Filtry
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2019/1861 z dnia 31 października 2019 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2016/587 w celu wyjaśnienia, czy zakres tej decyzji wykonawczej obejmuje oświetlenie zewnętrzne LED montowane w niektórych hybrydowych pojazdach elektrycznych niedoładowywanych zewnętrznie typu M1 (NOVC-HEV) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 286 str. 15 z 2019.11.06
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2019/1840 z dnia 31 października 2019 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1153 w odniesieniu do sprawozdawczości w zakresie wartości CO2 WLTP dla niektórych kategorii nowych samochodów osobowych oraz dostosowania danych wejściowych dla narzędzia korelacji (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 282 str. 9 z 2019.11.04
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2019/1119 z dnia 28 czerwca 2019 r. w sprawie zatwierdzenia energooszczędnego oświetlenia zewnętrznego pojazdów wykorzystującego diody elektroluminescencyjne do stosowania w pojazdach wyposażonych w silnik spalinowy wewnętrznego spalania i zelektryfikowanych pojazdach hybrydowych bez doładowania zewnętrznego, jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 176 str. 67 z 2019.07.01
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2019/583 z dnia 3 kwietnia 2019 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2017 oraz dla niektórych producentów należących do grupy Volkswagena w latach kalendarzowych 2014, 2015 i 2016 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (notyfikowana jako dokument nr C(2019) 2359) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 100 str. 66 z 2019.04.11
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2019/314 z dnia 21 lutego 2019 r. w sprawie zatwierdzenia, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009, technologii stosowanej w produkowanym przez SEG Automotive Germany GmbH wysokosprawnym 48-woltowym zespole silnikowo-prądnicowym (BRM) połączonym z przetwornikiem 48 V/12 V DC/DC, przeznaczonym do stosowania w samochodach osobowych z konwencjonalnym silnikiem spalinowym i określonych samochodach osobowych z napędem hybrydowym, jako technologii innowacyjnej umożliwiającej ograniczenie emisji CO2 z samochodów osobowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 51 str. 42 z 2019.02.22
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2019/248 z dnia 13 listopada 2018 r. w sprawie sprostowania rozporządzenia (UE) nr 63/2011 ustanawiającego szczegółowe przepisy dotyczące występowania o odstępstwo od docelowych indywidualnych poziomów emisji CO2 na mocy art. 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2019 nr 42 str. 5 z 2019.02.13
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2018/2079 z dnia 19 grudnia 2018 r. w sprawie zatwierdzenia funkcji automatycznego odłączania silnika na biegu jałowym jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 331 str. 225 z 2018.12.28
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2018/2043 z dnia 18 grudnia 2018 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1153 w celu wyjaśnienia warunków badań WLTP i zapewnienia monitorowania danych dotyczących homologacji typu (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 327 str. 58 z 2018.12.21
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2018/1002 z dnia 16 lipca 2018 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1153 w celu wyjaśnienia i uproszczenia procedury korelacji oraz dostosowania jej do zmian w rozporządzeniu (UE) 2017/1151 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 180 str. 10 z 2018.07.17
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2018/649 z dnia 23 stycznia 2018 r. zmieniające załącznik I do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 odnośnie do zmian masy nowych samochodów osobowych zarejestrowanych w latach 2014, 2015 i 2016 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 108 str. 14 z 2018.04.27
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2018/258 z dnia 21 lutego 2018 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) nr 725/2011 w celu dostosowania do zmian w regulacyjnej procedurze badań i uproszczenia administracyjnych procedur składania wniosków i wydawania świadectw (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 49 str. 1 z 2018.02.22
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2018/144 z dnia 19 stycznia 2018 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2016 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (notyfikowana jako dokument nr C(2018) 186) (Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2018 nr 25 str. 64 z 2018.01.30
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2017/1502 z dnia 2 czerwca 2017 r. zmieniające załączniki I i II do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 w celu ich dostosowania do zmian regulacyjnej procedury badań w zakresie pomiaru emisji CO2 z lekkich pojazdów dostawczych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 221 str. 4 z 2017.08.26
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2017/1402 z dnia 28 lipca 2017 r. w sprawie zatwierdzenia funkcji automatycznego odłączania silnika na biegu jałowym BMW AG jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 199 str. 14 z 2017.07.29
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2017/1231 z dnia 6 czerwca 2017 r. zmieniające rozporządzenie wykonawcze (UE) 2017/1153 ustanawiające metodę określania parametrów korelacji niezbędnych do odzwierciedlenia zmian w regulacyjnej procedurze badań w celu wyjaśnienia elementów procedury oraz zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1014/2010 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 177 str. 11 z 2017.07.08
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2017/1153 z dnia 2 czerwca 2017 r. ustanawiające metodę określania parametrów korelacji niezbędnych do odzwierciedlenia zmian w regulacyjnej procedurze badań oraz zmieniające rozporządzenie (UE) nr 1014/2010 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 175 str. 679 z 2017.07.07
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2017/785 z dnia 5 maja 2017 r. w sprawie zatwierdzenia stosowania w napędzanych przez konwencjonalny silnik spalinowy samochodach osobowych wysokosprawnych 12-woltowych zespołów silnikowo-prądnicowych jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2017 nr 118 str. 20 z 2017.05.06
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/2319 z dnia 16 grudnia 2016 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów samochodów osobowych w roku kalendarzowym 2015 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (notyfikowana jako dokument nr C(2016) 8579) (Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, francuskim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim i włoskim są autentyczne)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 345 str. 74 z 2016.12.20
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/1926 z dnia 3 listopada 2016 r. w sprawie zatwierdzenia dachu fotowoltaicznego ładującego akumulator jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 297 str. 18 z 2016.11.04
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/1721 z dnia 26 września 2016 r. w sprawie zatwierdzenia produkowanego przez Toyotę energooszczędnego oświetlenia zewnętrznego wykorzystującego diody elektroluminescencyjne do stosowania w zelektryfikowanych pojazdach hybrydowych bez doładowania zewnętrznego jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 259 str. 71 z 2016.09.27
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/588 z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia technologii stosowanej w wysokosprawnych alternatorach 12 woltowych jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 101 str. 25 z 2016.04.16
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/587 z dnia 14 kwietnia 2016 r. w sprawie zatwierdzenia technologii stosowanej w energooszczędnym oświetleniu zewnętrznym pojazdów wykorzystującym diody elektroluminescencyjne jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 101 str. 17 z 2016.04.16
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/362 z dnia 11 marca 2016 r. w sprawie zatwierdzenia zbiornika entalpicznego przedsiębiorstwa MAHLE Behr GmbH & Co. KG jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 67 str. 59 z 2016.03.12
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2016/265 z dnia 25 lutego 2016 r. w sprawie zatwierdzenia generatora/silnika MELCO w charakterze technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 50 str. 30 z 2016.02.26
Trwa ładowanie treści
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00