Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2024-04-22
Wersja aktualna od 2024-04-22
obowiązujący
Alerty
ZARZĄDZENIE NR 16/2024
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 19 kwietnia 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Bezpieczna Szkoła Krokodylka Tirka”
Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z późn. zm. 1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 11/2022 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 20 maja 2022 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Bezpieczna Szkoła Krokodylka Tirka” (Dz. Urz. GITD poz. 12), wprowadza się następujące zmiany:
1) § 2 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 1. W skład Komitetu wchodzą:
1) Główny Inspektor Transportu Drogowego - Przewodniczący;
2) Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego - Zastępca Przewodniczącego;
3) Dyrektor Gabinetu Głównego Inspektora - Główny Użytkownik;
4) Naczelnik Wydziału Informacji i Komunikacji Gabinetu Głównego Inspektora - Główny Dostawca do spraw materiałów edukacyjno-promocyjnych;
5) Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego - Główny Dostawca do spraw zamówień publicznych;
6) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego nadzorujący bezpośrednio wydział właściwy do spraw funduszy rozwojowych - Nadzór Projektu w zakresie kwalifikowalności wydatków.”;
2) w § 5 ust. 5 i 6 otrzymują brzmienie:
„5. Reprezentanci Gabinetu Głównego Inspektora współpracują z Zespołem Radców Prawnych, w celu zapewnienia zgodności projektu z prawodawstwem krajowym i Unii Europejskiej.
6. Za zachowanie efektów realizowanego projektu w okresie trwałości, w tym odpowiednie przechowywanie dokumentacji dotyczącej projektu po zakończeniu jego realizacji odpowiadają:
1) Gabinet Głównego Inspektora - w zakresie:
a) utrzymania trwałości projektu poprzez realizację określonych założeń i wskaźników oraz podejmowanie kluczowych decyzji,
b) sprawowania merytorycznego nadzoru nad wykorzystaniem zakupionych składników majątku oraz współpracy dotyczącej ich utrzymania z komórką organizacyjną GITD odpowiedzialną za kwestie logistyczne,
c) przekazywania wkładów do sprawozdań z osiągniętych efektów do Biura Finansowego;
2) Biuro Finansowe - w zakresie określonym zadaniami wydziału właściwego do spraw funduszy rozwojowych wskazanymi w regulaminie wewnętrznym Biura Finansowego;
3) Biuro Dyrektora Generalnego - w zakresie określonym zadaniami wydziału właściwego do spraw zamówień publicznych wskazanymi w regulaminie wewnętrznym Biura Dyrektora Generalnego.”;
3) § 6 otrzymuje brzmienie:
„§ 6. Obsługę prac Komitetu zapewnia Biuro Projektu przy Gabinecie Głównego Inspektora.”
4) w § 9
a) ust. 1-2 otrzymują brzmienie:
„1. Posiedzenia Komitetu odbywają się w miarę potrzeb.
2. Komitet może realizować zadania przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.”,
b) po ust. 2 dodaje się ust. 3-5 w brzmieniu:
3. W posiedzeniach Komitetu można uczestniczyć przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.
4. Z posiedzeń Komitetu każdorazowo sporządza się protokół, który podpisują Przewodniczący i protokolant.
5. Podpisany protokół niezwłocznie doręcza się Głównemu Inspektorowi Transportu Drogowego.”.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
p.o. Głównego Inspektora Transportu Drogowego: Artur Czapiewski
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. poz. 760, 919, 1123, 1193, 1195, 1523 i 1720.