Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XI/119/11 Rady Gminy Brenna
z dnia 17 listopada 2011r.
w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Brenna za zbieranie, transport i unieszkodliwianie stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity: Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz art. 6 ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.) Rada Gminy Brenna uchwala, co następuje:
§ 1. 1. Wysokość górnych stawek opłat za zbieranie, transport i unieszkodliwianie stałych odpadów komunalnych z terenu gminy Brenna, ustala się następująco:
1) dla właścicieli nieruchomości nie stosujących zasady selektywnej zbiórki odpadów - 170zł za 1m3.
2) dla właścicieli nieruchomości stosujących zasady selektywnej zbiórki odpadów - 100zł za 1m3 .
2. Górna stawka opłat za opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych wynosi 75zł za 1m3.
3. Stawki wymienione w pkt 1 i 2 zawierają podatek VAT.
§ 2. Traci moc uchwała Nr XXXIII/284/09 Rady Gminy Brenna z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Brenna za zbieranie, transport i unieszkodliwienie stałych odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się wójtowi gminy Brenna.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego.
Przewodniczący Rady Gminy |