Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Warszawie z dnia 27 padziernika 2005 r., sygn. VI SA/Wa 1708/05

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie w składzie następującym: Przewodniczący: Sędzia Sędziowie : Sędzia Andrzej Czarnecki WSA Małgorzata Grzelak Protokolant: po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 27 października 2005 r. sprawy ze skargi "A." S.A. z siedzibą w W. na decyzję Urzędu Patentowego RP z dnia [...] października 2003 r. nr [...] w przedmiocie odmowy udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy SUPERMARKET 1. uchyla zaskarżoną decyzję i utrzymaną nią w mocy decyzję Urzędu Patentowego RP z [...] czerwca 2002 r.; 2. zasądza od Urzędu Patentowego RP na rzecz "A." S.A. z siedzibą w W. kwotę 700 /siedemset/ zł tytułem zwrotu kosztów postępowania

Uzasadnienie

Naczelny Sąd Administracyjny wyrokiem z dnia 8 czerwca 2005 r. /sygn. akt II GSK 65/05/ uchylił wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 16 listopada 2004 r. /sygn. akt 6 II SA 4664/03/ oddalający skargę na decyzję Urzędu Patentowego RP z dnia [...] października 2003 r. /nr [...]/ o odmowie udzielenia prawa ochronnego na znak towarowy "supermarket" w klasach 16, 35, 38 i przekazał sprawę do ponownego rozpoznania przez Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie.

Do wydania tego wyroku doszło w następującym stanie faktycznym i prawnym.

Wnioskiem z dnia [...] lutego 1999 r. /[...]/ A. S.A. wystąpiła o zarejestrowanie znaku towarowego słownego "supermarket" dla towarów i usług w klasie 16 /druki, dzienniki, czasopisma, książki, kalendarze, słowniki, atlasy, encyklopedie, nuty i mapy/, w klasie 35 /usługi reklamowe w zakresie reklamy prasowej, radiowej, telewizyjnej i internetowej oraz z zastosowaniem plakatów i ulotek, prowadzenie kompleksowych kampanii reklamowych, tworzenie, wydawanie i dystrybucja materiałów promocyjno-reklamowych, także katalogów, usługi w zakresie badania rynku oraz badania opinii publicznej, usługi w zakresie agencji informacyjnych, organizowanie i obsługa wystaw, sympozjów, giełd i targów/, w klasie 38 /rozpowszechnianie programów radiowych i telewizyjnych/.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00