- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Czy należy naliczyć podatek od towarów i usług od przekazania gazetek reklamowych klientom?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. małopolskie Data dodania: 2005-05-30 -
Czy podatnik prowadzący działalność gospodarczą opodatkowaną na zasadach ogólnych prawidłowo zaksięgował wydatek poniesiony na cele reklamy w dacie jego poniesienia?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. małopolskie Data dodania: 2005-05-30 -
Czy podatnik ma prawo do odliczenia podatku naliczonego zawartego w fakturach zakupu katalogów, kalendarzy, teczek tekturowych z logo podatnika celem nieodpłatnego przekazania swoim kontrahentom i potencjalnym nabywcom w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa - celem zapoznania ich o wyprodukowanych wzorach obuwia?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. pomorskie Data dodania: 2005-05-23 -
Wniosek dotyczy czynności nieodpłatnego przekazania i zużycia towarów w ramach prowadzonego przedsiębiorstwa.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. łódzkie Data dodania: 2005-05-20 -
Na podstawie art. 14a ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. Nr 8 poz. 60) wnoszę o udzielenie pisemnej interpretacji przepisu odnośnie opodatkowania zużycia artykułów konsumpcyjnych takich jak kawa, herbata, napoje zimne, i ciastka przeznaczonych na drobny poczęstunek dla kontrahentów i gości teatru.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. lubelskie Data dodania: 2005-05-20 -
Pytanie dotyczy zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej nieodpłatnego udostępniania w siedzibie Spółki internetu droga bezprzewodową oraz kosztów uzyskania przychodów w związku z zakupem urzadzenia służącego do tego typu działań.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. śląskie Data dodania: 2005-05-20 -
Czy przysługuje prawo odliczenia podatku przy nabyciu towarów przeznaczonych na cele reprezentacji i reklamy nie prowadzonej publicznie, jeżeli wydatki nie przekraczają limitu 0,25% przychodu i zaliczane są do kosztów uzyskania przychodu?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. śląskie Data dodania: 2005-05-19TEMATY: -
Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na rzecz członków komisji działających przy Zarządzie
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. mazowieckie Data dodania: 2005-05-18 -
Pytanie dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków poniesionych w związku ze zorganizowaniem konferencji prasowej
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. mazowieckie Data dodania: 2005-05-18 -
TEMATY: pokaż wszystkie
-
Czy otrzymane nieodpłatnie a następnie przekazywane nieodpłatnie innym kontrahentom materiały reklamowe (katalogi i ulotki) i dekoracyjne stanowią przychód spółki z o.o. oraz winny być zaliczane odpowiednio w koszty uzyskania przychodu, czy należy uznać je za realizację kampanii reklamowej producenta?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. podkarpackie Data dodania: 2005-05-13 -
Spółka prowadzi działalność w zakresie produkcji stolarki okiennej. Spółka jako producent sprzedaje stolarkę wyłącznie przedsiębiorcom (osobom fizycznym) trudniącym się montażem i sprzedażą stolarki okiennej, z którymi zawiera umowy dealerskie.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. pomorskie Data dodania: 2005-05-12 -
Czy wydatki związane z zakwaterowaniem, wyżywieniem i transportem audytorów stanowi koszt uzyskania przychodu w pełnej wysokości, czy też są to koszty reprezentacji i reklamy objęte limitem 0,25 % przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. podkarpackie Data dodania: 2005-05-12TEMATY: pokaż wszystkie -
Pytanie Spółki dotyczy zaliczenia do kosztów podatkowych wydatków na wyeksponowanie sprzedawanych towarów bezpośrednio jak też za pośrednictwem regionalnych dystrybutoów dystrybutorów oraz udostępniania placówkom handlowym materiaów (środków trwałych) wyposażonych w logo firmy i amortyzacjji tych środków twałych.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. mazowieckie Data dodania: 2005-05-11 -
Czy w przypadku przekroczenia limitu wydatków na cele reprezentacji i reklamy spółka nie ma prawa do obniżenia podatku VAT o podatek naliczony zawarty w tym wydatku?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. pomorskie Data dodania: 2005-05-09 -
Czy można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów koszty zakupu regałów sklepowych, przekazywanych do nieodpłatnego korzystania w momencie ich przekazania na podstawie umowy o współpracy jednostkom handlowym sprzedającym wyroby Spółki nabywane przez nie w hurtowniach bądź firmach dystrybucyjnych będących bezpośrednimi klientami Spółki?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. mazowieckie Data dodania: 2005-05-09 -
Czy ustalając wysokość limitu, o którym mowa w art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, winna przyjmować wydatki bez uwzględnienia zawartego w nich podatku naliczonego, czy też wydatek wraz z podatkiem VAT?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. pomorskie Data dodania: 2005-05-05 -
Czy rezygnacja z opłat ryczałtowych przy sprzedaży leków i wydawanie ich za 1 grosz jest dla apteki stratą, którą można potraktować jako reklama niepubliczna i zaliczyć ją do kosztów uzyskania przychodów w kwocie nie wyższej niż 0,25 % rocznego przychodu apteki?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. podlaskie Data dodania: 2005-05-04 -
Czy od zakupu usług marketingowych należy wystawić fakturę wewnętrzną i naliczyć podatek od towarów i usług ?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. śląskie Data dodania: 2005-05-04TEMATY: -
W zakresie swojej działalności, Spółka prowadzi między innymi, sprzedaż słonych przekąsek w zamkniętych opakowaniach jednostkowych. W celu uatrakcyjnienia tej sprzedaży i w konsekwencji, zwiększenia przychodów z tego tytułu, Spółka zamieszcza w niektórych opakowaniach słonych przekąsek papierowe, tekturowe, plastikowe lub metalowe wkładki (zwane w dalszej części pisma "wrzutkami".
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. mazowieckie Data dodania: 2005-04-27 -
Czy w oparciu o art. 88 ust. 3 pkt 3 ustawy o podatku od towarów i usług w sytuacji przekroczenia kwoty limitu 0,25 % przychodu podatkowego, uniemożliwiającego zaliczenietych wydatków do kosztów uzyskania przychodów, fakt opodatkowania przekazania towarów na reprezentację lub reklamę uprawnia do dokonania odliczenia podatku naliczonego przy zakupie tych towarów ?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. małopolskie Data dodania: 2005-04-26TEMATY: -
Czy w przypadku ponoszenia przez Spółkę wydatków bezpośrednio i wyłącznie związanych z produktem usługobiorcy, na cele reprezentacji/reklamy niepublicznej, w ramach świadczonych usług, dopuszczalne jest uznanie przez Spółkę tych wydatków za koszt podatkowy w pełnej wysokości (tj.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. mazowieckie Data dodania: 2005-04-26 -
Czy koszty reprezentacji i reklamy należy rozliczać co miesiąc do wysokości 0,25 % przychodu, czy można raz w roku w grudniu sporządzić korektę w przypadku przekroczenia limitu.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. kujawsko-pomorskie Data dodania: 2005-04-26 -
Czy istnieje mozliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - w ramach reprezentacji i reklamy - wydatków na zakup konia wierzchowego ?
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. wielkopolskie Data dodania: 2005-04-25TEMATY: -
Fundacja organizuje konferencje prasowe dla TV i dziennikarzy, na których prezentowana jest działalność Fundacji. Organizowane są też spotkania z przedstawicielami firm oraz z osobami prywatnymi, których Fundacja chce zainteresować swoją pracą.
Interpretacje podatkowe, rok 2005, woj. śląskie Data dodania: 2005-04-25