Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 4 października 2013 r., sygn. VII SA/Wa 1143/13

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Jolanta Augustyniak-Pęczkowska, , Sędzia WSA Tadeusz Nowak, Sędzia WSA Maria Tarnowska (spr.), Protokolant spec. Mariusz Gąsiński-Goc, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 4 października 2013 r. sprawy ze skargi P. S.A. na decyzję Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia [...] marca 2013 r. znak [...] w przedmiocie usunięcia stwierdzonych nieprawidłowości skargę oddala

Uzasadnienie

I. Stan sprawy

1. Główny Inspektor Nadzoru Budowlanego decyzją z dnia [...]marca 2013 r. nr [...], po rozpatrzeniu odwołania uzupełnionego pismem z dnia 26 lutego 2013 r. P. S.A.od decyzji [...]Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego z dnia [...]stycznia 2013 r. znak: [...], nakazującej P. S.A., w terminie do dnia 30 listopada 2013 r. usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości poprzez wykonanie robót budowlanych na peronach nr 2, 3, 4 i w przejściu podziemnym pod torami usytuowanymi na działce nr ewid. gr [...]w ciągu linii kolejowej nr [...]relacji [...] w km. 26.357, polegających na: 1. Peron nr 2: (-) uzupełnieniu ubytków nawierzchni przy krawędziach peronu (prawa i lewa strona), uzupełnieniu desek w pokryciu dachowym wiaty peronowej i pokryciu ich papą termozgrzewalną, (-) wykonaniu opierzenia i obróbek blacharskich wiaty peronowej wraz z połączeniami rynien z rurami spustowymi, (-) udrożnieniu kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odprowadzenia wody opadowej z wiaty peronowej, (-) zabezpieczeniu antykorozyjnym konstrukcji stalowej wiaty peronowej; 2. Peron nr 3: (-) uzupełnieniu ubytków nawierzchni przy wiacie tunelowej (przejście pod torami) i na peronie, (-) uzupełnieniu desek w pokryciu dachowym wiaty peronowej i pokryciu ich papą termozgrzewalną, (-) wykonaniu opierzenia i obróbek blacharskich wiaty peronowej wraz z połączeniami rynien z rurami spustowymi, (-) udrożnieniu kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odprowadzenia wody opadowej z wiaty peronowej, (-) zabezpieczeniu antykorozyjnym konstrukcji stalowej wiaty peronowej; 3. Peron nr 4: (-) uzupełnieniu ubytków nawierzchni przy wiacie tunelowej (zejście do tunelu) i na peronie, (-) uzupełnieniu desek w pokryciu dachowym wiaty peronowej i pokryciu ich papą termozgrzewalną, (-) wykonaniu opierzenia i obróbek blacharskich wiaty peronowej wraz z połączeniami rynien z rurami spustowymi, (-) udrożnieniu kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odprowadzenia wody opadowej z wiaty peronowej, (-) zabezpieczeniu antykorozyjnym konstrukcji stalowych wiaty peronowej; 4. Przejście pod torami: (-) uzupełnieniu metalowych elementów w wiatach szt. 3 (zejście do tunelu), (-) uzupełnieniu szyb w wiatach, (-) zabezpieczeniu antykorozyjnym konstrukcji stalowej wiaty, (-) odbudowaniu świetlików szt. 3, (-) uzupełnieniu ubytków w schodach (zejścia do tunelu), (-) zamontowaniu poręczy przy zejściach do tunelu, (-) wyrównaniu posadzki w tunelu (zastoiska wód opadowych), (-) udrożnieniu kanalizacji deszczowej w celu prawidłowego odprowadzenia wody opadowej z tunelu, (-) uzupełnieniu ubytków betonu i zlikwidowaniu spękań w strefie podporowej (np. przez iniekcję), (-) naprawieniu izolacji przeciwwodnej w strefie konstrukcyjnej podpór, (-) wykonaniu zabezpieczenia antykorozyjnego elementów stalowych znajdujących się w tunelu - utrzymał w mocy zaskarżoną decyzję.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00