Zawiadomienie o zbyciu pojazdu - Starostwo Powiatowe w Poznaniu
Podstawa prawna:
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz.U. 2016, poz. 1038).

Wypełnij
Składając zawiadomienie należy na wniosku podać: imię i nazwisko lub nazwę właściciela i współwłaściciela (o ile występuje) oraz adres zamieszkania lub siedziby właściciela i nr PESEL/REGON/ datę urodzenia. Numer REGON podaje się, gdy właścicielem pojazdu jest przedsiębiorca. Datę urodzenia wpisują tylko cudzoziemcy, którzy nie mają ustalonego numeru PESEL.
Oprócz danych identyfikacyjnych wnioskodawca podaje numer rejestracyjny pojazdu, markę, typ i model, numer VIN/nr nadwozia (podwozia), datę sprzedaży oraz dane nabywcy.
Do wniosku należy dołączyć załączniki:
- kopia dokumentu na podstawie którego dokonano zbycia pojazdu,
- w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika lub przez jednego z współwłaścicieli pojazdu wymagany jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa.
Szczegółowe informacje w sprawie uzyskać można w Punkcie Informacyjnym Wydziału Komunikacji i Transportu oraz pod nr telefonu 61 8410-598, 61 8410-756. Zgłoszenia sprzedaży pojazdu należy dokonać w terminie 30 dni od daty zbycia pojazdu.