Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2024-03-08
Wersja aktualna od 2024-03-08
obowiązujący
Alerty
ZARZĄDZENIE NR 6/2024
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 7 marca 2024 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym”
Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 2201, z późn. zm.1)) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 52/2018 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 8 listopada 2018 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - „Zwiększenie skuteczności i efektywności systemu automatycznego nadzoru nad ruchem drogowym” (Dz. Urz. GITD poz. 52, z 2021 r. poz. 20 oraz z 2023 r. poz. 1), wprowadza się następujące zmiany:
1) w § 2 ust. 1 otrzymuje brzmienie:
„§ 2. 1. W skład Komitetu wchodzą:
1) II Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego - Przewodniczący;
2) Dyrektor Generalny Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego - Zastępca Przewodniczącego;
3) Dyrektor Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym - Główny Użytkownik;
4) Naczelnik Wydziału Instalacji oraz Utrzymania Urządzeń w Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym - Główny Dostawca do spraw infrastruktury kontrolno-pomiarowej;
5) Dyrektor Biura Dyrektora Generalnego - Główny Dostawca do spraw logistyki i zamówień publicznych;
6) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Główny Dostawca do spraw IT;
7) Zastępca Dyrektora Biura Finansowego nadzorujący bezpośrednio wydział właściwy do spraw funduszy rozwojowych - Nadzór Projektu w zakresie kwalifikowalności wydatków;
8) Naczelnik Wydziału Postępowań I Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym - członek Komitetu.”.
2) w § 5 ust. 6 otrzymuje brzmienie:
„6. Reprezentanci Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym współpracują z Biurem Prawnym oraz Zespołem Radców Prawnych, w celu zapewnienia zgodności projektu z prawodawstwem krajowym i Unii Europejskiej.”;
3) § 9 otrzymuje brzmienie:
§ 9. 1. Komitet może realizować zadania przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
2. Posiedzenia Komitetu odbywają się w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż raz na trzy miesiące.
3. Z posiedzeń Komitetu sporządza się protokół, który podpisywany jest przez uczestników posiedzenia w formie pisemnej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach lub w trybie obiegowym przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej.
4. Kopię protokołu z posiedzenia Komitetu doręcza się Głównemu Inspektorowi Transportu Drogowego.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
p.o. Głównego Inspektora Transportu Drogowego: Artur Czapiewski
1) Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2023 r. poz. 760, 919, 1123, 1193, 1195, 1523 i 1720.