Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
wróć do listy [708 z 1146]

Interpretacja indywidualna z dnia 09.09.2013, sygn. IPPB3/423-453/13-2/MC, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB3/423-453/13-2/MC

CIT - w zakresie uznania wynagrodzenia wypłaconego przez Wnioskodawcę z tytułu cesji za koszt pośredni rozliczany w czasie proporcjonalnie do trwania poszczególnych umów najmu

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 749 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 24 czerwca 2013 r. (data wpływu 26 czerwca 2013 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie uznania wynagrodzenia wypłaconego przez Wnioskodawcę z tytułu cesji za koszt pośredni rozliczany w czasie proporcjonalnie do trwania poszczególnych umów najmu jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26 czerwca 2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczący podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie uznania wynagrodzenia wypłaconego przez Wnioskodawcę z tytułu cesji za koszt pośredni rozliczany w czasie proporcjonalnie do trwania poszczególnych umów najmu.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

  1. Sp. z o.o. jest polską spółką kapitałową zarejestrowaną jako czynny podatnik podatku VAT (R., Wnioskodawca), R. prowadzi sprzedaż detaliczną odzieży i akcesoriów pod marką I..
  2. U. Sp. z o.o. jest polską spółką kapitałową, zarejestrowaną jako czynny podatnik podatku VAT (UF, Spółka). Spółka zajmuje się sprzedażą detaliczną odzieży i akcesoriów pod różnymi markami.
  3. W ramach swojej działalności UF prowadziła m.in. 9 sklepów w Polsce, w których była sprzedawana odzież i akcesoria pod marką I. (Sklepy R). Sprzedaż towarów pod marką I. odbywała się na podstawie umowy franszyzy (Urnowa franszyzy).
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
do góry
do góry
Potrzebujesz pomocy?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00