- Tematy:
- administrowanie bazami danych,
- cel wydatku,
- dokumentowanie wydatków,
- dostarczanie,
- informacja,
- katalog,
- koszty uzyskania przychodów,
- materiały reklamowe,
- nagrody,
- oferta,
- premia,
- programy,
- promocja,
- przychód,
- rabaty,
- sprzedaż,
- upusty cenowe,
- usługi pocztowe,
- usługi projektowe,
- usługi telekomunikacyjne,
- zgłoszenie,
- zniżka
Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.05.2006, sygn. 1472/ROP1/423-89/162/06/MC, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-89/162/06/MC
Czy są w całości kosztem uzyskania przychodu wydatki związane z organizacją i prowadzeniem programu przeznaczonego dla klientów dokonujących zakupów w sklepach Spółki, mającego na celu nagradzanie uczestników nabywających towary objęte programem kuponami uprawniającymi do uzyskania rabatu oraz informowanie ich o bieżących promocjach i wyprzedażach?
P O S T A N O W I E N I E
Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie, udzielając pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych w indywidualnej sprawie Podatnika przedstawionej w piśmie z dnia 9 marca 2006 r. (z datą wpływu do tutejszego Urzędu w dniu 17 marca 2006 r.)