Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Rzeszowie z dnia 15 listopada 2012 r., sygn. I SA/Rz 935/12

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie w składzie następującym: Przewodniczący S. WSA Grzegorz Panek /spr./ Sędziowie WSA Tomasz Smoleń SO del. Jarosław Szaro Protokolant ref. st. Eliza Kaplita-Wójcik po rozpoznaniu w Wydziale I na rozprawie w dniu 15 listopada 2012 r. spraw ze skarg "A" sp. z o.o. w R. na indywidualne interpretacje Ministra Finansów z dnia [...] czerwca 2012 r. w przedmiocie podatku od towarów i usług, - nr [...] w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w okresie od 1 czerwca 2005r. do 31 marca 2011r. i uprawnienia do obniżenia podatku należnego o podatek naliczony związany z nabyciem towarów następnie nieodpłatnie przekazanych, - nr [...] w zakresie prawa do wystawiania faktur korygujących 1) umarza postępowanie w sprawie ze skargi na interpretację nr [...], 2) uchyla zaskarżoną interpretację nr [...], 3) określa, że interpretacja wymieniona w pkt. 2) nie podlega wykonaniu do chwili uprawomocnienia się wyroku, 4) zasądza od Ministra Finansów na rzecz strony skarżącej "A" sp. z o.o. w R. kwotę 914 (słownie: dziewięćset czternaście) złotych tytułem zwrotu kosztów postępowania sądowego.

Uzasadnienie

"A" spółka z o.o. z siedzibą w R. wystąpiła do Ministra Finansów o wydanie interpretacji w zakresie podatku od towarów i usług. Przedstawiając stan faktyczny podała, że jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, przedmiotem jej działalności jest dystrybucja artykułów spożywczych. Prowadzenie tej działalności wymagało - i wymaga - współpracy z wieloma kontrahentami i podejmowania szeregu działań o charakterze promocyjnym i reklamowym w celu zwiększenia sprzedaży, pozyskania nowych klientów, zwiększenia rozpoznawalności i renomy spółki. W ramach tych działań spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w okresie od 1 czerwca 2005 r. do 31 marca 2011 r. dokonywała na rzecz swoich kontrahentów:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00