Akt prawny
obowiązujący
Wersja aktualna od 2022-06-15
Wersja aktualna od 2022-06-15
obowiązujący
Alerty
ZARZĄDZENIE NR 12/2022
GŁÓWNEGO INSPEKTORA TRANSPORTU DROGOWEGO
z dnia 15 czerwca 2022 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0"
Na podstawie art. 52 ust. 1 i art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 i 209) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu nr 29/2021 Głównego Inspektora Transportu Drogowego z dnia 13 października 2021 r. w sprawie powołania Komitetu Sterującego projektem - "Budowa, utrzymanie i rozwój Systemu Teleinformatycznego Centralnej Ewidencji Naruszeń 2.0" (Dz. Urz. GITD poz. 29), § 3 otrzymuje brzmienie:
"§ 3. W skład Komitetu wchodzą:
1) Zastępca Głównego Inspektora Transportu Drogowego do spraw przewozu drogowego - Przewodniczący Komitetu;
2) Dyrektor Biura Nadzoru Inspekcyjnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;
3) Dyrektor Biura Prawnego - Przedstawiciel Głównego Użytkownika;
4) Przedstawiciele Asseco Poland S.A. - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Wykonawcy;
5) Dyrektor Biura Teleinformatyki - Przedstawiciel Głównego Dostawcy Zamawiającego;
6) Dyrektor Biura Kontroli Opłaty Elektronicznej - Członek Komitetu;
7) Dyrektor Biura do spraw Transportu Międzynarodowego - Członek Komitetu;
8) Dyrektor Biura Finansowego - Członek Komitetu.".
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem ogłoszenia.
Główny Inspektor Transportu Drogowego: A. Gajadhur