Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2024-03-08
Wersja aktualna od 2024-03-08
obowiązujący
Alerty
ZARZĄDZENIE NR 9/2024
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 8 marca 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0”
Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 29/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 13 października 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0” (Dz. Urz. GITD poz. 29 oraz z 2022 r. poz. 13 i poz. 33), wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2 uchyla się pkt 9;
2) § 3 otrzymuje brzemiennie:
„§ 3. W skład Komitetu wchodzą:
1) Główny Inspektor Transportu Drogowego - Przewodniczący Komitetu;
2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;
3) Dyrektor Biura Prawnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;
4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;
5) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;
6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej - Członek Komitetu;
7) Naczelnik Wydziału Mobilnych Jednostek Kontrolnych w Biurze Kontroli Opłaty Elektronicznej - Członek Komitetu;
8) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Członek Komitetu;
9) Dyrektor Biura Finansowego - Członek Komitetu.”;
3) w § 10 uchyla się ust. 2.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
p.o. Głównego Inspektora Transportu Drogowego: Artur Czapiewski
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 760, 919, 1123, 1193, 1195, 1523 i 1720.