Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Krakowie z dnia 11 stycznia 2006 r., sygn. I SA/Kr 1974/03

 

Sygn. akt I SA/Kr 1974/03 | | W Y R O K W IMIENIU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Dnia 11 stycznia 2006r., Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie w składzie następującym:, Przewodniczący Sędzia: NSA Józef Gach, Sędziowie: WSA Maria Zawadzka, WSA Urszula Zięba (spr), Protokolant: Dominika Janik, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 11 stycznia 2006r., sprawy ze skargi KOSD S.A. w R., na decyzję Izby Skarbowej, z dnia 8 września 2003r. Nr [...], w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych za 2001 rok, - s k a r g ę o d d a l a -

Uzasadnienie

Dyrektor Izby Skarbowej [...] decyzją z dnia [...]września 2003 roku nr -[...] utrzymał w mocy decyzję Dyrektora Urzędu Kontroli Skarbowej z dnia [...]czerwca 2003 roku nr [...] określającą KOSD .SA w R. zobowiązanie podatkowe w podatku dochodowym od osób prawnych za 2001 rok w kwocie 73.218 złotych.

W wyniku prowadzonego postępowania kontrolnego ustalono bowiem, iż w zeznaniu podatkowym CIT-8 Spółka zadeklarowała zobowiązanie z tego tytułu w kwocie 37.517 złotych, które uznać należało za zaniżone na skutek niemożności zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów następujących wydatków;

1. składki w wysokości 3.600 złotych na rzecz Związku Pracodawców Górnictwa i Przetwórstwa Surowców Mineralnych w K., 2.opłaty za rejestrację w podatku od towarów i usług dokonanej za kontrahenta Spółki oraz należności i odsetek za zwłokę w zapłacie tego podatku w kwocie 550 złotych,

3. kosztów kontroli przeprowadzonej przez Małopolskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska w kwocie 902,66 złotych,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00