- Wyświetl listę:
- wg rodzajów interpretacji
- wg organu wydającego
- wg tematów
- wg katalogów wiedzy
- sortowanie:
- Tytuł
- Data wydania
- Data dodania
-
Prawo do odliczenia podatku naliczonego z faktur dokumentujących zakup usług transport zawodniczek na mecze wyjazdowe.
Interpretacje podatkowe, rok 2008, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2010-09-29 -
Opodatkowanie czynności nieodpłatnego przekazania upominków reklamowych
Interpretacje podatkowe, rok 2008, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2010-09-29 -
Czy koszty zakupu jednorodnych ubrań dla wyznaczonych pracowników opatrzonych trwale logo Banku oraz koszty ryczałtu za pranie lub czyszczenie tego ubioru należy uznać za wydatek ponoszony na cele reklamy, i w związku z tym Bank może zaliczyć je do kosztów uzyskania przychodu na gruncie updop?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-09-19 -
W zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej pozarolniczej działalności gospodarczej wydatków z tytułu zakupu odzieży specjalistycznej.
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2010-09-19 -
Nieodpłatne przekazanie upominków z logo oraz bez logo w ramach promocji Gminy, wobec których Zainteresowanemu nie będzie przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego (§ 13 ust. 1 pkt 11)
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2010-09-19 -
PIT - w zakresie przekazywania ubioru opatrzonego logo
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-09-19TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy wydatki na zakup wymienionych wyżej materiałów i usług reklamowych, które nie zawierają logo Spółki a jedynie logo towaru (będącego przedmiotem obrotu Spółki) lub logo jego dostawcy (producenta) zagranicznego, stanowią koszty uzyskania przychodu?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2010-09-19TEMATY: -
Czy wydatki poniesione przez Wnioskodawcę w związku z uroczystymi obchodami jubileuszu 110 - lecia istnienia Banku podczas Zebrań Grup Członkowskich organizowanych w 2009 roku, w tym w szczególności koszty kateringu, zakupu drobnych upominków, nagród w konkursie oraz zamówienie odpowiedniej ilości monografii na temat Banku , wręczanej następnie uczestnikom Zebrań, będą kosztami uzyskania przychodu w rozumieniu art.
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2010-09-19 -
Czy wydatki przedstawione w ramach opisu stanu faktycznego poniesione przez Bank w związku z organizacją jednorazowej imprezy marketingowej dla klientów Banku stanowić będą koszty uzyskania przychodu w rozumieniu art. 15 ust.1 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2010-09-19 -
Czy Wnioskodawca postępuje prawidłowo nie naliczając podatku należnego od wydawanych towarów z logo spółki?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2010-09-19TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy wydatki pokryte ze środków obrotowych Przedsiębiorstwa związane z zakupem odzieży sportowej oznakowanej logo firmy oraz pokryciem kosztów wyjazdów integracyjno-sportowych pracowników można zaliczyć do wydatków o charakterze reklamowym tym samym do kosztów uzyskania przychodów w świetle zapisów ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych ?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-09-19TEMATY: pokaż wszystkie -
Zwolnienie z opodatkowania przychodu uzyskanego z tytułu przekazania pracownikom strojów sportowych opatrzonych logo firmy
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-09-19TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy nieodpłatne przekazanie przez podatnika towarów o dowolnej wartości, należących do jego przedsiębiorstwa, na cele związane z prowadzonym przez niego przedsiębiorstwem, jeżeli przysługiwało mu prawo do obniżenia kwoty podatku należnego o podatek naliczony z tytułu ich nabycia, są opodatkowane podatkiem od towarów i usług?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2010-09-17 -
Czy Spółka może zaliczyć wartość zakupionych gadżetów (w kwocie netto) do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2010-09-17 -
Zwolnienie z opodatkowania przychodu uzyskanego z tytułu przekazania członkom Zarządu Głównego dresów sportowych z napisem i marynarki z wyhaftowanym logo Stowarzyszenia do użytkowania w celu odpowiedniej reprezentacji na międzynarodowych mistrzostwach sportowych w wędkarstwie.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-09-15 -
Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup gadżetów opatrzonych logo firmy.
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2010-09-01 -
Czy poniesione w celu realizacji umowy o świadczenie usług marketingowych koszty, obejmujące wydatki, którymi jest obciążany nabywca Świadczonych przez Spółkę usług, w szczególności: na zakup gadżetów reklamowych i upominków opatrzonych logo leków lub firmy zleceniodawcy wydawanych osobom
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-04-09TEMATY: pokaż wszystkie -
Dotyczy możliwości zaliczania do kosztów uzyskania przychodów wydatków na zakup nagród przekazanych w związku z reklamą i promocją przedsiębiorstwa.
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2010-03-17 -
Czy wydatki ponoszone przez Wnioskodawcę w związku z podejmowaniem działań wskazanych w punkcie od 1 do 3 skierowanych do Klientów posiadających Złote Karty można zakwalifikować jako koszty promocji i wsparcia sprzedaży i w konsekwencji uznać je za koszty podatkowe dla celów podatku dochodowego od osób prawnych w momencie ich poniesienia?
Interpretacje podatkowe, rok 2010, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-03-10 -
Czy koszty poniesione na organizację konkursu, czyli m.in. ogłoszenia w prasie, ogłoszenia wywieszone na uczelniach, nagrody pieniężne przekazane laureatom konkursu, zakup nagród rzeczowych, itp. Spółka może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, wielkopolskie Data dodania: 2010-02-19 -
Czy ponoszone przez Spółkę wydatki z zakresu Public Relations (takie jak wyspecyfikowane w zapytaniu) na organizowane przez podmioty zewnętrze imprezy o charakterze sportowym, kulturalnym, czy też edukacyjnym, można uznać za koszty uzyskania przychodów zgodnie z art.
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2010-01-25 -
Czy wyżej opisane nieodpłatne przekazanie takich gadżetów reklamowych, opatrzonych logo Spółki, stanowi wydatek związany z reklamą Spółki, czy jej reprezentacją? Czy takie wydatki stanowią koszt uzyskania przychodu Spółki?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. małopolskie, opolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie Data dodania: 2010-01-20 -
Czy stanowisko strony francuskiej, stwierdzającej że spółka polska nie ma obowiązku pobrania tzw. podatku u źródła od należności licencyjnych, jest prawidłowe ?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2010-01-13 -
Czy poniesione wydatki związane z umową sponsoringu Wnioskodawca może zaliczyć w całości w ciężar kosztów uzyskania przychodów?
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. kujawsko-pomorskie, podlaskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie Data dodania: 2009-10-27TEMATY: pokaż wszystkie -
Czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy o CIT, wydatki, ponoszone zgodnie z Prawem farmaceutycznym, w celu zwiększenia przychodów Spółki i uznawane przez to prawo, jako wydatki reklamowe na:a) zakup wydawanych gadżetów opatrzonych logo leków sprzedawanych przez Spółkę,b) zakup wydawanych gadżetów
Interpretacje podatkowe, rok 2009, woj. lubelskie, mazowieckie Data dodania: 2009-09-21