Akt prawny
Alerty
Aneks nr 1 Burmistrza Miasta Imielin; Zarządu Powiatu Bieruńsko-Lędzińskiego
z dnia 5 grudnia 2012r.
do porozumienia nr 38/2011 z dnia 26 września 2011 r. dotyczące zimowego utrzymania dróg powiatowych
zawarte pomiędzy:
Powiatem Bieruńsko-Lędzińskim reprezentowanym przez Zarządcę drogi - Zarząd Powiatu Bieruńsko- Lędzińskiego, w imieniu którego działają:
1. Starosta Bieruńsko-Lędziński - Bernard Bednorz
2. Wicestarosta - Henryk Barcik
zwanym dalej „Przekazującym”
a Gminą Imielin reprezentowaną przez Zarządcę drogi, w imieniu której działa:
1. Burmistrz Miasta Imielin - Jan Chwiędacz
zwanym dalej „Przejmującym”
§ 1.
Zmienia się treść zapisu ust. 3 § 3 dotychczasowego porozumienia w następujący sposób:
1. Dotację, o której mowa w pkt. 1 "Przejmujący" będzie otrzymywał od "Przekazującego" zgodnie z niżej podanymi terminami:
- za IV kwartał 2012 r. do 31.10.2012 r.w wysokości 11.599,00 (słownie: jedenaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych zero groszy),
- z I kwartał 2013 r. do 15.01.2013 r. w wysokości 34.797,00 zł. (słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt siedem złotych zero groszy),
- za IV kwartał 2013 r. do 31.10.2013 r.w wysokości 11.599,00 (słownie: jedenaście tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt dziewięć złotych zero groszy),
- z I kwartał 2014 r. do 15.01.2014 r. w wysokości 34.797,00 zł. (słownie: trzydzieści cztery tysiące siedemset dziewięćdziesiąt siedem złotych zero groszy).
§ 2.
Zmienia się treść zapisu § 4 dotychczasowego porozumienia w następujący sposób:
1. Dotację, o której mowa w § 3 należy wykorzystać zgodnie z niżej podanymi terminami:
- za IV kwartał 2012 r. do 31.12.2012 r.
- za 2013 rok do 31.12.2013 r.
- za I kwartał 2014 r. do 30.04.2014 r.
2. Rozliczenie rzeczowo-finansowe robót i przekazanych środków finansowych zostanie przedłożone "Przekazującemu" zgodnie z niżej podanymi terminami oraz ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3:
- za IV kwartał 2012 r. do 15.01.2013 r.
- za 2013 rok do 15.01.2014 r.
- za I kwartał 2014 r. do 15.05.2014 r.
3. "Przejmujący" przedkłada kompletne kopie faktur lub rachunków (wraz z załącznikami) potwierdzających wykonane roboty jako podstawę rozliczenia.
4. W przypadku niewykonania w danym roku kalendarzowym zadań objętych porozumieniem i niewykorzystania przekazanej dotacji celowej za ten rok, pozostała część dotacji podlega zwrotowi zgodnie z niżej podanymi terminami:
- za IV kwartał 2012 r. do 31.01.2013 r.
- za 2013 rok do 31.01.2014 r.
- za I kwartał 2014 r. do 15.05.2014 r.
5. Dotacje wykorzystane niezgodnie z przeznaczeniem, pobrane nienależnie lub w nadmiernej wysokości podlegają zwrotowi w trybie i na zasadach określonych w art. 252 ustawy o finansach publicznych.
§ 3.
W niniejszym porozumieniu skreśla się § 5.
§ 4.
W niniejszym porozumieniu skreśla się § 7.
§ 5.
Pozostałe warunki zawarte w porozumieniu nr 38/2011 z dnia 26 września 2011 r. pozostają bez zmian.
§ 6.
Aneks podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
§ 7.
Aneks został sporządzony w 5 jednobrzmiących egzemplarzach, z czego po 2 dla każdej ze stron oraz 1 dla celów publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Starosta
| Burmistrz |