Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego rok 2013 poz. 5178

Zarządzenie nr 511/13 Wojewody Wielkopolskiego

z dnia 10 września 2013r.

w sprawie zarządzenia wyborów uzupełniających do Rady Gminy Kraszewice w okręgu wyborczym Nr 5

Na podstawie art. 192 i art. 193 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 1998 r. - Ordynacja wyborcza do rad gmin, rad powiatów i sejmików województw /Dz. U. z 2010 r. Nr 176, poz. 1190 ze zm./ w związku z art. 16 ust. 3 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Kodeks wyborczy /Dz. U. Nr 21, poz. 113 ze zm./ zarządza się, co następuje:

§ 1.

Zarządza się wybory uzupełniające do Rady Gminy Kraszewice dla wyboru jednego radnego w trzymandatowym okręgu wyborczym Nr 5, obejmującym sołectwo: Kraszewice - sołectwo nr 1 ulice: Ciasna, Głuszyńska, Grabowska od nr 1 do 12, Kaliska, Ks. Strugały, Leśna od nr 1 do 12 oraz 14, 16, Mickiewicza, Plac Wolności, Polna, Sienkiewicza, Słowackiego, Szkolna, Wieluńska od nr 1-58, oraz 60, 64, 66, 68, Wieruszowska od nr 1 do 36.

§ 2.

Datę wyborów, o których mowa w § 1, wyznacza sięna niedzielę 24 listopada 2013 r.

§ 3.

Dni, w których upływają terminy wykonania czynności wyborczych określa kalendarz wyborczy, stanowiący załącznik do zarządzenia.

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem jego podania do publicznej wiadomości w formie obwieszczenia i podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

Wojewoda Wielkopolski


Piotr Florek


Załącznik do Zarządzenia Nr 511/13
Wojewody Wielkopolskiego
z dnia 10 września 2013 r.
Zalacznik1.pdf

kalendarz wyborczy

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00