Akt prawny
Alerty
Uchwała nr XXVIII/193/2012 Rady Gminy Stare Miasto
z dnia 29 listopada 2012r.
w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stare Miasto
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 15 i art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1591 z późn. zm.), art. 4 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. Poz. 391), po zasięgnięciu opinii Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Koninie, Rada Gminy Stare Miasto uchwala, co następuje:
§ 1. Uchwala się regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stare Miasto stano-wiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy Stare Miasto.
§ 3. Traci moc uchwała Nr XLIII/297/2006 z dnia 19 kwietnia 2006 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy.
§ 4. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Wielkopolskiego.
§ 5. Uchwała wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty jej ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Wo-jewództwa Wielkopolskiego.
Przewodniczący Rady Gminy |
Załącznik do Uchwały Nr XXVIII/193/2012
Rady Gminy Stare Miasto
z dnia 29 listopada 2012 r.
Zalacznik1.pdf
Regulamin utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Stare Miasto