Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
idź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
description

Akt prawny

Dziennik Urzędowy Województwa Wielkopolskiego rok 2012 poz. 6401

Uchwała nr XXIII / 137 / 2012 Rady Miejskiej w Ostrorogu

z dnia 18 grudnia 2012r.

w sprawie budżetu na 2013 rok

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 212, 214, 215, 222, 235-237, 258 i 264 ust.3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych ( Dz. U. Nr 157, poz.1240 z późn. zm.) Rada Gminy uchwala co następuje:

§ 1.

1) Ustala się dochody budżetu na rok 2013 w łącznej wysokości 13.615.550,00 zł, z tego:

1. dochody bieżące: 13.218.079,00 zł

2. dochody majątkowe: 397.471,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 1 i 1a do uchwały.

2) Dochody, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:

1. dotacje celowe na realizację zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 1.514.043,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 3;

2. dotacje i środki zewnętrzne na finansowanie wydatków na realizację zadań finansowanych z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust.1 pkt2 i 3 ufp w wysokości 513.281,00 zł.

§ 2.

1) Ustala się wydatki budżetu na rok 2013 w łącznej wysokości 14.407.369,00, z tego:

1. wydatki bieżące w wysokości 12.081.410,00

a) wynagrodzenia i składki od nich naliczane 5.676.900,00 zł.

b) wydatki majątkowe w wysokości 2.325.959,00 zgodnie z załącznikiem nr 2 do uchwały.

2) Wydatki, o których mowa w ust. 1 obejmują w szczególności:

1. wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej i innych zadań zleconych ustawami w wysokości 1.514.043,00. zł , zgodnie z załącznikiem nr 4;

2. wydatki na programy finansowane z udziałem środków, o których mowa w art.5 ust. 1 pkt 2 i 3 upf w części związanej z realizacją zadań jst w wysokości 513.281,00 zł. .

3) Określa się plan zadań inwestycyjnych zgodnie z załącznikiem nr 5 do uchwały.

§ 3.

Deficyt budżetu w kwocie 791.819,00 zł zostanie sfinansowany przychodem z tytułu kredytów i pożyczek zaciągniętych.

§ 4.

Określa się łączną kwotę planowanych przychodów w kwocie 2.000.000,00 zł. zgodnie z załącznikiem 6 do uchwały.

§ 5.

Określa się łączną kwotę planowanych rozchodów w kwocie 1.208.181,00 zł zgodnie z załącznikiem nr 7 do uchwały.

§ 6.

Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji udzielanych z budżetu Gminy:

1) dotacje dla jednostek spoza sektora finansów publicznych 70.000,00 zł.

2) podmiotowe dla instytucji kultury 235.000,00 zł, zgodnie z załącznikiem nr 8 do uchwały.

§ 7.

Ustala się limit zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz emitowanych papierów wartościowych w kwocie 2.100.000,00 zł w tym na:

1) pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 100.000,00 zł,

2) finansowanie planowanego deficytu budżetu w kwocie 791.819,00 zł

3) spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych kredytów i pożyczek w kwocie 1.208.181,00 zł.

§ 8.

Upoważnia się Burmistrza do zaciągania zobowiązań:

1) na finansowanie programów i projektów realizowanych ze środków z budżetu Unii Europejskiej i innych środków ze źródeł zagranicznych niepodlegających zwrotowi.

2) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu w kwocie 100.000,00 zł

3) zaciągania kredytów i pożyczek oraz emisji papierów wartościowych , o których mowa w art. 89 ust 1pkt 2-3 upf z dnia 27 sierpnia 2009 do wysokości 2.000.000,00 zł

§ 9.

Upoważnia się Burmistrza do:

1) dokonywania zmian w budżecie polegających na przeniesieniach w planie wydatków między paragrafami i rozdziałami w ramach działu w zakresie wydatków na uposażenie i wynagrodzenia ze stosunku pracy, oraz dokonywania zmiany planu wydatków majątkowych w ramach środków zaplanowanych w dziale z wyłączeniem przedsięwzięć ustalonych w WPF.

2) lokowania wolnych środków budżetowych na rachunkach w innych bankach niż bank prowadzący obsługę budżetu.

3) upoważnienie do wcześniejszych niż wynika z umów spłaty zaciągniętych kredytów.

4) przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych do zaciągania zobowiązań z tytułu umów, których realizacja w roku budżetowym i latach następnych jest niezbędna do zapewnienia ciągłości działania jednostki i z których wynikające płatności wykraczają poza rok budżetowy.

§ 10.

Dochody z tytułu wydawania zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych w kwocie 76.897,00 zł przeznacza się na realizację programu rozwiązywania problemów alkoholowych w kwocie 69.208,00 zł oraz na realizację zadań określonych w programie przeciwdziałania narkomanii w kwocie 7.689,00 zł.

§ 11.

Dochody z wpływów z tytułu opłat i kar , o których mowa w art. 402 ust. 4-6 ustawy Prawo Ochrony Środowiska przeznacza się na finansowanie wydatków z zakresu ochrony środowiska w zakresie określonych ustawą , zgodnie z załącznikiem Nr 9 do uchwały.

§ 12.

Tworzy się rezerwy

1) ogólną w wysokości 18.000,00 zł.

2) celowe w wysokości 31.000,00 zł z tego:

a) na realizacje zadań własnych z zakresu zarządzania kryzysowego w kwocie 31.000,00 zł

§ 13.

Wyodrębnia się fundusz sołecki według zestawienia wydatków z podziałem kwot oraz określeniem przedsięwzięć do realizacji poszczególnych sołectw zgodnie z załącznikiem Nr 10 do uchwały.

§ 14.

Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi .

§ 15.

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia z mocą obowiązująca od 1 stycznia 2013 r. i podlega publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.

Przewodniczący Rady Miejskiej w Ostrorogu


Andrzej Greczka


Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik1.pdf

DOCHODY Zał nr 1

Załącznik Nr 1 a do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik1%20a.pdf

DOCHODY MAJĄTKOWE - zał 1a

Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik2.pdf

WYDATKI zał nr2

Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik3.pdf

PLAN DOCHODÓW NA ZAD. ZL.- zał. nr 3

Załącznik Nr 4 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik4.pdf

PLAN WYDATKÓW NA ZAD. ZL.- zał. nr 4

Załącznik Nr 5 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik5.pdf

PLAN ZADAŃ INWEST. - zał. nr 5

Załącznik Nr 6 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik6.pdf

PRZYCHODY-zał. nr 6

Załącznik Nr 7 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik7.pdf

ROZCHODY-zał. nr 7

Załącznik Nr 8 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik8.pdf

dotacja dla inst. kult. -zał. nr 8

Załącznik Nr 9 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik9.pdf

wydatki z ochrony środ. -zał. nr9

Załącznik Nr 10 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik10.pdf

fundusz sołecki - zał. nr 10

Załącznik Nr 11 do Uchwały Nr XXIII / 137 / 2012
Rady Miejskiej w Ostrorogu
z dnia 18 grudnia 2012 r.
Zalacznik11.pdf

Uzasadnienie- zał. nr 11

Treść przypisu ZAMKNIJ close
Treść przypisu ZAMKNIJ close
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00