Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2021-05-07
Wersja aktualna od 2021-05-07
obowiązujący
Alerty
ZARZĄDZENIE NR 13
GENERALNEGO DYREKTORA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD
z dnia 07 maja 2021 r.
w sprawie powołania komisji do protokolarnego zniszczenia niewykorzystanych blankietów zezwoleń na przejazd pojazdu nienormatywnego
Na podstawie § 5 ust. 2 pkt 1 załącznika do zarządzenia Nr 36 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 4 grudnia 2018 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad1) w związku z § 14 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 21 stycznia 2021 r.2 w sprawie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych (Dz.U. poz. 212) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisję do protokolarnego zniszczenia niewykorzystanych blankietów zezwoleń na przejazd pojazdu nienormatywnego, które zostały wydane zgodnie ze wzorem określonym w przepisach rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 22 czerwca 2012 r. w sprawie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych (Dz.U. poz. 764), w składzie:
1) Ireneusz Szymajda - przewodniczący komisji;
2) Hanna Grabowska - zastępca przewodniczącego;
3) Paulina Kopacka - członek komisji;
4) Joanna Jechowicz - członek komisji;
5) Marcin Martynowski - członek komisji.
§ 2. Zadaniem Komisji jest likwidacja niewykorzystanych blankietów zezwoleń na przejazd pojazdu nienormatywnego, które zostały wydane zgodnie ze wzorem określonym w przepisach rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 22 czerwca 2012 r. w sprawie zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych.
§ 3. Komisja po zakończeniu wszystkich postępowań w sprawie wydania zezwolenia na przejazd pojazdu nienormatywnego wszczętych przed dniem 13 marca 2021 r., spotka się ponownie w celu likwidacji pozostałych niewykorzystanych blankietów.
§ 4. Komisja pracuje w składzie co najmniej czteroosobowym, z obowiązkową obecnością w składzie komisji przewodniczącego lub jego zastępcy oraz przy obecności i udziale pracownika odpowiedzialnego za druki ścisłego zarachowania - p. Kiry Szenderowskiej.
§ 5. Do szczegółowych zadań komisji należy:
1) dokonanie przeglądu rozliczeń blankietów zezwoleń z Oddziałów i Centrali GDDKiA;
2) sporządzenie protokołu z przeprowadzonej likwidacji blankietów zezwoleń zakwalifikowanych do likwidacji, zgodnie z załącznikiem do zarządzenia;
3) przedłożenie protokołu, o którym mowa w pkt 2, do akceptacji kierownikowi komórki;
4) dokonanie fizycznej likwidacji druków ścisłego zarachowania.
§ 5. Wykonanie zarządzenia powierza się przewodniczącemu komisji.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|
1) Niniejsze zarządzenie zostało zmienione zarządzeniem Nr 13 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 6 maja 2020 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zarządzeniem Nr 25 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 13 lipca 2020 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zarządzeniem Nr 34 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 17 września 2020 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad oraz zarządzeniem Nr 39 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 1 października 2020 r. zmieniającym zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Załącznik do zarządzenia Nr 13
Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad
z dnia 7 maja 2021 r.
PROTOKÓŁ Z LIKWIDACJI DRUKÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA