Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Akt prawny
archiwalny
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej rok 2023 poz. 9
Wersja archiwalna od 2023-03-11 do 2024-04-27
Dziennik Urzędowy Ministra Rodziny i Polityki Społecznej rok 2023 poz. 9
Wersja archiwalna od 2023-03-11 do 2024-04-27
Akt prawny
archiwalny
ZAMKNIJ close

Alerty

ZARZĄDZENIE NR 9
MINISTRA RODZINY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

z dnia 9 marca 2023 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie powołania Rady Rodziny

§ 1.

W zarządzeniu nr 37 Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 grudnia 2019 r. w sprawie powołania Rady Rodziny (Dz. Urz. Min. Rodz. Prac. i Pol. Społ. poz. 43) wprowadza się następujące zmiany:

1) w § 2 w pkt 1 skreśla się wyraz „tradycyjnej”;

2) w § 3:

a) w ust. 5 uchyla się pkt 3,

b) ust. 6 otrzymuje brzmienie:

„6. Członków Prezydium Rady, o których mowa w ust. 5 pkt 2, wybiera Rada spośród swoich członków.”,

c) po ust. 6 dodaje się ust. 6a w brzmieniu:

„6a.Sekretarza Rady wybiera Przewodniczący Rady spośród pracowników komórki właściwej do spraw polityki demograficznej w Ministerstwie, wskazanych przez dyrektora tej komórki organizacyjnej.”;

3) § 5 otrzymuje brzmienie:

„§ 5.

Do zadań Sekretarza Rady należy:

1) koordynowanie prac zespołów tematycznych;

2) przedstawianie propozycji ustaleń w sprawach organizacyjnych;

3) realizowanie działań związanych z dokumentowaniem prac Rady, w tym sporządzanie protokołu z posiedzeń Rady oraz listy obecności członków Rady na posiedzeniach Rady;

4) organizowanie przepływu informacji w związku z działalnością Rady;

5) wykonywanie innych zadań zleconych przez Przewodniczącego Rady lub Zastępców Przewodniczącego Rady.”;

4) § 8 otrzymuje brzmienie:

„§ 8.

1. Rada obraduje na posiedzeniach, które odbywają się nie rzadziej niż cztery razy w ciągu roku kalendarzowego.

2. Rada może rozstrzygać sprawy w drodze korespondencyjnego uzgodnienia stanowisk (tryb obiegowy).

3. Posiedzenia Rady mogą być prowadzone przy wykorzystaniu środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość oraz komunikacji elektronicznej.

4. Protokół z posiedzenia Rady sporządza Sekretarz Rady w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia tego posiedzenia.

5. Protokół z posiedzenia Rady, zaakceptowany i podpisany przez Przewodniczącego Rady, Sekretarz Rady przekazuje do Biura Ministra.”;

5) § 10 otrzymuje brzmienie:

„§ 10.

Obsługę biurowo-administracyjną, w tym przechowywanie dokumentacji Rady, zapewnia Biuro Ministra.”.

§ 2.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem następującym po dniu ogłoszenia.

MINISTER RODZINY
I POLITYKI SPOŁECZNEJ
Marlena Maląg

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00