Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2021-10-15
Wersja aktualna od 2021-10-15
obowiązujący
Alerty
ZARZĄDZENIE NR 24/21
SZEFA CENTRALNEGO BIURA ANTYKORUPCYJNEGO
z dnia 14 października 2021 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym
Na podstawie art. 10 ust. 3 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. U. z 2021 r. poz. 1671) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 31/20 Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego z dnia 29 grudnia 2020 r. w sprawie zasad udzielania zamówień w Centralnym Biurze Antykorupcyjnym (Dz. Urz. CBA poz. 32) wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 1 pkt 1 lit. d, § 11 ust. 1 pkt 1 lit. c, tytule działu II oraz § 57 ust. 1 pkt 2 wyrazy "nie przekracza" zastępuje się wyrazami "jest niższa od";
2) w § 2:
a) ust. 1 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
"7) progi unijne - kwoty wartości zamówień lub konkursów określone w art. 3 ust. 1 ustawy, ogłaszane przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w drodze obwieszczenia w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej "Monitor Polski" oraz zamieszczane na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych;",
b) ust. 1 pkt 10 otrzymuje brzmienie:
"10) wartość zamówienia - całkowite szacunkowe wynagrodzenie wykonawcy bez podatku od towarów i usług, ustalone z należytą starannością przez jednostkę wnioskującą lub jednostkę, której zamówienie dotyczy;";
3) w § 6:
a) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
"3. W ciągu 30 dni od dnia przyjęcia planu finansowego CBA przez uprawniony organ, Biuro Finansów CBA opracowuje plan zamówień na rok następny oddzielnie dla każdego z typów zamówień, o których mowa w § 1 pkt 1, oraz zamieszcza go, w zakresie wskazanym w ustawie, w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej CBA. Nie zamieszcza się informacji o postępowaniach, jeżeli wymaga tego istotny interes bezpieczeństwa państwa lub ochrona informacji niejawnych. W przypadku propozycji zmiany planu zamówień, jednostka, która zgłosiła propozycję do planu, składa aktualizację z uzasadnieniem zmiany, według wzoru określonego w załączniku nr 2.",
b) ust. 6 otrzymuje brzmienie:
"6. Biuro Finansów CBA dokonuje aktualizacji planu zamówień w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na stronie internetowej CBA.";
4) § 9 otrzymuje brzmienie:
"§ 9. Zamówienia udziela się wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę i został wybrany zgodnie z przepisami ustawy albo zarządzenia.";
5) w § 10:
a) w ust. 1 w pkt 7 wyraz "zyskania" zastępuje się wyrazem "uzyskania",
b) ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. Osoby wykonujące czynności w postępowaniu są obowiązane rzetelnie, obiektywnie i bezstronnie wykonywać powierzone im czynności, kierując się wyłącznie przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem.";
6) § 12 otrzymuje brzmienie:
"§ 12. 1. Do ustalenia wartości zamówienia stosuje się odpowiednio art. 28-36 ustawy.
2. Za właściwe oszacowanie wartości zamówienia jest odpowiedzialny kierownik jednostki wnioskującej albo w przypadku, o którym mowa w § 91 ust. 2, kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy.";
7) w § 13 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. Kwoty zamówień o wartości poniżej 130 000 złotych weryfikują do wysokości zaciągniętych zobowiązań w danym roku budżetowym, na podstawie umów lub przedłożonych faktur, kierownik jednostki wnioskującej oraz dyrektor Biura Finansów CBA.";
8) § 16 otrzymuje brzmienie:
"§ 16. W przypadku zamówień, o których mowa w § 11 ust. 1 pkt 1, tworzy się komisję do przeprowadzenia postępowania, zwaną dalej "komisją".";
9) w § 18 ust. 4 otrzymuje brzmienie:
"4. Umowę rejestruje się w Biurze Prawnym CBA.";
10) w § 19 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. Umowę do podpisu przedkłada Szefowi CBA kierownik jednostki wnioskującej.";
11) § 20 otrzymuje brzmienie:
"§ 20. Egzemplarz umowy wraz z kompletem podpisów otrzymuje Biuro Finansów CBA. Biuro Finansów CBA przekazuje kopię umowy lub jej cyfrowe odwzorowanie kierownikowi jednostki, w której zasobie kadrowym znajduje się osoba wskazana w umowie jako odpowiedzialna za jej realizację oraz Biuru Prawnemu CBA.";
12) w § 21 ust. 3-4 otrzymują brzmienie:
"3. Jednostki realizujące zapotrzebowanie niezwłocznie po zakończeniu jego realizacji zobowiązane są do uporządkowania i przechowywania dokumentacji, o której mowa w ust. 2.
4. W przypadku dostaw realizowanych przez jednostki inne niż Biuro Logistyki CBA, z wyłączeniem Biura Teleinformatyki CBA, kopię protokołu odbioru wraz z kopią faktury przekazuje się do Biura Logistyki CBA w celu ujęcia w ewidencji ilościowo-wartościowej.";
13) § 22 otrzymuje brzmienie:
"§ 22. 1. Nadzór nad realizacją umowy sprawuje kierownik jednostki, w której zasobie kadrowym znajduje się osoba wskazana w umowie jako odpowiedzialna za jej realizację.
2. W przypadku uwzględnienia w postanowieniach umowy klauzul/aspektów społecznych, nadzór nad realizacją uprawnień kontrolnych wynikających z jej treści sprawuje kierownik jednostki, o którym mowa w ust. 1.";
14) w § 29 uchyla się ust. 3;
15) w § 32 ust. 1-6 otrzymują brzmienie:
"1. Szef CBA, członek komisji oraz inne osoby wykonujące czynności związane z przeprowadzeniem postępowania po stronie zamawiającego lub osoby mogące wpłynąć na wynik tego postępowania lub osoby udzielające zamówienia, składają w formie pisemnej oświadczenie o istnieniu albo braku istnienia okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 ustawy albo § 59 ust. 1 zarządzenia, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5. Oświadczenie o istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 2 ustawy albo § 59 ust. 1 zarządzenia, składa się niezwłocznie po powzięciu wiadomości o ich istnieniu, a oświadczenie o braku istnienia tych okoliczności nie później niż przed zakończeniem postępowania.
2. Szef CBA, członek komisji oraz inne osoby wykonujące czynności związane z przeprowadzeniem postępowania po stronie zamawiającego lub osoby mogące wpłynąć na wynik tego postępowania lub osoby udzielające zamówienia, przed rozpoczęciem wykonywania czynności związanych z przeprowadzeniem postępowania, składają w formie pisemnej oświadczenie o braku istnienia albo istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 56 ust. 3 ustawy albo § 59 ust. 2 zarządzenia, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6.
3. W przypadku złożenia przez osobę, o której mowa w ust. 1 i 2, oświadczenia o istnieniu okoliczności określonych w art. 56 ust. 2 lub 3 ustawy albo § 59 ust. 1 lub 2 zarządzenia, oświadczenia niezgodnego z prawdą albo odmowy złożenia oświadczenia, przewodniczący komisji niezwłocznie odsuwa tę osobę od wykonywania czynności w postępowaniu, przekazuje informację o tym fakcie członkom komisji oraz składa wniosek do Szefa CBA o wyłączenie tej osoby od wykonywania czynności w postępowaniu.
4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3, Szef CBA z urzędu wyłącza osobę wykonującą czynności w postępowaniu.
5. Szef CBA może wyłączyć osobę wykonującą czynności w postępowaniu na jej wniosek, w przypadku zaistnienia szczególnych okoliczności uniemożliwiających uczestniczenie w pracach komisji.
6. Szef CBA może dokonać wyboru innej osoby na miejsce osoby wyłączonej.";
16) w § 34 pkt 17 otrzymuje brzmienie:
"17) nadzór nad dokumentacją zakończonego postępowania, jej przechowywanie po zakończeniu postępowania oraz przekazanie do archiwum CBA.";
17) w § 42 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
"3. Wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera w szczególności: dokładną nazwę i adres wykonawcy, kwotę zwracanego wadium oraz numer rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, a także numer postępowania, którego dotyczy.";
18) § 46 otrzymuje brzmienie:
"§ 46. Zabezpieczenie wnosi się w jednej lub w kilku formach, o których mowa w art. 450 ustawy.";
19) § 47 otrzymuje brzmienie:
"§ 47. 1. Szef CBA, na wniosek wykonawcy, może wyrazić zgodę na zmianę formy wniesionego zabezpieczenia.
2. W przypadku zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy, uzyskania zgody Szefa CBA wymaga jedynie zmiana formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 450 ust. 2 ustawy.";
20) w § 49 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu, wniosek, o którym mowa w ust. 1, zawiera w szczególności dokładną nazwę i adres wykonawcy, numer umowy, kwotę zwracanego zabezpieczenia oraz numer rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wniesionego zabezpieczenia.";
21) w § 57:
a) ust. 1 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
"3) wartość zamówienia wraz z podaniem metody jej ustalenia oraz kwotę brutto, jaką kierownik jednostki wnioskującej zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;",
b) ust. 2 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
"4) notatkę z opisem metody, podstawą i datą ustalenia wartości zamówienia wraz ze wskazaniem osoby dokonującej ustalenia tej wartości;";
22) § 63 otrzymuje brzmienie:
"§ 63. Liczba wykonawców, których komisja zaprasza do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, nie może być mniejsza niż dwóch, z zastrzeżeniem § 85.";
23) w § 65:
a) ust. 1 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"1) nazwę albo imię i nazwisko oraz adres siedziby lub miejsce prowadzonej działalności gospodarczej albo miejsce zamieszkania;",
b) ust. 5-7 otrzymują brzmienie:
"5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, pkt 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
6. Za zgodą zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 3-5 oraz inne dokumenty lub oświadczenia mogą być składane w formie elektronicznej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy.
7. Jeżeli wartość zamówienia powiększona o należny podatek od towarów i usług nie przekracza kwoty 500 000 zł, zamawiający zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2 i 3, może żądać oświadczenia o braku zalegania z opłaceniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne.";
24) w § 71 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. Obowiązek informacyjny, o którym mowa w art. 71 ust. 5 ustawy OIN, realizuje Departament Bezpieczeństwa CBA.";
25) w § 81 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
"2. W przypadku braku określenia kryteriów oceny ofert, komisja dokonuje wyboru najkorzystniejszej oferty zapewniając wydatkowanie środków publicznych w sposób celowy i oszczędny oraz umożliwiający terminową realizację zadań, z zachowaniem zasad:
1) uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów;
2) optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.";
26) tytuł działu III otrzymuje brzmienie:
"Procedura udzielania zamówień o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych";
27) w § 89:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
"1. Procedury dzielą się ze względu na wartość zamówienia:
1) do kwoty 15 000 zł;
2) od kwoty powyżej 15 000 zł do kwoty poniżej 50 000 zł;
3) od kwoty 50 000 złotych do kwoty 130 000 złotych.",
b) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
"3. W przypadkach, o których mowa w ust. 2, Dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa CBA, w porozumieniu z kierownikiem jednostki wnioskującej, określa zakres działań profilaktycznych odpowiedni do specyfiki przedmiotu zamówienia lub wykonawcy.";
28) w § 90:
a) ust. 1 otrzymuje brzmienie:
"1. Przedmiot dostaw, usług lub robót budowlanych realizowanych zgodnie z postanowieniami niniejszego działu stanowią:
1) zamówienia planowe ujęte w planie zamówień, których wartość w danym roku budżetowym jest niższa niż 130 000 złotych;
2) zamówienia planowe, objęte procedurami ustawy, jeżeli w wyniku prowadzonych postępowań z podziałem na zadania pozostały takie zadania, na które nie udzielono zamówienia pomimo przeprowadzonych postępowań, a ich łączna wartość jest niższa niż 130 000 złotych.",
b) ust. 2 pkt 1 otrzymuje brzmienie:
"1) zamówień lub ich części, których wartość określona w dokumencie zapotrzebowania, o którym mowa w § 11 ust. 1 pkt 2, nie przekracza 2 000 zł;";
29) w § 91 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
"1. Dokument zapotrzebowania, którego wzór stanowi załącznik nr 10, zawiera:
1) określenie i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia;
2) oznaczenie pozycji planu zamówień, wskazanie pozycji budżetowej planu finansowego, z której finansowana będzie realizacja zamówienia oraz określenie kodu CPV;
3) wskazanie wartości zamówienia oszacowanej z należytą starannością oraz kwoty brutto, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
4) propozycję potencjalnych wykonawców, obejmującą nazwę albo imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer faksu, adres poczty elektronicznej, a jeżeli wskazano konkretnego wykonawcę, uzasadnienie tego wyboru;
5) projektowane postanowienia umowy, gdy wartość zamówienia określona w dokumencie zapotrzebowania przekracza 15 000 złotych lub umowa jest wymagana przez wykonawcę.";
30) w § 92:
a) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
"3. W celu wyboru wykonawcy zamówienia, którego wartość określona w dokumencie zapotrzebowania przekracza 2 000 złotych i jest niższa niż 130 000 złotych, dokonuje się badania rynku.",
b) ust. 11-13 otrzymują brzmienie:
"11. W przypadku gdy wartość najkorzystniejszej oferty przewyższa środki wskazane w dokumencie zapotrzebowania, kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, zwraca się do Dyrektora Biura Finansów CBA o zwiększenie środków finansowych na realizację zamówienia. Wzór druku zapotrzebowania na zaangażowanie dodatkowych środków budżetowych stanowi załącznik nr 12.
12. Zatwierdzona notatka z badania rynku stanowi podstawę do udzielenia zamówienia.
13. Kierownik jednostki, która realizuje zamówienie, osoba lub osoby z zespołu oraz osoba udzielająca zamówienia, składają każdorazowo oświadczenie, o którym mowa w § 32 ust. 1. Oświadczenie załącza się do notatki z badania rynku.";
31) w § 93 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
"5. Umowę o udzielenie zamówienia poniżej kwoty 130 000 złotych podpisuje kierownik jednostki wnioskującej.";
32) w § 94 po ust. 4 dodaje się ust. 5 w brzmieniu:
"5. Osoba fizyczna wskazana w umowie zlecenia jako zleceniobiorca lub w umowie o dzieło jako wykonawca, najpóźniej wraz z podpisaniem umowy wypełnia druk ,,Oświadczenie zleceniobiorcy/wykonawcy", według wzoru określonego w załączniku nr 15a.";
33) tytuł działu IV otrzymuje brzmienie:
"Szczegółowa procedura udzielania zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych oraz zamówień w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, o których mowa w dziale VI ustawy";
34) w § 98:
a) ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
"2) wartość zamówienia ustaloną zgodnie z przepisami ustawy wraz z podaniem metody jej ustalenia uwzględniającą wartość zamówień, o których mowa w art. 31 ustawy;",
b) ust. 2 pkt 7 otrzymuje brzmienie:
"7) notatkę z szacowania wartości zamówienia, uwzględniającą podstawę, metodę i datę jej ustalenia wraz ze wskazaniem osoby realizującej tę czynność;",
c) ust. 3 otrzymuje brzmienie:
"3. Kierownik jednostki, której zamówienie dotyczy udziela niezbędnego wsparcia podczas opracowania dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 1-2, 4-6 oraz 8.";
35) w rozdziale 4 przed § 101 dodaje się § 100a w brzmieniu:
"§ 100a. Postępowanie kończy się zawarciem umowy odpłatnej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą, której przedmiotem jest nabycie przez zamawiającego od wybranego wykonawcy robót budowlanych, dostaw lub usług albo unieważnieniem postępowania.";
36) w § 101:
a) w ust. 3 w pkt 8 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 9-11 w brzmieniu:
"9) minimalną wartość lub wielkość świadczenia, w przypadku możliwości ograniczenia zakresu zamówienia przez zamawiającego;
10) postanowienie dotyczące solidarnej odpowiedzialności za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
11) postanowienie, zgodnie z którym wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.",
b) po ust. 3 dodaje się ust. 4 w brzmieniu:
"4. Zawarcie umowy wymaga zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej.";
37) § 103 otrzymuje brzmienie:
"§ 103. W przypadku dokonania zmian w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania, kierownik jednostki wnioskującej niezwłocznie przekazuje kopię aneksu do Wydziału Zamówień Publicznych Biura Finansów CBA, celem przygotowania wymaganego przepisami ustawy ogłoszenia o zmianie umowy. Wraz z dokumentem należy wskazać przyczyny dokonania zmiany umowy, krótki opis zmiany umowy (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych), wartość zmiany umowy z informacją o wzroście ceny.";
38) w § 104:
a) uchyla się ust. 1 i 2,
b) dodaje się ust. 2a w brzmieniu:
"2a. Osoba wskazana w umowie jako odpowiedzialna za jej realizację sporządza raport z realizacji zamówienia i jego kopię przekazuje do Wydziału Zamówień Publicznych Biura Finansów CBA, w terminie 14 dni od dnia:
1) podpisania protokołu odbioru lub uznania umowy za wykonaną;
2) złożenia oświadczenia o jej wypowiedzeniu albo odstąpieniu.",
c) ust. 3 i 4 otrzymują brzmienie:
"3. Zakres informacji wskazywanych w raporcie z realizacji zamówienia oraz jego wzór określa załącznik nr 18.
4. Nadzór nad czynnościami, o których mowa w ust. 2a, sprawuje kierownik jednostki, w której zasobie kadrowym znajduje się osoba wskazana w umowie jako odpowiedzialna za jej realizację.";
39) treść załącznika nr 1 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 1 do niniejszego zarządzenia;
40) treść załącznika nr 2 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 2 do niniejszego zarządzenia;
41) treść załącznika nr 3 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 3 do niniejszego zarządzenia;
42) treść załącznika nr 4 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 4 do niniejszego zarządzenia;
43) treść załącznika nr 5 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 5 do niniejszego zarządzenia;
44) treść załącznika nr 6 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 6 do niniejszego zarządzenia;
45) treść załącznika nr 7 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 7 do niniejszego zarządzenia;
46) treść załącznika nr 8 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 8 do niniejszego zarządzenia;
47) treść załącznika nr 9 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 9 do niniejszego zarządzenia;
48) treść załącznika nr 10 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 10 do niniejszego zarządzenia;
49) treść załącznika nr 11 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 11 do niniejszego zarządzenia;
50) treść załącznika nr 12 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 12 do niniejszego zarządzenia;
51) treść załącznika nr 13 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 13 do niniejszego zarządzenia;
52) treść załącznika nr 14 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 14 do niniejszego zarządzenia;
53) treść załącznika nr 15 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 15 do niniejszego zarządzenia;
54) treść załącznika nr 15a otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 16 do niniejszego zarządzenia;
55) treść załącznika nr 16 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 17 do niniejszego zarządzenia;
56) treść załącznika nr 17 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 18 do niniejszego zarządzenia;
57) treść załącznika nr 18 otrzymuje brzmienie zgodne z załącznikiem nr 19 do niniejszego zarządzenia.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.
Szef Centralnego Biura Antykorupcyjnego
Andrzej Stróżny
Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
PLAN ZAMÓWIEŃ
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
PROPOZYCJA/AKTUALIZACJA PLANU ZAMÓWIEŃ
Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
REJESTR ZAMÓWIEŃ
Załącznik Nr 4 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
Załącznik Nr 5 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
OŚWIADCZENIE
Załącznik Nr 6 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
OŚWIADCZENIE
Załącznik Nr 7 do Zarządzenia Nr 24/21 Szefa
Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA W SPRAWIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Załącznik Nr 8 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
PROTOKÓŁ KOMISJI Z CZYNNOŚCI WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU
Załącznik Nr 9 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
PROTOKÓŁ KOMISJI Z PRZEBIEGU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Załącznik Nr 10 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
ZAPOTRZEBOWANIE NA UDZIELENIE ZAMÓWIENIA O WARTOŚCI PONIŻEJ KWOTY 130 000 ZŁOTYCH
Załącznik Nr 11 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
NOTATKA Z BADANIA RYNKU
Załącznik Nr 12 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
ZAPOTRZEBOWANIE
Załącznik Nr 13 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW PODATKOWYCH
Załącznik Nr 14 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
OŚWIADCZENIE DLA CELÓW ZUS
Załącznik Nr 15 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
OŚWIADCZENIE PODATKOWE
Załącznik Nr 15a do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
OŚWIADCZENIE ZLECENIOBIORCY/WYKONAWCY
Załącznik Nr 16 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
WNIOSEK O WSZCZĘCIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Załącznik Nr 17 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
ANALIZA POTRZEB I WYMAGAŃ
Załącznik Nr 18 do Zarządzenia Nr 24/21
Szefa Centralnego Biura Antykorupcyjnego
z dnia 14 października 2021 r.
RAPORT Z REALIZACJI ZAMÓWIENIA