Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

TEMATY:
TEMATY:

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 23 września 2015 r., sygn. VI SA/Wa 882/15

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Henryka Lewandowska-Kuraszkiewicz (spr.) Sędziowie Sędzia WSA Piotr Borowiecki Sędzia WSA Izabela Głowacka - Klimas Protokolant ref. staż. Anna Owczarek po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 23 września 2015 r. sprawy ze skargi P. S.A. z siedzibą w P. na decyzję Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej z dnia [...] stycznia 2015 r. nr [...] w przedmiocie udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy oddala skargę w całości

Uzasadnienie

Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej (w skrócie: Urząd Patentowy, UP) decyzją z dnia [...] stycznia 2015 r., znak: [...], wydaną na podstawie art. 245 ust. 1 w zw. z art. 132 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 30 czerwca 2000r. - Prawo własności przemysłowej (Dz. U. 2013 r., poz.1410), dalej: p.w.p., po rozpoznaniu wniosku o ponowne rozpatrzenie sprawy utrzymał w mocy swoją decyzję z dnia [...] marca 2014 r., znak: [...]koz, o częściowej odmowie udzielenia prawa ochronnego w zakresie: paliwa; gazy płynne; benzyny silnikowe; oleje napędowe; oleje opałowe; oleje przemysłowe; oleje silnikowe; parafina; paliwa silnikowe; paliwa lotnicze; koks naftowy; ksyleny; smary (kl. 04); badania marketingowe; badania opinii publicznej; badania rynku; prognozy ekonomiczne; prezentowanie produktów w mediach dla celów sprzedaży detalicznej; rozpowszechnienie ogłoszeń reklamowych; organizowanie wystaw w celach handlowych lub reklamowych; kolportaż próbek; public relations; reklama billboardowa; tworzenie i rozpowszechnianie tekstów sponsorowanych; reklamy korespondencyjne; rozpowszechnianie materiałów reklamowych [próbek, druków, prospektów, broszur]; rozpowszechnianie ogłoszeń reklamowych; analizy rynku; kreowanie wizerunku firmy, usług, towarów (kl. 35); edukacja; informacja o edukacji; informacja o imprezach rozrywkowych; informacja o rekreacji; organizowanie i obsługa konferencji i kongresów; organizowanie i prowadzenie seminariów, sympozjów i zjazdów; organizowanie konkursów; impresariat przy organizowaniu spektakli; rozrywka (kl. 41) - na znak towarowy ORLEN. Fuelling the future zgłoszony przez P. S.A. (dalej: Spółka, skarżąca) pod numerem [...].

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00