Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego rok 2013 poz. 7265

Uchwała nr XXXII/210/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn

z dnia 24 października 2013r.

w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn

Na podstawie § 16 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 197, poz. 1172, Nr 117 poz. 676, Nr 232, poz. 1378) Rada Miejska Gminy Kostrzyn, uchwala co następuje:

§ 1. Ogłasza się tekst jednolity uchwały XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 3043 ze zmianami) w formie obwieszczenia stanowiącego załącznik do niniejszej uchwały.

§ 2. Tekst jednolity uchwały, o której mowa w § 1, podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego w formie obwieszczenia.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.


Uzasadnienie

do uchwały Nr XXXII/210/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 24 października 2013 roku w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn

Uchwała Nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn utraciła moc w części dotyczącej gospodarowania odpadami komunalnymi w wyniku podjętej przez Zgromadzenie Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" uchwały nr VI/30/2013 z dnia 12 marca 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej". Następnie w dniu 12 września 2013 r. uchwałą Nr XXXI/201/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn została przyjęta zmiana uchwały nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn.

Tekst jednolity Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn został przygotowany w celu ułatwienia korzystania z tej uchwały.

Wobec powyższego za zasadne uznaje się przyjęcie tekstu jednolitego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn.


Załącznik do Uchwały Nr XXXII/210/2013
Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn
z dnia 24 października 2013 r.

Obwieszczenie Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 24 października 2013 roku w sprawie ogłoszenia tekstu jednolitego uchwały Nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn

1. Na podstawie § 16 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych (Dz. U. z 2011 r. Nr 197, poz. 1172, Nr 117 poz. 676, Nr 232, poz. 1378) ogłasza się w załączniku do niniejszego obwieszczenia tekst jednolity uchwały Nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 3043), z uwzględnieniem zmian wprowadzonych:

1) uchwałą Nr VI/30/2013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" z dnia 12 marca 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 2793);

2) uchwałą Nr XXXI/201/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 12 września 2013 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 5343).

2. Podany w załączniku do niniejszego obwieszczenia tekst jednolity uchwały nie obejmuje:

1) § 23 uchwały Nr XXVI/171/2012 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 3043), który stanowi: "§ 23. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego, z wyjątkiem przepisów dotyczących nowego systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, wynikających z ustawy z dnia 1 lipca 2011 r. o zmianie ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2011 r. Nr 152, poz. 897), tj. o zryczałtowanej i dodatkowej opłacie za odbiór odpadów, znakowaniu urządzeń do gromadzenia odpadów za pomocą naklejek z kodem paskowym oraz wystawkach odpadów zbieranych w sposób selektywny, o których mowa w § 10 ust. 4, które wchodzą w życie z dniem 1 lipca 2013 r."

2) § 3 uchwały Nr VI/30/2013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" z dnia 12 marca 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 2793), który stanowi: "§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem 1 lipca 2013 r. po wcześniejszym ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego."

3) § 3 uchwały Nr XXXI/201/2013 r. Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 12 września 2013 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 5343), który stanowi: "§ 3. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego."

3. Obwieszczenie podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

Załącznik do obwieszczenia Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 24 października 2013 r.

Uchwała Nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 roku (tekst jednolity) w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn

Na podstawie art. 18 ust 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241, z 2010 r. Nr 28, poz. 142, Nr 28, poz. 146, Nr 40, poz. 230, Nr 106, poz. 675, z 2011 r. Nr 21, poz. 113, Nr 117, poz. 679, Nr 134, poz. 777, Nr 149, poz. 887, Nr 217, poz. 1281, z 2012 r. poz. 567) oraz art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391, zm. przen. z 2011 r. Nr 152, poz. 897, z 2012 r. poz. 951, z 2013 r. poz. 21) Rada Miejska Gminy Kostrzyn, uchwala co następuje:

Rozdział I.
Wymagania w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenie nieruchomości

§ 1. (utrata mocy). 1)

§ 2. Właściciele nieruchomości zapewniają utrzymanie czystości i porządku na terenie nieruchomości służących do użytku publicznego poprzez:

1. Uprzątanie błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości, przy czym za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej służącą do ruchu pieszego położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości - nie dotyczy chodników, na których pobierane są opłaty z tytułu postoju lub parkowania pojazdów samochodowych;

2. (uchylony). 2)

§ 3. 1. Mycie pojazdów samochodowych poza myjniami, z wyjątkiem samochodów ciężarowych, może odbywać się na terenie nieruchomości pod warunkiem, że czynność ta nie powoduje uciążliwości dla sąsiadów, a powstające ścieki odprowadzane są do kanalizacji sanitarnej i ogólnospławnej lub do zbiornika bezodpływowego umożliwiającego ich usunięcie zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; w szczególności ścieki takie nie mogą być bezpośrednio odprowadzane do kanalizacji deszczowej oraz do środowiska gruntowo-wodnego. Zabrania się mycia pojazdów w miejscach przeznaczonych do użytku publicznego, a w szczególności: w pasie drogowym, w zieleńcach i parkach, na terenach leśnych i w pobliżu zbiorników wodnych.

2. Naprawy pojazdów samochodowych poza warsztatami samochodowymi, związane z ich bieżącą eksploatacją, mogą odbywać się na terenie nieruchomości tylko za zgodą właściciela nieruchomości i pod warunkiem, że czynności te nie są uciążliwe dla sąsiednich nieruchomości oraz nie będą powodowały zanieczyszczenia środowiska gruntowo-wodnego, a sposób postępowania z powstającymi odpadami będzie zgodny z przepisami szczególnymi.

Rozdział II.
Rodzaj i minimalna pojemność pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów komunalnych na terenie nieruchomości oraz na drogach publicznych, warunki rozmieszczania tych pojemników i ich utrzymania w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym

§ 4. 1. (utrata mocy). 1

2. (utrata mocy). 1

3. (utrata mocy). 1

4. (utrata mocy). 1

5. (utrata mocy). 1

6. (utrata mocy). 1

7. Właściciele nieruchomości, na których znajdują się tereny lub obiekty służące do użytku publicznego oraz właściwi zarządcy dróg i ciągów pieszych mają obowiązek ustawienia na tych terenach lub obiektach odpowiedniej liczby koszy ulicznych na drobne odpadki komunalne i systematycznego ich opróżniania, z częstotliwością nie dopuszczającą do przepełnienia.

8. W koszach na drobne odpady zabrania się umieszczania odpadów pochodzących z gospodarstw domowych oraz z działalności handlowej, produkcyjnej i usługowej.

§ 5. (utrata mocy). 1

§ 6. (utrata mocy). 1

Rozdział III.
Częstotliwość i sposób pozbywania się odpadów komunalnych i nieczystości ciekłych z terenu nieruchomości oraz z terenów przeznaczonych do użytku publicznego

§ 7. Właściciel nieruchomości zobowiązany jest do korzystania z usług:

1. (utrata mocy). 1

2. Przedsiębiorcy posiadającego ważne zezwolenie wydane przez Burmistrza Gminy Kostrzyn na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych.

§ 8. (utrata mocy). 1

§ 9. 1. (utrata mocy). 1

2. (utrata mocy). 1

3. (utrata mocy). 1

4. (utrata mocy). 1

5. (utrata mocy). 1

6. Opróżnianie koszy na drobne odpady powinno odbywać się z częstotliwością niedopuszczającą do przepełnienia koszy.

7. W przypadku nieruchomości, na których organizowane są imprezy masowe, wprowadza się obowiązek niezwłocznego usuwania odpadów po zakończeniu imprezy oraz z terenów przyległych, jeżeli występuje taka potrzeba (zanieczyszczenie spowodowane imprezą).

§ 10. (utrata mocy). 1

§ 11. (utrata mocy). 1

§ 12. Częstotliwość i sposób pozbywania się nieczystości ciekłych

1. Właściciele nieruchomości zobowiązani są do odprowadzania nieczystości ciekłych do kanalizacji sanitarnej ogólnospławnej lub, jeżeli brak sieci kanalizacji sanitarnej, do szczelnego zbiornika bezodpływowego lub do przydomowej oczyszczalni ścieków bytowych, spełniającej wymagania określone w odrębnych przepisach.

2. Właściciele nieruchomości zabudowanych, wyposażonych w szczelne zbiorniki bezodpływowe do gromadzenia nieczystości ciekłych, zobowiązani są do przyłączenia nieruchomości do sieci kanalizacyjnej. Warunki techniczne wykonania i odbioru przyłącza wymagają uzgodnień z eksploatatorem sieci kanalizacji sanitarnej po jej wybudowaniu.

3. Właściciele nieruchomości posiadający zbiornik bezodpływowy zobowiązani są do korzystania z usług przedsiębiorcy uprawnionego do opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych oraz przechowywania dowodów zapłaty za te usługi, w celu ich okazywania osobom upoważnionym podczas kontroli.

4. Ilość nieczystości ciekłych odprowadzanych do zbiorników bezodpływowych ustala się na podstawie zużycia wody, określonego według wskazań wodomierza głównego, a w przypadku jego braku w oparciu o przeciętne normy zużycia wody, wynikające z odrębnych przepisów.

5. Częstotliwość wywozu nieczystości ciekłych powinna uniemożliwiać wypływ nieczystości ze zbiornika, wynikający zwłaszcza z jego przepełnienia oraz zapewniać ciągłość korzystania ze zbiornika.

6. Szczelny zbiornik bezodpływowy lub przydomowa oczyszczalnia ścieków powinny być zlokalizowane w sposób umożliwiający dojazd do nich pojazdu asenizacyjnego w celu ich opróżnienia.

§ 13. Opróżnianie zbiorników bezodpływowych oraz transport nieczystości ciekłych z terenów nieruchomości dopuszczalny jest wyłącznie od poniedziałku do soboty w godz. od 6 do 22. - (utrata mocy w części). 1

Rozdział IV.
Inne wymagania wynikające z Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Wielkopolskiego

§ 14. (utrata mocy). 1

Rozdział V.
Obowiązki osób utrzymujących zwierzęta domowe, mające na celu ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi oraz przed zanieczyszczeniem terenów przeznaczonych do wspólnego użytku

§ 15. 1. Osoby utrzymujące zwierzęta domowe są zobowiązane do zachowania bezpieczeństwa i środków ostrożności, zapewniających ochronę przed zagrożeniem lub uciążliwością dla ludzi oraz przed zanieczyszczeniem terenów przeznaczonych do wspólnego użytku publicznego.

2. Do obowiązków osób utrzymujących zwierzęta domowe należy:

1) stały skuteczny dozór zwierzęcia, z zastrzeżeniem § 17 ust. 3;

2) niezwłoczne usuwanie zanieczyszczeń pozostawionych przez zwierzę w obiektach oraz na terenach przeznaczonych do użytku publicznego, a w szczególności na chodnikach, jezdniach, placach, parkingach, przejściach podziemnych, alejkach parkowych, trawnikach i innych terenach zielonych. Postanowienie to nie dotyczy osób o znacznym stopniu niepełnosprawności oraz osób niewidomych, korzystających z psów przewodników.

§ 16. Osobom utrzymującym zwierzęta domowe nie wolno:

1. (uchylony). 2

2. (uchylony). 2

3. Pozostawiać zwierzęta na uwięzi w taki sposób, że zagrażają one otoczeniu.

4. (uchylony). 2

§ 17. 1. Psy muszą być wyprowadzane na uwięzi i tylko przez osoby, które są w stanie sprawować odpowiedni nadzór nad zwierzęciem, a psy ras uznawanych za agresywne, ich mieszańce oraz inne zagrażające otoczeniu, wyłącznie przez osoby dorosłe.

2. Zwolnienie psa z uwięzi jest dozwolone tylko z nałożonym kagańcem i jedynie w miejscach wyznaczonych i odpowiednio oznakowanych, gdy właściciel lub opiekun ma możliwość sprawowania kontroli nad jego zachowaniem. Nie wolno zwalniać z uwięzi psów ras uznawanych za agresywne, ich mieszańców oraz innych zagrażających otoczeniu.

3. Zwolnienie ze smyczy psa bez kagańca jest dozwolone wyłącznie na terenie nieruchomości należycie ogrodzonej, w sposób uniemożliwiający jej opuszczenie przez psa i wykluczający dostęp osób trzecich, odpowiednio oznakowanej tabliczką ze stosownym ostrzeżeniem.

4. Psy ras uznawanych za agresywne, ich mieszańce oraz inne zagrażające otoczeniu, muszą mieć nałożony kaganiec, również pozostając na uwięzi.

5. Właściciel nieruchomości, po której pies porusza się swobodnie, zobowiązany jest zabezpieczyć nieruchomość w taki sposób, aby zapobiec możliwości wydostania się psa poza jej granice oraz umieścić w widocznym miejscu, wykonaną z trwałego materiału, tabliczkę ostrzegawczą z napisem "UWAGA PIES" lub o podobnej treści.

Rozdział VI.
Wymagania w zakresie utrzymywania zwierząt gospodarskich na terenach wyłączonych z produkcji rolniczej

§ 18. 1. Zabrania się utrzymywania zwierząt gospodarskich na terenach wyłączonych z produkcji rolniczej:

1) dla których są opracowane aktualne plany zagospodarowania przestrzennego;

2) o zabudowie jednorodzinnej, wielorodzinnej, szeregowej i bliźniaczej, z wyjątkiem nieruchomości, na których znajdują się obiekty gospodarskie przeznaczone do tego celu spełniające wymagania przepisów budowlanych;

3) na których znajdują się budynki użyteczności publicznej.

2. Prowadzący hodowlę lub chów zwierząt zobowiązany jest do:

1) gromadzenia i usuwania nieczystości wytwarzanych podczas prowadzenia chowu lub hodowli, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia terenu nieruchomości oraz wód powierzchniowych i podziemnych;

2) zapewnienia zwierzętom odpowiednich pomieszczeń gospodarskich, spełniających wymogi przepisów budowlanych.

3. Nie dopuszcza się odprowadzania nieczystości ciekłych z hodowli zwierząt gospodarskich do kanalizacji sanitarnej.

4. Padłe zwierzęta gospodarskie należy przekazywać odpowiednim podmiotom zajmującym się utylizacją zwłok zwierzęcych.

§ 19. 1. Obowiązek usunięcia padłych lub zabitych zwierząt spoczywa na właścicielu zwierzęcia.

2. W przypadku braku możliwości ustalenia właściciela zwierzęcia, obowiązek jego usunięcia spoczywa na:

1) właścicielu nieruchomości;

2) zarządcy drogi - gdy zwierzę znajduje się w obrębie pasa drogowego;

3) gminie - w odniesieniu do pozostałych terenów.

Rozdział VII.
Obszary podlegające obowiązkowej deratyzacji oraz terminy jej przeprowadzania

§ 20. 1. Właściciele nieruchomości zabudowanych budynkami wielorodzinnymi, nieruchomości, na których zlokalizowane są magazyny lub przetwórnie żywności i innych, na których występuje zwiększone ryzyko występowania gryzoni zobowiązani są nie rzadziej niż jeden raz w roku do przeprowadzenie deratyzacji oraz na bieżąco w przypadku wystąpienia gryzoni na terenie nieruchomości.

2. O terminie przeprowadzenia deratyzacji i obszarze objętym deratyzacją właściciel nieruchomości, o której mowa w ust. 1 powiadamia Urząd Miejski w Kostrzynie.

3. Obowiązek przeprowadzenia deratyzacji mają właściciele nieruchomości, na których występują oznaki przebywania gryzoni.

Rozdział VIII.
Przepisy końcowe

§ 21. Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gminy Kostrzyn.

§ 22. Traci moc uchwała Nr XVIII/137/2008 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 17 kwietnia 2008 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn.

§ 23. (pominięty). 3)

Załącznik Nr 1. (utrata mocy). 1

Załącznik Nr 2. (utrata mocy). 1

1) Utrata mocy z dniem 1 lipca 2013 r. uchwałą nr VI/30/2013 Zgromadzenia Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" z dnia 12 marca 2013 roku w sprawie przyjęcia regulaminu utrzymania czystości i porządku w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi na obszarze gmin wchodzących w skład Związku Międzygminnego "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej" (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 2793).

2) Uchylony uchwałą nr XXXI/201/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 12 września 2013 roku w sprawie zmiany uchwały nr XXVI/171/2013 Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn z dnia 21 lutego 2013 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Kostrzyn (Dz. Urz. Woj. Wielkop. z 2013 r. poz. 5343), która weszła w życie z dniem 10 października 2013 r.

3) Pominięty w tekście jednolitym - ust. 2 pkt 1 obwieszczenia.

Przewodnicząca Rady Miejskiej Gminy Kostrzyn


mgr Renata Lepczyk

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00