Interpretacja
Wiążąca Informacja Stawkowa z dnia 17 marca 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, 0112-KDSL1-2.450.1234.2020.2.JN
WIS USŁUGA – wymiana uszkodzonego wodomierza
Na podstawie art. 13 § 2a pkt 2 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2020 r., poz. 1325, z późn. zm.), zwanej dalej Ordynacją podatkową, i art. 42a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2020 r., poz. 106, z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, po rozpatrzeniu wniosku (…) z dnia 8 grudnia 2020 r. (data wpływu 15 grudnia 2020 r.) uzupełnionego pismami: z dnia 2 marca 2021 r. (data wpływu 2 marca 2021 r.) oraz z dnia 9 marca 2021 r. (data wpływu 9 marca 2021 r.), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej wydaje niniejszą wiążącą informację stawkową.
Przedmiot wniosku: usługa – wymiana uszkodzonego wodomierza
wymiana uszkodzonego wodomierza polega na wymianie uszkodzonego (z winy odbiorcy usługi) wodomierza głównego, będącego własnością Wnioskodawcy. Usługa wykonywana jest na podstawie zlecenia, a fakt wykonania potwierdza protokół z wymiany. Zakres czynności świadczonych w trakcie wykonywania ww. usługi to: zamknięcie dopływu wody zaworem odcinającym; spuszczenie wody z instalacji; odkręcenie nakrętek z łączników wodomierza; demontaż uszkodzonego wodomierza; wymiana uszczelek gum owych; montaż nowego wodomierza poprzez dokręcenie nakrętek; otwarcie dopływu wody zaworem odcinającym; sprawdzenie, czy z instalacji (np. kranu) wypływa woda; sprawdzenie, czy wodomierz nie przecieka; zaplombowanie wodomierza; wypełnienie karty montażu/wymiany wodomierza, którą podpisuje instalator oraz klient oraz wystawienie faktury za wykonaną usługę.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right