Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 22 listopada 2011 r., sygn. II SAB/Wa 309/11

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia WSA Eugeniusz Wasilewski, Sędziowie WSA Ewa Grochowska - Jung (spr.), Adam Lipiński, Protokolant spec. Marek Kozłowski, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 22 listopada 2011 r. sprawy ze skargi M. G. na bezczynność Wójta Gminy J. w przedmiocie rozpoznania wniosku z dnia [...] lipca 2011 r. o udostępnienie informacji publicznej 1) zobowiązuje Wójta Gminy J. do rozpoznania wniosku M. G. z dnia [...] lipca 2011 r. w punkcie 2 i 3 wniosku w terminie 14 dni od doręczenia prawomocnego wyroku wraz z aktami administracyjnymi 2) w pozostałej części wniosek oddala 3) zasądza od Wójta Gminy J. na rzecz M. G. kwotę 100 (sto) złotych tytułem zwrotu kosztów postępowania

Uzasadnienie

Wnioskiem z dnia [...] lipca 2011 r. M. G. zwrócił się do Wójta Gminy J. o udostępnienie informacji publicznej poprzez udostępnienie następujących umów zawartych przez Urząd Gminy J. zlecających (zamawiających):

1. wykonanie projektu odwodnienia odcinka ul. [...] zalewanego wodami opadowymi w rejonie posesji nr [...], zawarte przez Urząd Gminy J. w latach 2009-2011,

2. Wszystkich projektów odwodnienia odcinka ul. [...] zalewanego wodami opadowymi w rejonie posesji nr [...], wykonanych na zlecenie (zamówienie) Urzędu Gminy J. w latach 2009-2011 (wraz z kosztorysami inwestorskimi),

3. Protokołów zdawczo-odbiorczych lub innych odpowiadających im dokumentów potwierdzających wykonanie projektów odwodnienia (w/w odcinka ul. [...]) zgodnie z umowami zawartymi przez Urząd Gminy J. w latach 2009-2011,

4. Dokumentów, potwierdzających, że projekt odwodnienia w/w odcinka ul. [...], który przekazany został do Urzędu Gminy w dniu [...] maja 2011 r., został odebrany w terminie, bez uwag i zastrzeżeń i spełnia warunki zamawiającego (w innym przypadku - dokumenty zawierające uwagi i zastrzeżenia oraz korespondencję wykonawcy w tym zakresie).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00