Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 13 października 2016 r., sygn. VI SA/Wa 406/16

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Henryka Lewandowska - Kuraszkiewicz (spr.) Sędziowie Sędzia WSA Agnieszka Łąpieś - Rosińska Sędzia WSA Marzena Milewska - Karczewska Protokolant sekr. sąd. Jarosław Kielczyk po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 10 października 2016 r. w sprawy ze skargi S. Sp. z o.o. z siedzibą w K. na decyzję Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z dnia [...] grudnia 2015 r. nr [...] w przedmiocie udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy 1. uchyla zaskarżoną decyzję; 2. zasądza od Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej na rzecz S. Sp. z o.o. z siedzibą w K. kwotę 1600 (jeden tysiąc sześćset) złotych tytułem zwrotu kosztów postępowania.

Uzasadnienie

Zaskarżoną decyzją z [...] grudnia 2015 r. nr [...] Urząd Patentowy RP (w skrócie: UP) utrzymał w mocy swoją decyzję z [...] lutego 2015 r. odmawiającą udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy słowny [...]" zgłoszony w dniu [...] marca 2012 r. pod numerem [...] przez spółkę [...] sp. z o.o. z siedzibą w [...] (dalej zwaną: zgłaszającą, stroną, skarżącą).

W podstawie prawnej rozstrzygnięcia organ powołał art. 245 ust. 1 oraz art. 129 ust. 1 pkt 2 i ust. 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2000 r. - Prawo własności przemysłowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 119, poz. 1117 z późn. zm.), dalej: p.w.p.

Podstawę faktyczną stanowiły następujące ustalenia faktyczne:

W dniu[...]marca 2012 r. za numerem [...] strona złożyła wniosek w celu uzyskania prawa ochronnego na znak towarowy słowny: [...] przeznaczony do oznaczania usług w klasach (po ograniczeniu wykazu zgodnie

z pismem z 2 lutego 2015 r.):

35: prowadzenie sprzedaży napojów alkoholowych, usługi reklamowe, usługi public relations, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, usługi polegające na promocji towarów i usług osób trzecich, targów i wystaw w celach handlowych i reklamowych, wynajem powierzchni reklamowej, administracja i zarządzenie centrami handlowymi i rozrywkowymi, organizacja promocji sprzedaży, dystrybucja materiałów reklamowych, publikowanie tekstów reklamowych, prowadzenie reklamy za pomocą radia, telewizji, internetu, prasy, usługi w zakresie dekoracji witryn sklepowych, organizowanie imprez w celach komercyjnych w celach handlowych i reklamowych, usługi sprzedaży piwa w tym piwa własnej produkcji, usługi prowadzenie browaru,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00