Akt prawny
Alerty
Sprawozdanie nr 3035.1.2013 Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013r.
w sprawie przedłożenia sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Lelów za 2012 r
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorzadzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz.1591 z późn. zm.) oraz art.267 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240, z późn. zm.) przedstawiam:
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Lelów za 2012 rok oraz informację o stanie mienia jednostki samorządu terytorialnego
Spis treści | ||
I. | Informacjaogólna | |
Załącznik Nr 1: Dochody budżetu Gminy Lelów za 2012 rok | ||
Załącznik Nr 2: Wydatki budżetu Gminy Lelów za 2012 rok | ||
Załącznik Nr 3: Przychody i rozchody budżetu wg stanu na 31.12.2012 rok | ||
Załącznik Nr 4: Zestawienie dotacji z budżetu gminy wg stanu na 31.12.2012 rok | ||
Załącznik Nr 5: Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej wykonywanych na podstawie porozumień za 2012 rok | ||
Załącznik Nr 6: Dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie za 2012 rok | ||
Załącznik Nr 7a: Zadania inwestycyjne w 2012 roku (w tym w ramach programów finansowanych z udziałem środków z art. 5, ust. 1, pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych) - stopień realizacji za 2012 r. | ||
Załącznik Nr 7b: Wykaz projektów realizowanych w 2012 roku (w tym w ramach programów finansowanych z udziałem środków z art. 5, ust. 1, pkt. 2 i 3 ustawy o finansach publicznych) - stopień realizacji za 2012 r. | ||
Załącznik Nr 8: Sprawozdanie z wykonania planu finansowego rachunku, o którym mowa w art. 223 ust. 1 uofp. za 2012 rok (Gimnazjum w Lelowie) | ||
Załącznik Nr 9: Informacja o stopniu zaawansowania realizacji programów wieloletnich - stopień realizacji za 2012 rok | ||
Załącznik Nr 10: Wykonanie budżetu Gminnej Biblioteki Publicznej w Lelowie za 2012 rok (zgodnie z art. 265 pkt. 2 uofp.) | ||
Załącznik Nr 11: Wykonanie budżetu Gminnego Ośrodka Kultury w Lelowie za 2012 rok (zgodnie z art. 265 pkt. 2 uofp.) | ||
Załącznik Nr 12: Wykonanie budżetu SPZOZ Gminnego Ośrodka Zdrowia w Lelowie za 2012 rok (zgodnie z art. 265 pkt. 2 uofp.) | ||
II. | Informacja o kształtowaniu się Wieloletniej Prognozy Finansowej, w tym przebiegu realizacji przedsięwzięć w 2012 roku | |
III. | Informacja o stanie mienia komunalnegoGminy Lelów na dzień 31.12.2012r. |
Wójt Gminy LelówJacek Lupa
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Lelów za 2012 rok
I. Informacja ogólna
Budżet gminy został przyjęty Uchwałą Nr XIX/111/2011 Rady Gminy Lelów z dnia 20 grudnia 2011 roku.
Uchwalony na 2012 rok budżet gminy po stronie dochodów wynosił 15.828.365,00 zł, a po stronie wydatków 16.622.956,00 zł.
W 2012 r. uchwałami Rady Gminy oraz zarządzeniami Wójta Gminy wprowadzono zmiany planu dochodów wynikających ze zwiększenia o kwotę 1.171.650,09 zł oraz zmniejszenia o kwotę 3.143.222,00 zł. Plan dochodów na dzień 31.12.2012 r. stanowił kwotę 13.856.793,09 zł.
Na budżet miały wpływ zwiększenia oraz zmniejszenia z poniższych dochodów:
Dochody - zwiększenia | 1 171 650,09 | |
1 | Zwiększenie dochodów z tytułu udziałów osób fizycznych w podatku dochodowym | 196 759,00 |
2 | Zwiększenie subwencji oświatowej | 162 721,00 |
3 | Wpływ dochodów z tytułu darowizny pieniężnej Nadleśnictwa Koniecpol, z przeznaczeniem na zakup aparatu oddechowego dla OSP | 3 000,00 |
4 | Wpływ dochodów z tytułu odpłatności za zużywaną energię w wynajmowanym lokalu | 700,00 |
5 | Wpływ dochodów z tytułu darowizn pieniężnych, z przeznaczeniem na cele promocyjne gminy | 1 700,00 |
6 | Wpływ dochodów z tytułu korekty faktury z 2011 roku | 3 143,00 |
7 | Wpływ dochodów z tytułu wynajmu Hali Sportowej (impreza pt. "Baba Wielkanocna") | 3 000,00 |
8 | Wpływ dotacji celowej na zadania własne, z przeznaczeniem na wypłatę stypendiów szkolnych | 50 253,00 |
9 | Wpływ dotacji celowej na realizację zadań zleconych, związanych z działalnością gospodarczą | 4 491,00 |
10 | Wpływ dotacji celowej na realizację zadań zleconych w zakresie obronności kraju | 783,00 |
11 | Wpływ dotacji celowej na realizację zadań własnych - sfinansowanie prac komisji egzaminacyjnej powołanej w 2012 r. do spraw awansu zawodowego nauczycieli | 94,00 |
12 | Wpływ dotacji celowej na zadania zlecone (GOPS) | 28 945,00 |
13 | Wpływ dotacji celowej na realizację zadań własnych, tj. programu wieloletniego "Pomoc państwa w zakresie dożywiania" (GOPS) | 42 742,00 |
14 | Wpływ dotacji celowej na realizację zadań własnych, tj. "Wyprawka szkolna" | 11 515,00 |
15 | Wpływ dotacji celowej na realizację pozostałych zadań własnych (GOPS) | 13 728,00 |
16 | Wpływ dochodów z tytułu opłat za szczególne korzystanie ze środowiska | 12 941,00 |
17 | Wpływy dochodów z tytułu zajęcia pasów drogowych | 34 259,00 |
18 | Wpływ dochodów z Urzędu Pracy w związku z organizowaniem prac społecznie użytecznych | 5 256,00 |
19 | Wpływ dochodów z tytułu czynszów mieszkalnych, pomieszczeń socjalnych, ogrzewania | 9 801,00 |
20 | Wpływ dochodów z Urzędu Pracy w związku z zatrudnieniem pracowników w ramach prac publicznych (Urząd Gminy, SP Lelów, Gimnazjum) | 95 430,00 |
21 | Wpływ dotacji celowej, z przeznaczeniem na dofinansowanie pracodawcom kosztów kształcenia młodocianych pracowników | 44 580,00 |
22 | Wpływ dochodów z tytułu wpływu podatków od nieruchomości | 72 322,00 |
23 | Wpływ dochodów z tytułu wpływu podatków od środków transportowych | 2 742,00 |
24 | Wpływ dochodów z tytułu wpływu podatków od spadków i darowizn | 17 534,00 |
25 | Wpływ dotacji celowej na opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lelów | 7 200,00 |
26 | Wpływ dochodów z tytułu zwrotu nienależnie pobranych zasiłków przez podopiecznych w 2011 r. | 754,00 |
27 | Dotacja celowa na zadania zlecone z tytułu wypłaty zwrotu podatku akcyzowego | 207 379,09 |
28 | Wpłata pieniężna na organizację imprezy pt. "I Międzynarodowe Spotkania Strażackie" | 9 000,00 |
29 | Dochody z tytułu wynajmu powierzchni w czasie imprezy pt. "I Międzynarodowe Spotkania Strażackie" | 2 650,00 |
30 | Wpłata pieniężna na organizację Dożynek Gminnych | 1 600,00 |
31 | Dotacja z WFOŚiGW na realizację zadania pozainwestycyjnego pt. "Czy z wiatrakami do się żyć?" | 5 040,00 |
32 | Dotacja z WFOŚiGW na realizację zadania pozainwestycyjnego pt. "Dlaczego selektywna zbiórka?" | 4 800,00 |
33 | Dochody z tytułu sprzedaży motocykla będącego własności gminy oraz złomu z SP Lelów oraz SP Ślęzany | 7 548,00 |
34 | Dochody z tytułu terminowości wpłaty podatku dochodowego do budżetu państwa | 262,00 |
35 | Rozliczenie podatku VAT za 2012 r. | 35 042,00 |
36 | Dochody z tytułu zwrotu z US podatku VAT dotyczącego rozliczenia zadania inwestycyjnego | 21 178,00 |
37 | Refundacja zgodnie z umową partnerską dotyczącą projektu E-Powiat Częstochowski | 36 696,00 |
38 | Refundacja dotycząca ostatecznego rozliczenia zadania inwestycyjnego pt. "Wzmocnienie roli regionalnych ośrodków kultury - modernizacja Gminnego Ośrodka Kultury w Lelowie" | 1 279,00 |
39 | Wpływ dochodów z tytułu czynszu dzierżawnego - Koła łowieckie | 2 036,00 |
40 | Wpływ dochodów z tytułu żywienia w Przedszkolu | 3 000,00 |
41 | Dotacja PZU z przeznaczeniem na zakup syreny alarmowej OSP | 2 600,00 |
42 | Dochody z tytułu wpłaty nawiązki, tj. zapłata określonej sumy pieniężnej na rzecz gminy w związku z wyrokiem w imieniu RP | 1 922,00 |
43 | Pozostałe drobne dochody (odsetki od nieterminowo wpłaconych podatków, odsetki od środków na rachunku i inne) | 3 225,00 |
Dochody- zmniejszenia | 3 143 222,00 | |
1 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji celowych przeznaczonych na zadania własne (GOPS) | 3 225,00 |
2 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji celowych przeznaczonych na zadania własne (Ewid. ludności) | 311 |
3 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji celowych przeznaczonych na zadania własne (cmentarnictwo) | 1 000,00 |
4 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji celowych przeznaczonych na zadania własne (ochrona pomników przyrody) | 4 000,00 |
5 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji celowej, w związku z przesunięciem realizacji części zadania inwestycyjnego na następny rok -"Przebudowa drogi Staromieście - Brzozowa Góra" | 42 000,00 |
6 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji celowej, w związku z przesunięciem realizacji części zadania inwestycyjnego 2014 rok - "Budowa infrastruktury informatycznej dla Subregionu Północnego E-region Częstochowski" | 65 420,00 |
7 | Zmniejszenie dochodów w związku z przesunięciem realizacji zadania inwestycyjnego na następny rok - "Budowa wodociągu Lelów - Osiedle" | 398 378,00 |
8 | Brak dochodów w związku z przesunięciem częsci realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Remont remizy strażackiej w miejscowości Staro-mieście Gm. Lelów z przeznaczeniem na świetlice wiejska oraz na cele rekreacji i sportu" na rok 2013 | 55 600,00 |
9 | Brak dochodów w związku z przesunięciem części realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Doposażenie oraz remont wewnętrzny OKSiR Skrajniwa, celem wzbogacenia i polepszenia jakości oferty programowej" na rok 2013 | 84 400,00 |
10 | Brak dochodów w związku z przesunięciem realizacji zadania inwestycyjnego pt. "Rozbudowa targowiska gminnego "Mój rynek"" na rok 2013 | 356 985,00 |
11 | Zmniejszenie dochodów w związku z niższą dotacją z WFOŚiGW dotycząca zrealizowanego zadania inwestycyjnego pt. "Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lelowie przy ul. Szczekocińskiej 41 oraz budynku Szkoły Podstawowej w Ślęzanach 38" | 189 221,00 |
12 | Zmniejszenie dochodów w związku z niezrealizowaniem zadania inwestycyjnego pt. "Słoneczne Gminy - wykorzystanie energii poprzez instalacje kolektorów słonecznych w Gminach: Koniecpol, Lelów, Dabrowa Zielona oraz Przyrów" - projekt znajduje się na liście rezerwowej | 1 714 420,00 |
13 | Zmniejszenie dochodów w związku z niższą dotacją z MSiT dotycząca zrealizowanego zadania pt. "Nauka pływania uczniów szkół podstawowych i gimnazjum Gminy Lelów" | 12 185,00 |
14 | Zmniejszenie dochodów z tytułu dotacji z NPODL, dotyczącej zadania inwestycyjnego pr. "Przebudowa drogi Staromieście - Brzozowa Góra", którego realizacja została w części przesunięta na 2013 r. | 24 000,00 |
15 | Zmniejszenie dochodów w związku z niższa kwotą dofinansowania z FOGR dla inwestycji pt. "Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Biała Wielka" | 42 942,00 |
16 | Zmniejszenie dochodów z tytułu świadczenia usług dostarczania wody (niezrealizowana inwestycja) | 24 000,00 |
17 | Zmniejszenie dochodów z tytułu świadczenia usług odbioru ścieków dowożonych oraz wywozu nieczystości (niesprawny samochód asenizacyjny) | 30 000,00 |
18 | Niższe dochody z tytułu opłaty adiacenckiej | 13 695,00 |
19 | Niższe dochody z tytułu opłaty za zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych | 6 000,00 |
20 | Brak dochodów z tytułu wpłat za żywienie dzieci w SP Podlesie, wpłat za czesne w SP Ślęzany | 11 620,00 |
21 | Niższe dochody z tytułu wpłat za żywienie dzieci korzystających ze stołówki w gimnazjum | 15 000,00 |
22 | Niższe dochody z tytułu sprzedaży majątku gminnego | 38 480,00 |
23 | Niższa dotacja z WFOŚiGW z przeznaczeniem na realizację zadania pozainwestycyjnego, tj. konferencji pt. "Czy z wiatrakami da się żyć?" | 540,00 |
24 | Brak dotacji z WFOŚiGW na realizację zadania pozainwestycyjnego, tj. konferencji pt. "Dlaczego selektywna zbiórka?" | 4 800,00 |
25 | Zmniejszenie dochodów z tytułu najmu powierzchni użytkowych (zakończenie umowy najmu) | 5 000,00 |
Plan dochodów na koniec 2012 r. w wysokości 13.856.793,09 zł, zgodnie ze sprawozdaniem Rb-27S został wykonany w 99%, na kwotę 13.708.595,05 zł. Dochody bieżące w kwocie 13.101.327,21 zł stanowiły 95,6 % osiągniętych dochodów ogółem, dochody majątkowe w kwocie 607.267,84 zł -4,4% dochodów ogółem. Na dochody majątkowe składały się dochody z tytułu sprzedaży składników majątkowych w kwocie 124.343,50 zł (20,5 %) oraz dotacje na realizację inwestycji w wysokości 482.924,34 zł (79,5 %).
Struktura osiągniętych dochodów bieżących w 2012 r. przedstawiała się następująco: - dochody własne: 86,1 %
-dochody zlecone: 13,9 %
Największy udział w dochodach własnych (11.284.643,46 zł) stanowiły:
-subwencje ogólne (6.209.247,00 zł) - 55,0 %, w tym subwencja oświatowa: 3.514.430 zł
-udział we wpływach podatku dochodowego od osób fizycznych (1.401.572,00 zł) - 12,4 %
-wpływy z tytułu podatku od nieruchomości (1.089.789,70 zł) - 9,6 %
-wpływy z tytułu podatku rolnego (551.691,00 zł) - 4,9 %
-dotacje i środki na zadania własne (542.244,22 zł) - 4,8 %, w tym:
-dotacje z budżetu państwa (na dożywianie dzieci, dofinansowanie młodocianych, zasiłki -GOPS, stypendia szkolne, wyprawka szkolna): 81,7 %,
-dotacje z funduszy unijnych ("Festiwal kultury polskiej i żydowskiej Święto Ciulimu-Czulentu - Lelowskie spotkanie kultur "): 12,0 %,
-dotacje z funduszy celowych - dotacja z MSiT (program „Nauka pływania szkół podstawowych i gimnazjum w Gminie Lelów"): 4,0 %,
-środki z funduszy Ministerstwa Gospodarki, na opracowanie programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Lelów , zgodnie z "Programem Oczyszczania Kraju
z Azbestu na lata 2009-2032": 1,4 %,
-środki z funduszy celowych - WFOŚiGW, na realizację zadania pozainwestycyjnego pt. "Czy z wiatrakami do się żyć?": 0,9 %.
-wpływy z tytułu sprzedaży wody i usług wod-kan (477.716,78 zł) - 4,2 %.
Szczegółową informację z realizacji planu dochodów zawiera załącznik Nr 1 wraz z objaśnieniami do niniejszego opracowania.
Plan wydatków po zmianach, na koniec 2012 roku, zgodnie ze sprawozdaniem Rb-28S zamknął się kwotą 14.091.084,09 zł, w tym wydatki bieżące: 12.546.853,09 zł, wydatki majątkowe: 1.544.231,00 zł. Realizacja wydatków bieżących w 2012 r. zamknęła się kwotą 12.078.236,11 zł, tj. 96,3 % planu wydatków bieżących, natomiast wydatki majątkowe zostały wykonane w 3,7 % zakładanego planu -
1.519.382,15 zł.
Najpoważniejszą pozycję w wydatkach stanowi Dział 801 Oświata i wychowanie: 5.442.481,20 zł, tj. 40,0 % ogółu wydatków, Dział 852 Pomoc społeczna: 2.415.242,79 zł (17,8 %), Dział 750 Administracja publiczna: 1.857.933,94 zł (13,7 %), Dział 400 Wytwarzanie i zaopatrywanie w energię elektryczną, gaz i wodę: 660.317,78 zł (4,8 %), Dział 600 Transport i łączność: 652.666,67 zł (4,8 %), Dział 921 Kultura i ochrona dziedzictwa narodowego: 639.805,08 zł (4,7 %), Dział 900 Gospodarka komunalna i ochrona środowiska: 552.076,44 zł (4,0 %).
Szczegółową informację z realizacji planu wydatków zawiera załącznik Nr 2 wraz z objaśnieniami do niniejszego opracowania.
Ogółem za okres sprawozdawczy 2012 r. dochody ogółem wykonano w wysokości 13.708.595,05 zł, a wydatki ogółem w kwocie 13.597.618,26 zł, co daje dodatni wynik finansowy budżetu na sumę 110.976,79 zł, zgodnie ze sprawozdaniem Rb -NDS.
W trakcie 2012 r., uchwałami, dokonano zmian w przychodach i rozchodach. Zmniejszono wysokość planowanych do zaciągnięcia pożyczek i kredytów o kwotę 35.885,00 zł oraz wolnych środków o kwotę 179.709,00 zł. Wykonanie przychodów jest zgodne z przyjętym planem.
Plan rozchodów z tytułu spłaty zobowiązań - kredytów i pożyczek został zwiększony o kwotę
261.159,00 zł, tj. do kwoty 1.008.309 zł. Faktyczna spłata zobowiązań była niższa niż zaplanowano -
0kwotę 110.399,54 zł. Ustalono limit wysokości pożyczek udzielanych przez Wójta Gminy w roku budżetowym, w kwocie 100.000 zł. Udzielono trzech nieoprocentowanych pożyczek na kwotę
67.000,00 zł.
Wykaz realizacji planów przychodów i rozchodów przedstawia załącznik Nr 3 do niniejszego opracowania.
Spłaty zadłużenia następowały terminowo. Łączna kwota długu wynikająca z zaciągniętych pożyczek
1kredytów na koniec 2012 roku wyniosła 6.635.931,54 zł. Wskaźnik zadłużenia w stosunku do dochodów ogółem osiągniętych w 2012 r. wyniósł 48,41 % (dopuszczalny poziom 60 %). Obciążenie budżetu obsługą zadłużenia (odsetki i raty kapitałowe) w stosunku do wykonanych dochodów wyniosło 9,41 % (dopuszczalny poziom 15 %).
Zestawienie planu oraz udzielonych dotacji z budżetu gminy wg stanu za 2012 rok przedstawia załącznik Nr 4 do niniejszego opracowania.
Załącznik Nr 5 przedstawia plan i wykonanie realizowanych zadań na podstawie porozumień między jednostkami samorządu terytorialnego, natomiast załącznik Nr 6 zadań zleconych i powierzonych za zakresu administracji rządowej.
Zestawienie zadań inwestycyjnych oraz projektów realizowanych w 2012 r. przedstawiają odpowiednio załączniki Nr 7a i Nr 7b do niniejszej informacji opisowej.
Rachunek dochodów własnych został utworzony przy Gimnazjum w Lelowie. Informację z wykonania tego planu przedstawia załącznik Nr 8.
Stopień zaawansowania realizacji programów wieloletnich przedstawia załącznik Nr 9 do niniejszej informacji opisowej.
Sprawozdania z wykonania planów finansowych samorządowych osób prawnych, tj. Gminnej Biblioteki Publicznej, Gminnego Ośrodka Kultury oraz SPZOZ Gminnego Ośrodka Zdrowia w Lelowie przedstawiają odpowiednio załączniki Nr 10, Nr 11, Nr 12.
Zaległości i zobowiązania wymagalne 1. Dochody:
Ogółem zaległości w dochodach na koniec 2012 r. wyniosły 414.332,49 zł, w tym:
- dochody ze zwrotu należności z tytułu wypłaconych zaliczek alimentacyjnych: 229.489,29 zł
(55,4%),
- wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych oraz podatków i opłat lokalnych od osób fizycznych: 67.905,00 zł
(16,4%),
- wpływy z podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatków
i opłat lokalnych od osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych: 55.040,40 zł (13,3%),
-zwrot zasądzonej należności oraz kosztów procesu, zgodnie z decyzją sądu: 33.064,06 zł (7,9%),
-opłaty za pobór wody: 16.235,69 zł (3,9%),
-najem lokali mieszkalnych i użytkowych: 6.555,21 zł (1,6%),
-inne: 6.042,84 zł (1,5%). Osoby fizyczne
Łączne zaległości osób fizycznych w podatku rolnym, podatku od nieruchomości i podatku leśnym na dzień 31.12.2012r. wynoszą - 67.904,30 zł, z tego zaległość w kwocie 1.334,00 zł została rozłożona na 2 raty w terminach płatności do 20-go każdego miesiąca.
Na zalegających podatników po terminie płatności I - IV raty zobowiązań pieniężnych, podatku od nieruchomości i podatku leśnego wystawiono 391 sztuk upomnień.
Na występujące zaległości po terminie płatności I - IV raty 2012 roku sporządzono 178 sztuk tytułów wykonawczych na kwotę 34.212,20 zł, które zostały przesłane do urzędów skarbowych celem realizacji. W urzędach skarbowych na dzień 01.01.2012r. pozostało do realizacji 126 sztuk tytułów wykonawczych w podatku rolnym, od nieruchomości i podatku leśnym na ogólną kwotę
41.428,80 zł
Urzędy skarbowe na dzień 31.12.2012r. zrealizowały 171 sztuk tytułów na ogólną kwotę 35.836,60 zł, z tego:
-5 sztuk protokołów nieściągalności na kwotę: 359,00 zł
-166 sztuk zrealizowanych tytułów wykonawczych na kwotę: 35.477,60 zł.
W urzędach skarbowych na dzień 31.12.2012r. pozostało do realizacji 133 sztuk tytułów wykonawczych w podatku rolnym, od nieruchomości i podatku leśnym na ogólną kwotę 39.904,40zł.
Zaległości podatkowe obejmujące 61 pozycji podatkowych stanowiące kwotę 26.665,90 zł są to pozycje podatkowe opuszczone, których właściciele nie żyją i doręczenie decyzji jak również prowadzenie egzekucji jest nie możliwe z uwagi na brak spadkobierców, pozycje te są na bieżąco rozpracowywane.
Na dzień 31.12.2012 r. wystąpiła zaległość w podatku od środków transportowych w kwocie 0,70 zł.
Osoby prawne
Łączne zaległości w podatku rolnym, podatku od nieruchomości i podatku leśnym od osób prawnych, na dzień 31.12.2012 r. wynoszą 55.040,40 zł.
Powyższe zaległości dotyczą dwóch podmiotów:
-Rolnicza Spółdzielnia Produkcyjna w Bogumiłku: 51.390,10 zł
-Fundacja Brata Alberta: 197,60 zł
-GTM TRADE: 3.452,70 zł
Część należności (w kwocie: 28.426,30 zł) została zabezpieczona hipoteką przymusowa, na pozostałe zostały wystawione tytułu wykonawcze, przesłane do Drugiego Urzędu Skarbowego w Częstochowie.
2. Wydatki:
Na dzień 31.12.2012 r. nie wystąpiły zobowiązania wymagalne
Wykaz jednostek organizacyjnych w Gminie Lelów w 2012 roku:
-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Lelowie,
-Gimnazjum w Lelowie,
-Szkoła Podstawowa w Lelowie,
-Szkoła Podstawowa w Nakle (do 31.08.2012 r.).
Załącznik Nr 2 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik2.pdf
Załącznik Nr 3 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik3.pdf
Załącznik Nr 4 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik4.pdf
Załącznik Nr 5 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik5.pdf
Załącznik Nr 6 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik6.pdf
Załącznik Nr 7 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik7.pdf
Załącznik Nr 8 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik8.pdf
Załącznik Nr 9 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik9.pdf
Załącznik Nr 10 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik10.pdf
Załącznik Nr 11 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik11.pdf
Załącznik Nr 12 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik12.pdf
Załącznik Nr 13 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik13.pdf
Załącznik Nr 14 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik14.pdf
Załącznik Nr 15 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik15.pdf
Załącznik Nr 16 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik16.pdf
Załącznik Nr 17 do Sprawozdania Nr 3035.1.2013
Wójta Gminy Lelów
z dnia 27 marca 2013 r.
Zalacznik17.pdf