Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
obowiązujący
Dziennik Urzędowy Centralnego Biura Antykorupcyjnego rok 2023 poz. 14
Wersja aktualna od 2024-11-08
Dziennik Urzędowy Centralnego Biura Antykorupcyjnego rok 2023 poz. 14
Wersja aktualna od 2024-11-08
Akt prawny
obowiązujący
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 14/23
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO

z dnia 12 maja 2023 r.

w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego

(ostatnia zmiana: DUCBA. z 2024 r., poz. 16)   Pokaż wszystkie zmiany

Na podstawie art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2022 r. poz. 1921 oraz z 2023 r. poz. 240 i 347) zarządza się, co następuje:

§ 1. Biuru Logistyki nadaje się regulamin organizacyjny, określający jego:

1) strukturę organizacyjną;

2) organizację kierowania i funkcje;

3) zadania komórek organizacyjnych.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 2. [1] 1. W skład Biura Logistyki, zwanego dalej „Biurem”, wchodzą:

1) Wydział Organizacyjny i Gospodarki Materiałowej, zwany także „Wydziałem I”;

2) Wydział Inwestycji, Remontów i Utrzymania Obiektów, zwany także „Wydziałem II”;

3) Wydział Transportu, zwany także „Wydziałem III”.

2. W Biurze Logistyki wyodrębnia się Samodzielne Stanowisko ds. organizacyjno-administracyjnych.

§ 3. 1. Dyrektor Biura, zwany dalej „dyrektorem” kieruje Biurem przy pomocy zastępcy dyrektora oraz kierowników komórek organizacyjnych, a w szczególności dokonuje podziału pracy i nadzoruje wykonanie zadań oraz ocenia pracę podległych funkcjonariuszy i pracowników.

2. W przypadku nieobecności dyrektora zastępuje go zastępca dyrektora.

3. W przypadku jednoczesnej nieobecności dyrektora oraz zastępcy dyrektora zastępuje ich funkcjonariusz lub pracownik wyznaczony przez dyrektora.

§ 4. Dyrektor jest odpowiedzialny za prawidłowe i terminowe wykonywanie zadań określonych w niniejszym regulaminie, w zakresach obowiązków i odpowiedzialności podległych mu funkcjonariuszy i pracowników oraz zadań zleconych przez Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej „Szefem CBA” lub jego zastępcę.

§ 5. 1. Kierownicy komórek organizacyjnych kierują ich pracami i są odpowiedzialni za prawidłową i terminową realizację ich zadań.

2. W czasie nieobecności kierownika komórki organizacyjnej jego zadania wykonuje zastępca kierownika komórki organizacyjnej albo osoba wskazana przez dyrektora.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 6. Do zadań Wydziału Organizacyjnego i Gospodarki Materiałowej należy:

1) prowadzenie oraz bieżące aktualizowanie ewidencji głównej ilościowo-wartościowej składników majątku ruchomego Centralnego Biura Antykorupcyjnego, zwanego dalej „CBA”, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego;

2) administrowanie i gospodarowanie składnikami majątku ruchomego CBA, z wyłączeniem sprzętu teleinformatycznego i środków transportu;

3) obsługa głównego magazynu broni, w szczególności przyjmowanie i wydawanie uzbrojenia i wyposażenia, zapewnianie amunicji, zgodnie ze zgłoszonymi przez jednostki organizacyjne potrzebami, prowadzenie ewidencji z tym związanej oraz realizacja konwojów broni i amunicji zgodnie z właściwością wydziału;

4) obsługa magazynu artykułów administracyjno-biurowych oraz magazynu materiałów i środków niezbędnych do utrzymania porządku i czystości;

5) wykonywanie pieczęci, wizytówek oraz prowadzenie ewidencji pieczęci i referentek na rzecz jednostek organizacyjnych CBA;

6) utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków oraz na terenach zewnętrznych obiektów CBA położonych w Warszawie oraz zapewnienie środków i usług niezbędnych do realizacji tego zadania;

7) obsługa kancelaryjna Biura i realizacja zadań związanych z zapewnieniem właściwej rejestracji i obiegu dokumentacji jawnej, w szczególności:

a) prowadzenie elektronicznego dziennika korespondencji,

b) prowadzenie książek doręczeń przesyłek miejscowych,

c) prowadzenie rejestru decyzji dyrektora i upoważnień wydanych przez Szefa CBA dla pracowników i funkcjonariuszy Biura,

d) prowadzenie innych, wymaganych odrębnymi przepisami, ewidencji, rejestrów i dzienników,

e) dystrybucja korespondencji do jednostek organizacyjnych CBA;

8) prowadzenie stanowiska rejestracji dokumentów niejawnych oraz organizacja konwojów dokumentów niejawnych na potrzeby Biura;

9) obsługa programu NIWA zgodnie z właściwością wydziału, w tym wprowadzanie danych w zakresie absencji funkcjonariuszy i pracowników Biura, a także prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz ewidencji czasu pracy;

10) [2] (uchylony)

11) przyjmowanie od pracowników i funkcjonariuszy Biura dokumentacji archiwalnej, weryfikacja poprawności klasyfikacji i przekazywanie jej do archiwum CBA;

12) [3] (uchylony)

13) planowanie, analizowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz planu zamówień publicznych zgodnie z właściwością wydziału;

14) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych Biura oraz bieżące wnioskowanie o dokonanie zmian w planie w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

15) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

16) przygotowywanie oraz realizowanie w uzgodnieniu z jednostkami organizacyjnymi CBA, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy sprzętu, wyposażenia i usług na rzecz jednostek organizacyjnych CBA o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

17) [4] (uchylony)

18) [5] (uchylony)

19) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością wydziału, w szczególności udzielanie wsparcia merytorycznego jednostkom organizacyjnym CBA w zakresie realizacji zadań związanych z prowadzeniem gospodarki materiałowej;

20) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

21) realizacja i koordynacja innych zadań wynikających z właściwości Biura, związanych z zapewnieniem właściwej organizacji i ciągłości pracy.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 7. Do zadań Wydziału Inwestycji, Remontów i Utrzymania Obiektów należy:

1) planowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz realizacja planu zamówień publicznych dla jednostek organizacyjnych CBA, zgodnie z właściwością wydziału;

2) sporządzanie koncepcji funkcjonalno-użytkowych dla planowanych zamierzeń remontowych;

3) opracowywanie programów inwestycji oraz uzgadnianie ich z użytkownikami i jednostkami organizacyjnymi CBA współodpowiedzialnymi za ich realizację;

4) przygotowywanie robót związanych z procesem inwestycyjno-remontowym pod względem dokumentacyjno-technicznym i prawnym, nadzór nad pracami oraz zlecanie ich na zewnątrz;

5) koordynacja i nadzór techniczny nad realizacją zadań inwestycyjno-remontowych oraz weryfikacja kosztorysów za wykonane roboty;

6) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizacji zadań inwestycyjno-remontowych oraz ich rozliczanie;

7) pozyskiwanie nieruchomości z przeznaczeniem na siedziby jednostek organizacyjnych CBA oraz prowadzenie dokumentacji z tym związanej;

8) wykonywanie prawa trwałego zarządu ustanowionego na nieruchomościach Skarbu Państwa;

9) administrowanie nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie, najmie lub użyczeniu CBA, w szczególności przez zapewnienie:

a) ciągłości umów najmu, użyczenia, dostaw mediów i innych niezbędnych usług,

b) przeglądów, napraw, modernizacji nieruchomości i infrastruktury z nimi powiązanej oraz wyposażenia technicznego nieruchomości, w tym w odniesieniu do systemów awaryjnego zasilania energetycznego;

10) zapewnienie bezpośredniej i bieżącej konserwacji obiektów CBA położonych w Warszawie;

11) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

12) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością wydziału, zatwierdzonych zapotrzebowań na roboty budowlane na rzecz jednostek organizacyjnych CBA, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

13) zapewnienie sprzętu, wyposażenia i usług niezbędnych do utrzymania obiektów CBA w Warszawie przez przygotowywanie oraz realizowanie, niezbędnych zapotrzebowań o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

14) współpraca z organami administracji publicznej w zakresie pozyskiwania i przystosowywania nieruchomości dla potrzeb CBA;

15) organizowanie działań zmierzających do pozyskiwania środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno-remontową;

16) monitorowanie i realizowanie projektów ze środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno-remontową CBA;

17) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych oraz bieżących wniosków o dokonanie zmian w planie w zakresie zadań wydziału;

18) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością wydziału;

19) udzielanie wsparcia merytorycznego delegaturom CBA w zakresie realizacji zadań związanych z utrzymaniem infrastruktury;

20) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

21) obsługa programu NIWA zgodnie z właściwością wydziału.

§ 8. Do zadań Wydziału Transportu należy:

1) zapewnienie obsługi serwisowej pojazdów służbowych CBA;

2) prowadzenie ewidencji wydatków dotyczących obsługi serwisowej pojazdów służbowych CBA oraz przeprowadzanie weryfikacji kosztów w tym zakresie;

3) prowadzenie ewidencji szkód komunikacyjnych oraz ich likwidacja;

4) przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia oraz uczestniczenie w procedurach przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych, zgodnie z właściwością wydziału;

5) przygotowywanie oraz realizowanie, zgodnie z właściwością wydziału, zatwierdzonych zapotrzebowań na dostawy i usługi na rzecz jednostek organizacyjnych CBA, o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 złotych netto;

6) konserwacja i naprawa sprzętu transportowego użytkowanego przez jednostki organizacyjne CBA znajdujące się w Warszawie, a także wsparcie w zakresie konserwacji i napraw sprzętu transportowego użytkowanego przez delegatury CBA;

7) dokonywanie czynności związanych z rejestracją pojazdów służbowych CBA;

8) nadzorowanie realizacji umów dotyczących pojazdów służbowych CBA;

9) prowadzenie ewidencji przebiegów pojazdów służbowych CBA oraz weryfikacja rozliczeń kart eksploatacyjnych;

10) prowadzenie ewidencji przydziałów pojazdów służbowych i kart flotowych oraz rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników z przydzielonych pojazdów i pobranych kart;

11) dokonywanie analiz w zakresie przydatności wyeksploatowanych pojazdów służbowych oraz rekomendowanie wycofania ich z dalszej eksploatacji;

12) wystawianie not obciążeniowych za udokumentowane niewłaściwe eksploatowanie pojazdów;

13) prowadzenie rejestru badań technicznych pojazdów służbowych CBA;

14) planowanie i realizowanie wydatków budżetowych oraz realizacja planu zamówień publicznych, w tym prowadzenie bieżących analiz zaangażowania i wykorzystania środków finansowych, zgodnie z właściwością wydziału;

15) obsługa programu NIWA oraz PASCOM w zakresie właściwości wydziału;

16) sporządzanie raportów dotyczących emisji spalin pojazdów służbowych CBA na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego;

17) opracowywanie projektów i propozycji planu zamówień publicznych oraz bieżących wniosków o dokonanie zmian w planie w zakresie zadań wydziału;

18) opiniowanie i przygotowywanie projektów zarządzeń i decyzji dotyczących zadań wydziału;

19) współpraca z jednostkami organizacyjnymi CBA oraz podmiotami zewnętrznymi zgodnie z właściwością wydziału.

loupe more_vert
ZAMKNIJ close

Alerty

§ 8a. [6] Do zadań Samodzielnego Stanowiska ds. organizacyjno-administracyjnych należy w szczególności:

1) koordynacja zadań obronnych, pozostających we właściwości Biura Logistyki;

2) udział w przygotowywaniu stanowiska Biura Logistyki w ramach wewnętrznego opiniowania aktów prawnych, w zakresie zadań realizowanych przez Biuro Logistyki;

3) udział w przygotowywaniu wewnętrznych regulacji prawnych dotyczących właściwości Biura Logistyki;

4) współpraca przy realizacji zadań z zakresu ochrony ppoż.;

5) wspieranie Wydziału II w pozyskiwaniu i realizowaniu projektów ze środków pozabudżetowych na działalność inwestycyjno-remontową;

6) wspomaganie dyrektora w realizacji zadań z zakresu kontroli zarządczej oraz w procesie dokumentowania systemu kontroli zarządczej;

7) koordynacja właściwego funkcjonowania w Biurze Logistyki systemu ochrony danych osobowych, w szczególności prowadzenie rejestru zbiorów danych osobowych, ewidencji osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w Biurze - w oparciu o dane przekazywane przez kierowników komórek organizacyjnych Biura;

8) koordynowanie przedsięwzięć szkoleniowych z udziałem funkcjonariuszy i pracowników Biura Logistyki;

9) koordynacja zagadnień dotyczących dostępności i działań koordynatora ds. dostępności w CBA;

10) udział w przygotowywaniu i prowadzeniu procedur przewidzianych przepisami prawa zamówień publicznych realizowanych przez Biuro Logistyki w zakresie sprawnej i terminowej realizacji poszczególnych etapów postępowania;

11) wspieranie komórek organizacyjnych Biura Logistyki w realizacji ich zadań.

§ 9. Traci moc zarządzenie nr 26/21 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 25 października 2021 r. w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki (Dz. Urz. CBA poz. 22 oraz z 2022 r. poz. 42).

§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 22 maja 2023 r.

[1] § 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[2] § 6 pkt 10 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r. 

[3] § 6 pkt 12 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[4] § 6 pkt 17 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[5] § 6 pkt 18 uchylony przez § 1 pkt 2 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

[6] § 8a dodany przez § 1 pkt 3 zarządzenia nr 16/24 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 6 listopada 2024 r. zmieniającego zarządzenie w sprawie regulaminu organizacyjnego Biura Logistyki Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz.Urz.CBA. poz. 16). Zmiana weszła w życie 8 listopada 2024 r.

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00