Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 13 listopada 2015 r., sygn. VI SA/Wa 670/15

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Magdalena Maliszewska Sędziowie Sędzia WSA Ewa Frąckiewicz (spr.) Sędzia WSA Grażyna Śliwińska Protokolant st. sekr. sąd. Jan Czarnacki po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 13 listopada 2015 r. sprawy ze skargi S. Sp. z o.o. z siedzibą w W. na decyzję Głównego Inspektora Farmaceutycznego z dnia [...] grudnia 2014 r. nr [...] w przedmiocie cofnięcia zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej oddala skargę w całości

Uzasadnienie

Decyzją z dnia [...] grudnia 2014 r., nr [...] Główny Inspektor Farmaceutyczny utrzymał w mocy decyzję [...] Wojewódzkiego Inspektora Farmaceutycznego w [...] z dnia [...] sierpnia 2014 r., znak [...] w przedmiocie cofnięcia zezwolenia nr [...] z dnia [...] listopada 2011 r. udzielonego na rzecz przedsiębiorcy S. Sp. z o.o. z siedzibą we [...] na prowadzenie apteki ogólnodostępnej o nazwie "[...]", zlokalizowanej we [...] przy ul. [...].

Powyższe decyzje zostały wydane w następującym stanie faktycznym i prawnym sprawy.

W dniach [...], [...], [...], [...] oraz [...] listopada 2013 r. w aptece ogólnodostępnej "[...]" położonej we [...] przy ul. [...] została przeprowadzona kontrola, która wykazała następujące nieprawidłowości:

1) na podstawie wydruku komputerowego: "Rejestr wszystkich dokumentów zakupu (w cenach zakupu) za okres od 2012.04.[...] do 2012.09.[...]" oraz przedstawionych w dniu [...] listopada 2013 r. faktur zakupu stwierdzono:

a) trzy faktury VAT: Nr [...] z dnia [...] kwietnia 2012 r. o wartości 3 656,27 zł

- wprowadzona wartość do systemu komputerowego apteki wynosi 2 644,82 zł,

b) Nr [...] z dnia [...] kwietnia 2012 r. (zał. Nr 6 do protokołu kontroli) o wartości 4 953,06 zł - wprowadzona wartość do systemu komputerowego apteki wynosi 2 345,49 zł, dostawca C. S.A. ul. [...], [...],

c) [...] z dnia [...] czerwca 2012 r. o wartości 7 675,06 zł

- wprowadzona wartość do systemu komputerowego apteki wynosi 510,68 zł, dostawca P. sp. z o.o. ul. [...], [...]/Skład konsygnacyjny P. S.A. ul. [...], [...], gdzie wystąpiła różnica pomiędzy wartością faktury a wartością uwidocznioną w rejestrze - do systemu komputerowego apteki zostały wprowadzone niższy wartości niż ta, wynika z faktur (Lp. w rejestrze kolejno 11, 67, 418),

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00