Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Śląskiego rok 2012 poz. 5896

Uchwała nr XXIII/206/12 Rady Powiatu Pszczyńskiego

z dnia 28 listopada 2012r.

w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie pojazdów oraz wysokości kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu w roku 2013

Na podstawie art. 12 pkt 11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r.,
Nr 142, poz. 1592 z późn. zm.) oraz art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 - tekst jednolity)

Rada Powiatu
uchwala:

§ 1.

Ustalić opłatę za usunięcie pojazdu z drogi w roku 2013 w wysokości (brutto):

- rower lub motorower - 110 zł,

- motocykl - 218 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 478 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 597 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 846 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t- 1.247 zł,

- pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 1.518 zł.

§ 2.

Ustalić opłatę za każdą rozpoczętą dobę przechowywania pojazdu usuniętego z drogi w roku 2013 w wysokości (brutto):

- rower lub motorower - 17 zł,

- motocykl - 24 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t - 37 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t do 7,5 t - 49 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5 t do 16 t - 71 zł,

- pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t- 132 zł,

- pojazd przewożący materiały niebezpieczne - 196 zł.

§ 3.

Ustalić wysokość kosztów w przypadku odstąpienia od usunięcia pojazdu powstałych przed wydaniem dyspozycji usunięcia lub w trakcie usuwania pojazdu jeżeli ustaną przyczyny jego usunięcia w roku 2013 na poziomie:

- 50 % opłat za usunięcie odpowiednio dla poszczególnych rodzajów pojazdów gdy nie został rozpoczęty załadunek pojazdu,

- 90 % opłat za usunięcie odpowiednio dla poszczególnych rodzajów pojazdów w pozostałych przypadkach.

§ 4.

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Powiatu.

§ 5.

Traci moc uchwała nr XI/89/11 z dnia 26 października 2011 r.

§ 6.

Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego nie wcześniej jednak niż w dniu 1 stycznia 2013 r.

PRZEWODNICZĄCY RADY


Eugeniusz Pająk

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00