- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Czy wydatki na zakup koszulek, długopisów, kartek świątecznych, kubków, smyczy posiadających logo firmy oraz zakup kawy i herbaty dla kontrahentów można zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów ?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. świętokrzyskie Data dodania: 2007-09-12 -
Dotyczy uznania wydatków na zakup artykułów spożywczych dla pracowników za koszty uzyskania przychodu na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-09-12 -
Czy prawidłowe jest zakwalifikowanie wydania garniturów w koszty reklamy, czy należy je zakwalifikować do świadczeń na rzecz pracowników.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-09-12 -
Czy reklamy świetlne zawierające tylko logo, zainstalowane na budynku wynajmowanym przez Spółkę mogą być uznane za środki trwałe Spółki, podlegające amortyzacji orazczy dokonując odpisów amortyzacyjnych można stosować stawkę w wysokości20%,2.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-09-10 -
Czy przekazanie kontrahentom w/opisanych kalendarzy firmowych i katalogów można uznać za przekazanie drukowanych materiałów reklamowych i informacyjnych o których mowa w art. 7 ust. 3 ustawy o podatku od towarów i usług?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. lubelskie, łódzkie, mazowieckie Data dodania: 2007-09-07 -
Dotyczy zaliczenia wydatków ponoszonych na zakup artykułów reklamowych takich jak np. latarki, długopisy, smycze, kubki, t-shirty i tym podobnych upominków, niosących informację o firmie i jej produktach, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-09-07 -
Dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów poniesionych przez jej kontrahentów na nabycie plandek samochodowych, kalendarzy i innych materiałów reklamowych zawierających logo dostawców, w tym Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy zaliczenia wydatków na refundację części albo całości kosztów ponoszonych przez kontrahentów:* na przygotowanie i druk gazetek reklamowych zawierających ofertę handlową dostawców, w tym Spółki oraz* przygotowanie, druk i kolportaż wśród swoich klientów ulotek zawierających reklamę Spółki i informację o jej produktachdo kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Czy wydatki poniesione na zakup gadżetów reklamowych takich jak np. kurtki, czapki, portfele, kalendarze, pamięć USB, parasole, ręczniki i tym podobnych upominków, oznakowanych logo Spółki, które następnie są nieodpłatnie, przy okazji targów, szkoleń produktowych, spotkań handlowych a także
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy zaliczenia wydatków na nabycie banerów, flag, stojaków i modeli suchej zaprawy z logo Spółki przekazywanych kontrahentom do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654, ze zm.).
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy zaliczenia wydatków poniesionych na dofinansowanie różnego rodzaju imprez (zawodów sportowych, konferencji branżowych, targów specjalistycznych) w zamian za wyeksponowanie na nich logo Spółki, do kosztów uzyskania przychodów w świetle art.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-27 -
Dotyczy uznania za koszty uzyskania przychodów wydatków związanych z zakupem upominków dla kontrahentów (tj. długopisów, piór, portfeli, parasoli, polarów, kubków) opatrzonych logo firmy.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. opolskie Data dodania: 2007-08-23 -
Czy wartość towarów zużytych w trakcie pokazów i prezentacji na targach oraz w trakcie prowadzoneych szkoleń (w części przewyższającej odpłatność za nie) stanowi reklamę publiczną
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. pomorskie Data dodania: 2007-08-22 -
Czy koszty w zakresie gadżetów reklamowych, wystroju firmy i terenu wokół niej Spółka może zaliczyć w koszty uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-21 -
Czy Spółka ma prawo zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na:1.organizowanie spotkań integracyjnych dla pracowników Spółki,2.upominki dla klientów z logo Spółki
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-17 -
Jakie konsekwencje w podatku dochodowym od osób prawnych wywołuje zakup artykułów spożywczych i usług gastronomicznych oraz cateringowych ?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. świętokrzyskie Data dodania: 2007-08-14 -
Czy w opisanej sytuacji poniesione wydatki związane z ufundowaniem nagrody telewizyjnej przez Wnioskodawcę dla laureatów wydarzeń kulturalnych są kosztem uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-14 -
Czy Spółka z o.o. podejmując takie działania jak: rozmieszczenie reklam w tym banerów i stojaków z logo Spółki, wręczanie aktualnym lub potencjalnym nabywcom produkowanych towarów długopisów lub innych towarów-upominków (np.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-14TEMATY: -
Spółka pyta czy nieodpłatne przekazanie drobnych upominków na rzecz klientów podlega opodatkowaniu podatkiem od towarów i usług?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. wielkopolskie Data dodania: 2007-08-14 -
Czy można zaliczyć do kosztów podatkowych wydatki związane z imprezami integracyjnymi, przyjęciami świąteczymi i imprezami rekreacyjno- sportowymi dla pracowników firmy?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-10 -
Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodu - na podstawie art. 15 ust. 1 w związku z art. 16 ust. 1 pkt. 28 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-09 -
Dotyczy zaliczenia wydatków na zakup gadżetów reklamowych zawierających logo firmy do kosztów uzyskania przychodów w świetle art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 15.02.1992r. o podatku dochodowym od osób prawnych (Dz. U. z 2000r. Nr 54, poz. 654 ze zm.).
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. łódzkie Data dodania: 2007-08-09 -
Podatnik ma wątpliwości, czy postępuje prawidłowo, zaliczając całość wydatków związanych z nabyciem materiałów reklamowych do kosztów uzyskania przychodów, czy też powinien te koszty w całości lub w części wyłączyć jako koszty reprezentacji.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. lubelskie Data dodania: 2007-08-08 -
Czy koszty poniesione na zakup kalendarzy z logo firmy i dodatkowymi informacjami o firmie, w świetle obowiazujacych od 01.01.2007r. przepisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych będą stanowiły wydatki na cele reklamy, czy na cele reprezentacyjne?
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-08 -
Dotyczy zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów z działalności gospodarczej wydatków na zakup żywności, tj. napojów, kawy słodyczy, przekąsek i kanapek, które są oferowane kontrahentom w trakcie prezentacji towarów organizowanych przez firmę Podatniczki.
Interpretacje podatkowe, rok 2007, woj. mazowieckie Data dodania: 2007-08-07