![](http://g.infor.pl/p/fobos/video/orange/5/5097-medium.jpg)
play_circle_outline
Inwentaryzacja w oświacie
![](http://g.infor.pl/p/fobos/video/orange/5/5097-large.jpg)
Program webinarium:
1. Inwentaryzacja w jednostce - dlaczego to takie ważne
2. Podstawy przeprowadzenia inwentaryzacji - kilka słów wstępu
3. Częstotliwość i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji - o czym każdy wiedzieć powinien
4. Kolejne etapy działań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji
5. Kto odpowiada za inwentaryzację - dyrektor szkoły czy kierownik CUW
6. Czy można zmusić nauczyciela do udziału w zespole spisowym
7. Jak inwentaryzować sprzęt przekazany uczniom w ramach programu "Zdalna Szkoła"
8. Czym można zastąpić spis z natury w dobie COVID-19
9. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie inwentaryzacji w praktyce
10. Jak sprawdzić czy komisja dokonała inwentaryzacji rzetelnie i we właściwy sposób
11. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium
1. Inwentaryzacja w jednostce - dlaczego to takie ważne
2. Podstawy przeprowadzenia inwentaryzacji - kilka słów wstępu
3. Częstotliwość i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji - o czym każdy wiedzieć powinien
4. Kolejne etapy działań związanych z przeprowadzeniem inwentaryzacji
5. Kto odpowiada za inwentaryzację - dyrektor szkoły czy kierownik CUW
6. Czy można zmusić nauczyciela do udziału w zespole spisowym
7. Jak inwentaryzować sprzęt przekazany uczniom w ramach programu "Zdalna Szkoła"
8. Czym można zastąpić spis z natury w dobie COVID-19
9. Odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w zakresie inwentaryzacji w praktyce
10. Jak sprawdzić czy komisja dokonała inwentaryzacji rzetelnie i we właściwy sposób
11. Odpowiedzi na pytania uczestników webinarium