Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Bydgoszczy z dnia 25 stycznia 2012 r., sygn. II SA/Bd 1146/11

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Bydgoszczy w składzie następującym: Przewodniczący: sędzia WSA Jerzy Bortkiewicz (spr.) Sędziowie: sędzia WSA Elżbieta Piechowiak sędzia WSA Grzegorz Saniewski Protokolant Kamila Wesołowska po rozpoznaniu w Wydziale II na rozprawie w dniu 25 stycznia 2012 r. ze skargi I.W. na decyzję SKO w T. z dnia [...]sierpnia 2011 r. nr [...] w przedmiocie umorzenia należności z tytułu nienależnie pobranego zasiłku pielęgnacyjnego oddala skargę.

Uzasadnienie

U z a s a d n i e n i e:

Działający z upoważnienia Prezydenta [...], Kierownik Działu Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w [...], decyzją z [...]2011 r., na podstawie art. 20, art. 30 ustawy z dnia 28 listopada 2003r. o świadczeniach rodzinnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006r, Nr 139, poz.992 z późn. zm.), art.104 ustawy z 14.06.1960 r., Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2000 r., Nr 98, poz. 1071), dalej zwanej: kpa, zobowiązał I. W. - skarżącą - do zwrotu nienależnie pobranego świadczenia rodzinnego w postaci zasiłku pielęgnacyjnego za okres od dnia [...]2006 r. do dnia [...]2011 r. w łącznej kwocie [...] zł wraz z odsetkami ustawowymi należnymi do czasu całkowitej spłaty zadłużenia, które za okres od dnia [...]2006r. do dnia [...]2011 r. wynoszą [...] zł [...] gr.

Powyższa decyzja została doręczona skarżącej [...]2011 r. W dniu [...]2011 r., skarżąca wniosła odwołanie od tej decyzji, w którym użyła sformułowania, że wnosi o "umorzenie" kwoty objętej w/w decyzją oraz wykazywała brak przesłanek do orzeczenia o zwrocie nienależnie pobranego świadczenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00