- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Jakie są skutki podatkowe otrzymania przy zamówieniu usługi przez nowego klienta w ramach promocji 100% rabatu?
Interpretacje podatkowe, rok 2011, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2011-04-04TEMATY: pokaż wszystkie -
Jakie są skutki podatkowe otrzymania przez aktualnego klienta polecającego w ramach programu lojalnościowego (promocyjnego) nagrody o wartości nieprzekraczającej 200 zł?
Interpretacje podatkowe, rok 2011, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2011-04-04 -
Mając jedną fakturę od firmy zewnętrznej za organizację imprezy, która obejmuje część artystyczną, oprawę muzyczną, udostępnienie sali i pokoi gościnnych oraz usługę gastronomiczną w tym alkohol Spółka zwraca się z pytaniem o możliwość uznania w całości wydatku za koszt uzyskania przychodu.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2011-04-04TEMATY: pokaż wszystkie -
Na Wnioskodawcy ciąży obowiązek uiszczenia opłaty, o której mowa w art. 132 ust. 1 cyt. ustawy w wysokości 10% podstawy opodatkowania świadczonych usług polegających na projektowaniu, implementacji i utrzymywaniu stron internetowych, na zlecenie producentów wysokoprocentowych napojów alkoholowych.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-04-04TEMATY: pokaż wszystkie -
Obowiązku opodatkowania świadczonych usług najmu, reklamy, udostępniania gruntów, najmu łodzi oraz sprzedaży środków trwałych
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2011-04-04 -
1) Czy wydatki poniesione przez Spółkę tytułem umieszczenia reklamy na serwisie są jej kosztem uzyskania przychodu pomimo ich udokumentowania billingiem zawierającym jedynie numer konta utworzonego przez pracownika Spółki, a nie fakturą wystawioną na Spółkę?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-04-04 -
Podatek dochodowy od osób prawnych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2011-04-04 -
Należy stwierdzić, że nie ma prawnego uzasadnienia dla zaliczania przez Wnioskodawcę do kosztów uzyskania przychodów wydatków na reklamę korporacyjną ponoszonych przez Spółkę na rzecz wszystkich podmiotów wchodzących w skład Grupy Kapitałowej.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-04-04 -
Jak Zainteresowany ma potraktować taką promocję w świetle przepisów podatku VAT?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2011-04-04 -
W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów podatku VAT z faktur dotyczących kosztów promocji i reklamy towarów Spółki.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2011-04-04 -
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków związanych z ozdobieniem ścian i innych powierzchni w ramach promocji nowych towarów Spółki.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2011-04-04 -
Czy składka ubezpieczeniowa płacona przez Spółkę jako ubezpieczającego z tytułu dodatkowej polisy wykupionej w ramach zbiorowego ubezpieczenia assistance (Polisa gratisowa), na rzecz jej przyszłych klientów, którzy za pośrednictwem Spółki nabędą Polisy podstawowe, stanowi koszt uzyskania przychodu, zgodnie z art.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2011-04-04TEMATY: -
Czy poniesione wydatki związane z sfinansowaniem eliminacji Olimpiady mogą stanowić koszt uzyskania przychodu?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2011-04-04 -
Czy wydatki ponoszone na nabycie/wytworzenie produktów i towarów handlowych, przekazywanych klientom (potencjalnym klientom) w celu utrzymania dobrych relacji handlowych, zaprezentowania posiadanych produktów i towarów handlowych oraz zwiększenia dokonywanych przez nich zakupów (dalej: Wydatki"), powinny być kwalifikowane do kosztów uzyskania przychodów, jako spełniające ogólne przesłanki z art.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2011-04-04TEMATY: pokaż wszystkie -
Prawo do odliczenia usługi reklamy
Interpretacje podatkowe, rok 2011, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-03-24 -
Opodatkowaniu podatkiem VAT podlega generalnie każde nieodpłatne przekazanie towaru należącego do przedsiębiorstwa, z którym wiąże się przeniesienie prawa do rozporządzania towarami jak właściciel, o ile podatnikowi przysługiwało prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o kwotę podatku
Interpretacje podatkowe, rok 2011, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2011-03-23 -
Czy wydatki (m.in. na catering, kwiaty, upominki) ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z organizowaniem przez Spółkę uroczystości zawieszenia wiechy Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2011, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-02-27TEMATY: pokaż wszystkie -
Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na gadżety reklamowe opatrzone logo.
Interpretacje podatkowe, rok 2011, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-02-27 -
Odliczenie podatku VAT w związku z zakupem towarów (cena nabycia mniejsza niż 10 zł), które następnie będą nieodpłatnie przekazane klientom w ramach reklamy.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2011-02-03 -
Czy przekazanie nagród jest opodatkowane podatkiem od towarów i usług i jak ustalić wartość przekazanych nagród dla celów opodatkowania?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2011-02-01TEMATY: -
Nabycie przez Spółkę usługi w postaci umieszczenia reklamy sprzedawanych telefonów komórkowych na portalu społecznościowym, będącym własnością podmiotu zagranicznego (USA) nieposiadającego siedziby ani stałego miejsca prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium Polski, stanowi dla Spółki import usług
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-02-01 -
Brak obowiązku uiszczenia opłaty, o której mowa w art. 132 ust. ustawy w wysokości 10% podstawy opodatkowania świadczonych usług reklamowych, bowiem Spółka nie bierze udziału w świadczeniu usług będących reklamą napojów alkoholowych w rozumieniu art.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-02-01TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy wydatki związane z organizacją spotkań o charakterze biznesowym, opisanych w lit. a) stanu faktycznego, przede wszystkim koszty posiłków stanowią koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-02-01 -
Nieodpłatne przekazanie drukowanych materiałów reklamowych oraz słodyczy, napojów itp.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2011-02-01 -
W zakresie możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków dotyczących wytworzenia produktów oraz nabycia towarów i gadżetów przekazywanych nieodpłatnie kontrahentom.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2011-02-01TEMATY: pokaż wszystkie