler jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z nowych samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2013/451/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 242 str. 12 z 2013.09.11
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 25 października 2013 r. w sprawie zatwierdzenia, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009, opracowanego przez przedsiębiorstwo Bosch systemu do nawigacyjnego prekondycjonowania stanu naładowania akumulatora w pojazdach hybrydowych jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2013/529/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 284 str. 36 z 2013.10.26
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 30 października 2013 r. potwierdzająca średnie indywidualne poziomy emisji CO 2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2012 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2013/632/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2013 nr 289 str. 71 z 2013.10.31
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 10 marca 2014 r. w sprawie zatwierdzenia stosowania modułu świateł mijania z diodami elektroluminescencyjnymi „E-Light” jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2014/128/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 70 str. 30 z 2014.03.11
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 16 lipca 2014 r. w sprawie zatwierdzenia wysokosprawnego alternatora DENSO jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 oraz zmieniająca decyzję wykonawczą Komisji 2013/341/UE (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2014/465/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 210 str. 17 z 2014.07.17
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 30 października 2014 r. potwierdzająca lub zmieniająca średnie indywidualne poziomy emisji CO2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2013 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (notyfikowana jako dokument nr C(2014) 7877) (Jedynie teksty w języku angielskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim i włoskim są autentyczne) (2014/770/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 315 str. 30 z 2014.11.01
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 18 listopada 2014 r. w sprawie zatwierdzenia fotowoltaicznego szyberdachu Webasto wspomagającego ładowanie akumulatora jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2014/806/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2014 nr 332 str. 34 z 2014.11.19
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2015/6 z dnia 31 października 2014 r. zmieniające załącznik I do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 w celu uwzględnienia zmian masy nowych samochodów osobowych zarejestrowanych w latach 2011, 2012 i 2013(Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 3 str. 1 z 2015.01.07
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/158 z dnia 30 stycznia 2015 r. w sprawie zatwierdzenia dwóch wysokosprawnych alternatorów Robert Bosch GmbH jako technologii innowacyjnych umożliwiających redukcję emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 26 str. 31 z 2015.01.31
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/206 z dnia 9 lutego 2015 r. w sprawie zatwierdzenia energooszczędnego oświetlenia zewnętrznego wykorzystującego diody elektroluminescencyjne firmy Daimler AG jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z nowych samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 33 str. 52 z 2015.02.10
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/279 z dnia 19 lutego 2015 r. w sprawie zatwierdzenia fotowoltaicznego szyberdachu Asola wspomagającego ładowanie akumulatora jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 47 str. 26 z 2015.02.20
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/295 z dnia 24 lutego 2015 r. w sprawie zatwierdzenia wysokosprawnego alternatora MELCO GXi jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 53 str. 11 z 2015.02.25
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/1132 z dnia 10 lipca 2015 r. w sprawie zatwierdzenia funkcji automatycznego odłączenia biegu Porsche AG jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 184 str. 22 z 2015.07.11
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2015/2251 z dnia 26 listopada 2015 r. potwierdzająca lub zmieniająca średnie indywidualne poziomy emisji CO2 oraz docelowe indywidualne poziomy emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2014 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (notyfikowana jako dokument nr C(2015) 8348) (Jedynie teksty w języku angielskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2015 nr 318 str. 53 z 2015.12.04
Trwa ładowanie treści
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00